Op het werk zijn we van plan om xpmachines te installeren. Daarom hebben we nu eentje in testopstelling staan. Het probleem is nu dat wanneer je inlogt bij novell, je ook nog eens het inlogscherm van windows krijgt. met als login administrator. maar welk pw je ook invult hij wil niet verder inloggen. Het rare is dat hij dat niet onmiddelijk heeft na het installeren maar pas na een tijdje. We hebben hier ook een 2000 machine en die heeft dat dus ook. niet verwonderlijk misschien aangezien XP en w2k 'a kind of brothers' zijn.
Bij de w2k machine liet trok ik simpelweg de netwerkkabel eruit en liet hem opstarten zonder netwerk om dan een user aan te maken of het pw van de administrator te veranderen. en dan kon ik erin. het vakje aanvinken om het pw te synchroniseren help ook niet.
any ideas?
Bij de w2k machine liet trok ik simpelweg de netwerkkabel eruit en liet hem opstarten zonder netwerk om dan een user aan te maken of het pw van de administrator te veranderen. en dan kon ik erin. het vakje aanvinken om het pw te synchroniseren help ook niet.
any ideas?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.