snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
En als je bij dell besteld komt alleen de Inspiron 2600 in aanmerking in die prijsklasse zover ik kan zien. Heb ik zelf verder geen ervaringen mee.
http://www.bonuszoeken.nl
Heb zelf de P4 1,6 was €1540,- ex BTW en is een tof ding.
"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs
ik heb een jaar geleden een Dell Inspiron 8000 gekocht via de website van Dell. Ik vind hem zelf heel lekker werken en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ook met het online kopen heb ik nooit problemen gehad. gewoon je laptop samenstellen op de website, aan je mandje toevoegen
Hij was wel wat duurder dan jij als limiet steld, maar dat kan je natuurlijk helemaal zelf samenstellen.
mijn specs:
P3800
384MB RAM (wel handig voor WinXP)
10GB HD (is veel te weinig dus ik zou minimaal 20 GB nemen)
32MB GeForce2Go (zeker handig voor spelletjes
15" Scherm 1400x1050 (zeker aan te bevelen)
DVD speler is ook een leuke optie, maar daar betaal je dan ook wel weer voor
Niet echt, de meeste fabrikanten geven de keuze tussen een DVD-speler of een gewone CD-ROM-speler wel, maar voor de prijs maakt het niets uit.DVD speler is ook een leuke optie, maar daar betaal je dan ook wel weer voor
Ik ben zelf ook op zoek naar een laptop. (rond de 1500,- Euro.)
1,2ghz celeron tualation
128mb ram
20gb hitachi 4200rpm
24x toshiba cdrom
13,1" TFT 1024x768
sis 630 VGA/LAN/SOUND
intern 56k modem
1239,-
meerprijs 256mb = 65 euro
dit bij de winkel waar ik hem weg heb, maar ze staan ook op www.pronote.nl
Verwijderd
hebben veel keuze
veel mogelijkheden (zelf laptop samenstellen uitgaande van een baerbone systeem)
prijs komt denk ik wel net ietsje hoger, ongeveer 1600
maar dan heb je ook wat
denk erover om binnenkort hun Jade 8060 te kopen, met 1.6 pIV mobile, 256ddr, dvd, 30gb.
Verwijderd
Verwijderd
same hierOp woensdag 22 mei 2002 09:19 schreef CyBoB het volgende:
Dell!!
ik heb een jaar geleden een Dell Inspiron 8000 gekocht via de website van Dell. Ik vind hem zelf heel lekker werken en heb er nog nooit problemen mee gehad.
Ook met het online kopen heb ik nooit problemen gehad. gewoon je laptop samenstellen op de website, aan je mandje toevoegen, gegevens invullen en na twee weken heb je hem thuis
Dell is echt goed op notebookgebied
Toshiba ook wel, maar is ietsjes duurder.
Lees dit eens : [topic=218256/1/25]Op woensdag 22 mei 2002 08:59 schreef aardbeix15 het volgende:
Ja ik heb de search gebruikt en ook geconstateerd dat er al een heleboel topics voorbij zijn gekomen in de trant van 'welke laptop moet ik kopen. Echter de markt gaat snel en er komen steeds nieuwe aanbiedingen dus daarom denk ik dat het wel gerechtvaardig is om het nogmaals te vragen.
Het is dus niet gerechtvaardigd om het nogmaals te vragen.
Maar het is je vergeven.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
- de zon schijnt altijd wel ergens -
Het is toch geen hoe is dit systeem vraag? Dit is meer de vraag "waar koop ik zo'n systeem?"Op woensdag 22 mei 2002 15:21 schreef Cobra_Lup het volgende:
[..]
Lees dit eens : [topic=218256/1/25]
Het is dus niet gerechtvaardigd om het nogmaals te vragen.
Maar het is je vergeven.
Dell heeft idd een goeie naam qua notebooks...voor een PC zou ik nooit bij ze langs gaan, maar voor een notebook wel dus...
Verwijderd
Is Acer een goed merk ik betaal liever iets meer dan een merk zoals lidl bijv.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/495617
Helaas is deze verplaatst maar hier werd de Promedion 5700 besproken. Is Promedion een goed merk en wat zijn jullie ervaringen wat betreft Acer en Promedion?
Wat vinden jullie van een Acer Aspire met 256MB RAM en een 1ghz celly? voor €1550,-? Deze zag ik staan en het lijkt me best wel wat. Alleen de behuizing ziet er niet zo mooi uit met al die rare hoeken.
Die Compay Presario's bij de Primafoon (ja ik weet het geen tweakerwinkel maar toch ff kijken) komt wel een beetje slapjes over(scherm buigt erg gemakkelijk. Alhoewel de 714EA-XP nog best mooi is uitgerust met 20GB en een Duron 1000Mhz en 256MB, of moet ik er zo een echt niet nemen? Hij kost dan 1700 (da's wel boven mijn budget maar dan heb ik ook wat). Plaatje:

Zou die Acer een beetje goed te doen zijn, ik denk eigenlijk van wel.
Verwijderd
Kijk voor actuele prijzen ook eens bij computerland die hebben de scherpste prijzen met die dingen.
Computerland
Jewel Notebooks
Heb ook goeie ervaring met hun workstations. Maar voor een laptop is Dell een goeie keus.Op woensdag 22 mei 2002 16:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het is toch geen hoe is dit systeem vraag? Dit is meer de vraag "waar koop ik zo'n systeem?"
