Ik ben op zoek naar een 2de hands laptop voor een vriend die gaat studeren. Ik zie op laptop.pagina.nl een aantal sites waar ze die laptops verkopen, maar..... een p133 kost nog ruim €500,-. Ga je kijken naar een P 200Mhz, kost die €800,-. Zijn dit reeele prijzen? Als dat zo is, waarom blijven 2de hands laptops zo duur, terwijl je grote kans loopt op defecten (b.v. monitor).
2e hands laptops zijn duur... echt duur. Ik weet niet waar je 'm allemaal voor wilt gebruiken maar misschien is het toch het beste voor een nieuwe te sparen. 
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Dell laptops. Je kunt je laptop op de site "in elkaar zetten".
Ik heb zelf zeer goede ervaringen met Dell laptops. Je kunt je laptop op de site "in elkaar zetten".
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
hier heb je nog 1 133 mhz tussenstaan.
http://www.bluelink.nl/bluelink/products.nsf/internet?openview&count=300&expand=13#13
De reden waarom ze 2e hands zoduur zijn is omdat de aanschaf heel hoog is geweest.
5 jaar geleden betaalde je 2000 Euro voor en 133mhz-er.
En ze nemen minder ruimte in dan een bejaarde desktop pc.
http://www.bluelink.nl/bluelink/products.nsf/internet?openview&count=300&expand=13#13
De reden waarom ze 2e hands zoduur zijn is omdat de aanschaf heel hoog is geweest.
En ze nemen minder ruimte in dan een bejaarde desktop pc.
Ja, maar dat heet toch afschrijving?Op woensdag 22 mei 2002 09:45 schreef bterkuile het volgende:
Tis ook wat de gek ervoor geeft. 2e hands laptops zijn gewoon veel gevraagd dus kun je er nog veel voor vangen.Op woensdag 22 mei 2002 10:00 schreef PWM het volgende:
[..]
Ja, maar dat heet toch afschrijving?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Voor 600,- neem ik hem over. Da's dus mijn budget, kan er alleen echt niets normaals voor vindenOp woensdag 22 mei 2002 10:44 schreef kieskes het volgende:
voor Euro 800 mag je mijn p3 450 kopen
Mijn p120 laptop mag je voor 125 euro hebben...
To be determined...
Geen vraag en aanbod hier.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()