Aangezien hij meewerkt aan de manual verwacht ik wel dat hij iig kennis van zaken heeft. Hij heeft trouwens ook een vervolgboek geschreven voor gevorderden.
http://www.academicservice.nl/catalogus%2FPC%2Dboeken%2F9039515573%2EjspIn plaats van een globaal overzicht van MySQL te geven, legt Paul DuBois uit hoe u de mogelijkheden ervan ten volle kunt gebruiken. Aan de hand van twee voorbeelddatabases, die als een rode draad door het boek lopen, reikt hij oplossingen aan voor problemen die u ongetwijfeld in de praktijk zult tegenkomen. Hij laat zien hoe u MySQL efficiënt integreert met tools van derden, zoals PHP en Perl, om dynamische webpagina's te genereren op basis van databasequeries. Hij leert u programma's te ontwikkelen waarmee u MySQL-databases benadert en geeft een uitgebreide beschrijving van kolomtypes, operatoren, functies, SQL-syntaxis, MySQL-programma's en API's in C, Perl DBI en PHP.
Kortom, MySQL geeft u informatie die nergens anders te vinden is.
Paul DuBois biedt met MySQL een uitgebreide wegwijzer voor een van de meest populaire relationele-databasesystemen. Hij heeft meegewerkt aan de online documentatie voor MySQL en is actief lid van de MySQL-gemeenschap. De belangrijkste MySQL-ontwikkelaar, Monty Widenius, en een netwerk van medeontwikkelaars bekeken het manuscript en gaven Paul een inzicht dat niemand anders zou kunnen leveren.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
De website van de uitgever zal natuurlijk nooit iets negatiefs zeggen
dat snap ikOp woensdag 22 mei 2002 09:15 schreef ddc het volgende:
De website van de uitgever zal natuurlijk nooit iets negatiefs zeggen
maar via deze uitleg aapje toch beslissen of dit is wat hij zoek?
En als ik via Google ga kijken, dan is dat boek in verschillende talen uitgebracht, en dat zullen ze toch niet doen als het een k#tboek is, dacht ik zo
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
ff googlen hier searchen en reviews lezen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()