Dell heeft idd een goeie naam qua notebooks...voor een PC zou ik nooit bij ze langs gaan, maar voor een notebook wel dus...
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
je kan op die site van jewel niet bestellen he? en de prijs van de jade 8000 staat er ook niet meer op beetje raar/vaag. Eigenlijk denk ik zelf toch voor de compaq 714ea-xp te gaan.
Verwijderd
Die Promedion 5700 zou ik heel graag wat ervaringen van willen horen want daar zit echt alles in.
Verwijderd
als je de acer niet mooi vindt moet je hem niet kopen denk ik, want je moet er wel de hele tijd tegen aan kijkenOp woensdag 22 mei 2002 17:03 schreef aardbeix15 het volgende:
bedankt voor al jullie reaxies. Ik moet zeggen dat de keuze niet echt gemakkelijk is te noemen.
Wat vinden jullie van een Acer Aspire met 256MB RAM en een 1ghz celly? voor €1550,-? Deze zag ik staan en het lijkt me best wel wat. Alleen de behuizing ziet er niet zo mooi uit met al die rare hoeken.
Die Compay Presario's bij de Primafoon (ja ik weet het geen tweakerwinkel maar toch ff kijken) komt wel een beetje slapjes over(scherm buigt erg gemakkelijk. Alhoewel de 714EA-XP nog best mooi is uitgerust met 20GB en een Duron 1000Mhz en 256MB, of moet ik er zo een echt niet nemen? Hij kost dan 1700 (da's wel boven mijn budget maar dan heb ik ook wat). Plaatje:
[afbeelding]
Zou die Acer een beetje goed te doen zijn, ik denk eigenlijk van wel.
Promedeon, Gericom en Jewel zijn goedkoper, maar hoeveel lever je daar in gebruik, degelijkheid en garantiezaken eigenlijk op in t.o.v. Toshiba, HP, Compaq, Dell, Sony etc. ?
Kiezen is zo moeilijk.. ik had minder moeite met de verkiezingen van j.l..
Helaas was deze week een interessante aanbieding net uitverkocht.. De Office-Centre had een Toshiba 1800:614 in de aanbieding voor minder dan E.1200. Zat nog geen netwerkkaart bij, en er zou dan nog wel geheugen bijgekocht worden, maar verder een Celly 1.1 GHz met 20Gb HDD..
Verwijderd
De jade 8060/8040 zitten de binnenwerken van Toshiba in.
De Topaz 9400 zit het binnenwerk van den DELL notebook in.
Dus mij lijkt het nu wel aan A-merk
Ik heb zeer goede ervaring met mijn Acer Travelmate 201TXV. Ik kan er zo alles uithalen, m'n geheugen wisselen e.d. zonder dat ik iets van m'n toetsenbord eruit hoef te slopen. Ik heb hem momenteel bijna een jaar en tot nu toe heeft alleen de HD wel eens een probleem gegeven. Dit werd binnen 3 weken opgelost via de service.Op woensdag 22 mei 2002 16:27 schreef Iznogoud het volgende:
Ik heb ook een topc lopen wat betreft Acer.
Is Acer een goed merk ik betaal liever iets meer dan een merk zoals lidl bijv.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/495617
Helaas is deze verplaatst maar hier werd de Promedion 5700 besproken. Is Promedion een goed merk en wat zijn jullie ervaringen wat betreft Acer en Promedion?
2 Weken?Op woensdag 22 mei 2002 09:09 schreef Baarsjes het volgende:
Voor de zaak kopen wij alles online bij Dell en dat werkt prima, levertijd plus minus 2 weken, je krijgt een link waar je precies in de gaten kan houden wanneer je laptop bezorgt gaat worden. Werkt prima.
Dat heb ik nog NOOIT meegemaakt bij dell, heb nog altijd altijd ALLES binnen 1 week binnengehad. Of het nu een server, clients of een laptop was of andere randapparatuur (switch, ups) altijd binnen 1 week. Klasse service en mooie producten.
Ik ben absoluut een DELL fan. Daar zou ik voor gaan, alleen denk ik dat je budget ietwat ontoereikend is hier voor. Maar toch zou ik voor een merk gaan i.p.v. een of ander habbiekebabbiemerk.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Als het goed is hoor ik deze week iets meer over een Advent 6410 Laptop PIII 1GHz voor €800
Mocht dit iets zijn dan is mijn keuze simpel en word het deze uiteraard
Al zou dit niks worden, dan wil ik er een kopen van zo'n €1500.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar een Asus L2400D-DVD (€1390 incl. btw)
Maar mischien dat ik een keertje naar een Media-Markt in Duitsland rij om daar eens wat laptops te bekijken, prijstechnisch gezien heb je daar mooi spul.
MediaMarkt Laptops
Daar hebben ze bijna allemaal een (Mobile) Pentium 4 en redelijk veel uibreidingsmogelijkheden.......
Het is uiteraard maar een suggestie......
Succes met je keuze!
Verwijderd
Kijk eens naar het datum van dit topic (en vraag jezelf überhaupt eens af waarom je onderaan ziet "let op: dit topic is ouder dan 2 weken, de quickreply is daarom verborgen"). Daarnaast lijkt het mij zeer sterk of de topicstarter nog iets aan jouw opmerking heeft
Dit topic is gesloten.
![]()