Toon posts:

Opletten met Pendrives

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben ook op zoek naar een 64 of 128 MB pendrive en dan wel de orginele Pendrive. Veel winkels melden dat ze een pendrive in hun assortiment hebben. Een voorbeeld is Computerland. Een pendrive 64 MB kost slechts 55 euro. Ik heb effe gebeld. Het gaat dus niet om de echte PenDrive, maar om een of andere crappy kloon. M.a.w. OPLETTEN. Niet dat ik zeg dat deze per definitie slecht is, maar persoonlijk wil ik de beste hebben. Volgens de PCM test is dit de PenDrive (de echte). De Duitse Computer Cash & Carry is goodkoop (43 euro, maar ik betwijfel of dit de echte PenDrive is.

Tevens moet ik zeggen dat de Mycom met de Apacer HandyDrive qua prijs redelijk is. Wat opvalt is dat de specs exact gelijk zijn aan die van de orginele Pendrives. (Waarschijnlijk gebruikt de orginele PenDrive Apacer geheugen.) Ik wil alleen zeker weten of dit ook zo is. Anders is de keuze zo gemaakt. Wie?

Groeten,
Willem

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

[topic=309815/1/100]

en kijk ook hier even.... [topic=485513/1/100]

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Misschien is dit wel intressant voor je:

[topic=485513/1/25]

Groeten onder je topic worden overigens niet zo op prijs gesteld

edit:

Te laat ;(

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Zo krap is ie niet!

Heb hem van de week ff bij Computerland uit de verpakking getrokken en zaterdah heb ik er waarschijnlijk ook een van Computerland!

Verwijderd

Topicstarter
Heb die inschrijfactie gezien. Zeer interessant. Gaat het hier om het Pro model van de echte PenDrive??? Word overigens wel een beetje doorgedraaid van alle op poten gezette en afgeblazen inkoopacties. Welke is de enige relevante? Deze soms: http://www.alkwantor.nl/pendrive/pendrive.htm ?

Een echte 128 MB PenDrive voor 90 europieken is goed te doen. Wel zou ik graag alvast iets op bovenstaande pagina willen lezen over (leverings)voorwaarden / verzendkosten / betalingswijze. Iemand??