Toon posts:

[car] iso connector opel astra F

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb gisteren mijn autoradio en versterker met daarbij een mooi kistje gekocht maar nu het volgende probleem het aansluiten....

de mensen waar de auto voor mij van is geweest is zo slim geweest de isoconnector van de auto bedrading af te knippen.

nu hangen daar dus alleen nog maar losse draadjes.
ik was van plan om er een nieuwe connector op aan te sluiten maar ik nu dus helemaal niet welke kleur waar van is in de auto.

weet iemand dus de kleur code's van een opel astra F 2.0 liter 16 klepper met boordcomputer.
zo ja please laat me het weten dat gaat me veel tijd besparen als ik die isostekker er zo aan kan maken.

Verwijderd

Mischien kunnen ze bij een zaak als automat je helpen?
Of probeer even een (stukje) kabelboom te versieren bij de sloop, dan heb je gelijk een iso stekker en kun je die (eventueel) op die losse draadeindjes aansluiten.

Verwijderd

Topicstarter
misschien is je sloop oplossing wel een goede had ik niet aan gedacht. maar als iemand me het hier verder nog kan vertellen GRAAG :) moet namenlijk tot 6 uur werken dus naar de sloop is vandaag geen oplossing meer :'(

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Als je de kleuren opnoemt, dan komene we al een eind.
Rood is vaak bij opel konstant stroom
Oranje geschakeld via kontakt.
Geel autotelefoon
Blauw accessoires
zwart massa
Overige zijn speakers, waar je vaak kleurenparen treft, waarvan elk paar een zwarte streep heeft, welke plus of min kan zijn.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:08

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Eeeh, gewoon effe langs een Opel dealer rijden, en wellicht wil een hulpvaardige monteur je even helpen?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
in het boekje staat meestal wel een schema hoor... en een multimeter doet wonderen :)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik zou je graag willen helpen, alleen is mijn autoradio zaterdag avond j.l. 'ontvreemd' :'(

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op woensdag 22 mei 2002 10:30 schreef kingdingeling001 het volgende:
hoi ik heb gisteren mijn autoradio en versterker met daarbij een mooi kistje gekocht maar nu het volgende probleem het aansluiten....

de mensen waar de auto voor mij van is geweest is zo slim geweest de isoconnector van de auto bedrading af te knippen.

nu hangen daar dus alleen nog maar losse draadjes.
ik was van plan om er een nieuwe connector op aan te sluiten maar ik nu dus helemaal niet welke kleur waar van is in de auto.

weet iemand dus de kleur code's van een opel astra F 2.0 liter 16 klepper met boordcomputer.
zo ja please laat me het weten dat gaat me veel tijd besparen als ik die isostekker er zo aan kan maken.
Kun je niet gewoon eventjes bij een Opel garage naar binnenstappen ? Daar weten ze het vast wel.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
thnx maar is bijna geen optie omdat ik elke dag pas om 6 uur ben af gewerkt en dan izz alles dicht maar ik heb het al door iemand uit laten zoeken maar toch bedankt voor de informatie .

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

in principe moet je ff 3 draden zien te vinden:
- massa... duh
- 12v geschakeld... voor het aanzetten
- 12v constant... voor het geheugen van de zenders enzo

als je die hebt, kun je de radio al werkend krijgen,
de draden van de speakers zul je ff moeten volgen waar ze uitkomen.

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1