Toon posts:

branden en internetten enz. tegelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een p-200 met 32mb (meegenomen uit het stenentijdperk) en daarmee kan ik niet tegelijk branden en iets anders op de pc doen, want dan mislukt het cd-tje.
ik heb een amd athlon 800 met 256 ram
besteld, kan ik daar wel branden en computeren tegelijk zonder dat er iets fout kan gaan??????????

Verwijderd

Met SCSI of een IDE brander met een burnproof technologie. Bijvoorbeeld een Plextor.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een IDE van Sony 4/2/24

Verwijderd

Nope beter niet, maybe op 1x wel en dan ook niet te hard van stapel lopen met surfen.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 15:29

bloasfist

Slot-A Crew

BURNproof wel STUKKEN beter

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Topicstarter
wat houdt dat 'burnproof' eigenlijk in?

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 00:37
dat kan echt makkelijk, zo lang je maar niet op de hd gaat zitten kopieren, of gamen ofzo. zelf brand ik ook vaak terwijl ik mp3-tjes beluister of surf. maar goed, ik heb dan ook 192 mb ram....

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 22:59

GeeBee

Oddball

Moet kunnen.
Ik heb een A550 met 128MB, een SCSI-plextor 4/2/20 en een IDE Pioneer DVD (40× CD) en branden wil best gelijkertijd als internetten.

C: (ATA-66) op de primairy-IDE en de DVD op de secondairy-IDE.

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
ik heb een pII 300 met philips 2x brandertje... kan makkelijk tegelijk internetten en burnen...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 oktober 2000 21:44 schreef GeeBee het volgende:
Moet kunnen.
Ik heb een A550 met 128MB, een SCSI-plextor 4/2/20 en een IDE Pioneer DVD (40× CD) en branden wil best gelijkertijd als internetten.

C: (ATA-66) op de primairy-IDE en de DVD op de secondairy-IDE.[/quote]Je zegt het zelf je hebt SCSI.

Maar met 4x zou het moeten gaan in principe, maar het is gewoon niet aan te raden. Als die op een onverklaarbare windows manier ineens veel moet lezen van de HDD ben je gewoon te lul. Ik raad je aan om een 12x Plextor te kopen met Burnproof.

Verwijderd

Topicstarter
ok thanx voor de info
met 256 ram moest het eigenlijk ook wel kunnen :)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Gaat wel, moet je eigenlijk wel SCSI hebben, ik gebruik een pleztor 40x, een plexwriter 12/4/32 en een 18,2 UW SCSI HD.

Nou ik kan alles tegelijk doen, QUAKEN (Q3 Arena), internetten etc tijden het branden (12x).

JAJA, ik weet het het komt door SCSI

Oh ja, ik gebruik ook 256 MB Ram

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ide en ik hoef eigenlijk geen scsi want ik brand niet echt veel (zo nu en dan eentje) dus dat zou te veel geld kosten.
en wat moet ik met een niewe brander als ik er al 1 heb

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

Moet makkelijk gaan hoor, ik doe hier ook van alles terwijl ik aan het branden ben, soms wel met een win98 uptime van een dag of 2, zelfs mp3tjes luisteren gaat nog
en ik heb maar een celly 466 met 128 mb ram

\o/

Verwijderd

P2 400 64mb
8x brander

Ik wacht wel 9 minuten.
Effe wat nuttigen, de plee bezoeken.
En klaar is kees.

Verwijderd

BurnProof is voor mietjes.:P Lang leve mijn SCSI-combo...
Kaj.

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Ik heb nog nooit een buffer underrun gehad. Alleen echte zware 3d games spelen kan problemen geven maar daar kun je wel een kwartiertje zonder. Internetten en mp 3 tjes luisteren gaat prima, ik heb een celly 466 met 96 mb intern.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

Als je een PII 300 of hoger hebt, 128 mb RAM
kun je volgens mij makkelijk internetten en branden tegelijk.
Ik heb tenminste daar nog nooit mislukte cd's aan overgehouden.:D

Als ze mislukken is het bij denk ik te wijten aan een te langzame processor en te winig geheugen.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:59
Ik doe ook 3d spellen ( UT )
op mijn bak onder het 8x on the fly branden :)
specs asus mobo amd k6-2 500 mhz procc 96 mb ram
en scsi teac 8x fikker scsi pioneer dvd drive :)
was een 6x36x is nu geruild voor een 10x40x :)
WEL SCSI ofcourse !

.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:59
Ik doe ook 3d spellen ( UT )
op mijn bak onder het 8x on the fly branden :)
specs asus mobo amd k6-2 500 mhz procc 96 mb ram
en scsi teac 8x fikker scsi pioneer dvd drive :)
was een 6x36x is nu geruild voor een 10x40x :)
WEL SCSI ofcourse !

.

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:17

McMiGHtY

- burp -

Op mijn bakkie die compleet ide is gaat het perfect..met tich windows open en 2x mirc :)
T's wel een dual..misschien helpt dat?

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:35
Mja ik durf het zelfs wel aan om een potje te quaken ofzo tijdens het branden.
Gewoon alles ide in mijn systeem.
het enige wat je volgens mij echt niet tijdens branden kan doen is naar je a-drive kopieren en printen via je paralelle poort ( via netwerk kan weer wel)
Asus A7v
duron 600@850
plextor 8x4x32
zo'n spannende machine is het dus ook niet

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24
Met mijn t-bird 750 en acer 4x4x32x kan ik gewoon internetten en branden teglijk nooit problemen mee gehad.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:23

Wimo.

Shake and Bake!

Nou als ik dus vanaf me hd een image op cd zet dan kan ik dus helemaal nix doen.. :(
zodra ik ook maar ie ofso opstart dan rateld m'n bak een beetje en dan buffer underun :(

dit is dus met een ide hd en een scsi fikker @8x

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:40

Roy

Hobbies?

Hier op m'n P2 350 met 64mb kan ik op 8x branden en tegelijk nog ff CorelDrawen of internetten (en natuurlijk altijd een mp3'tje op de achtergrond).
Maar okay, ik speel een beetje vals, ik heb namelijk een Teac 8x scsi en een pioneer 36x scsi lezer :9

Inderdaad...

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:47

Exterazzo

Qeasy

Op mijn Celly 466 kan ik alles doen terwijl ik brand. Lekker UT'en enzow. Ik brand dan ook op een dedicated brand bak (p166), das echt zwaaaaaaaaaaaaaaar fijn man, vooral op LAN's, gewoon fraggen en tegelijkertijd je cd collectie uitbreiden :D

Audentia

Verwijderd

geen enkel probleem met athlon 800

of je moet andere zeer vertragende factoren hebben zoals errug slome schijf...
maar explorer opstarten moet echt geen problemen geven op 4x

Verwijderd

Zolang je maar niet al te veel je andere ide apparaten aanspreekt. HD kan nog wel, in beperkte mate, als ie maar niet continu bezig is.
Ik had pas geleden weer een mislukte cd, een iso vanaf hd branden, en tegelijk de cdrom drive aanspreken, Dat kon ie net niet trekken, cd mislukt :(
Pagina: 1