MSI K7T266 PRO-2 Bios crasht op Enermax 365-VE

Pagina: 1
Acties:

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik hoop dat ik in het goeie forum zit voor mijn probleem.
Sinds ik mijn nieuwe voeding gebruik, kan ik niet meer in de Hardware Setup komen van mijn Bios.
De bios loopt vast bij het detecteren van de -5V spanning.
Ik kan nog wel me toetsenbord gebruiken ( CTRL + ALT + DEL werkt ook nog ),
Hierdoor kan ik dus niet meer me FSB instellen o.i.d.

Ik heb me Bios ge-update en dat mocht ook niet baten, zijn er meer mensen met dit probleem of met een oplossing?

Specs

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je geeft zelf al aan, dat de problemen zich voordoen sinds je een nieuwe voeding hebt.. Misschien gaat het om zo'n maandagochtendexemplaar, probeer de voeding dan in te ruilen :)

• D_D_KING
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-05-2022

D_D_KING

Payin' the cost to be the

Je zou eens kunnen proberen de bios opnieuw te laden, maar dan zonder dat je usb 2.0 kabels zijn aangesloten en er niks in je gewone usb ports zit.
ik heb ook mega problemen gehad met die bios en dit hielp

Msi k7t266Pro2 ru xp 1800+ @ 2000+ 512 DDR 80 GB Maxtor

• pbregman
Op woensdag 22 mei 2002 10:58 schreef D_D_KING het volgende:
Je zou eens kunnen proberen de bios opnieuw te laden, maar dan zonder dat je usb 2.0 kabels zijn aangesloten en er niks in je gewone usb ports zit.
ik heb ook mega problemen gehad met die bios en dit hielp
Hmm, ik heb niet de RU uitvoering. dus geen USB 2.0 :)
Maar ik kan wel wat USB kabeltjes eruit halen ja. maar wat bedoel jij met "opnieuw laden"?

Specs

• D_D_KING
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-05-2022

D_D_KING

Payin' the cost to be the

ik bedoel daarmee Flashen, ik hoefde verder geen wijzigingen meer aan te brengen het werkte meteen.
:)

Msi k7t266Pro2 ru xp 1800+ @ 2000+ 512 DDR 80 GB Maxtor

Verwijderd

Ik denk load setup defaults in je bios en save en exit,just try it.suc6 ermee ;)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Zit de voeding goed aangesloten op je Mobo? Ik heb wel eens gehad die ie niet helemaal goed zat en dan krijg je ook problemen.
Probeer je oude voeding eens... werkt die wel dan is die nieuwe voeding niet goed.
Ik heb zelf ook een enermax voeding en de RU uitvoering van het mobo wat jij hebt, dus het moet wel kunnen werken :)

• pbregman
Op woensdag 22 mei 2002 11:54 schreef Scarp het volgende:
Zit de voeding goed aangesloten op je Mobo? Ik heb wel eens gehad die ie niet helemaal goed zat en dan krijg je ook problemen.
Probeer je oude voeding eens... werkt die wel dan is die nieuwe voeding niet goed.
Ik heb zelf ook een enermax voeding en de RU uitvoering van het mobo wat jij hebt, dus het moet wel kunnen werken :)
Ik krijg net een mail terug van het bedrijf waar ik de voeding heb gekocht.
Die zeggen dat mijn voeding hoe dan ook geaard moet zijn ook als mijn systeem met een andere voeding wel werkt.

Ik weet wel dat aarden beter is, maar is het niet wat gek als dit dit probleem zou veroorzaken?? :?

Specs

Pagina: 1