Ik ben van januarie tot Mei bezig geweest met m'n nieuwe huis en wilde dus nu Gothic gaan kopen. Nu hoor ik al op een paar plaatsen dat het niet meer te krijgen is, omdat het uit de handel is genomen. Op www.dpuss.nl is het ook niet te vinden. Weet iemand hier meer van?
Nee want ik zelf zoek ook nog de ORG versie .Op woensdag 22 mei 2002 08:35 schreef Centurion het volgende:
Ik ben van januarie tot Mei bezig geweest met m'n nieuwe huis en wilde dus nu Gothic gaan kopen. Nu hoor ik al op een paar plaatsen dat het niet meer te krijgen is, omdat het uit de handel is genomen. Op www.dpuss.nl is het ook niet te vinden. Weet iemand hier meer van?
Maar ik ben heb nog helemaal niet tegen het lijf gelopen ..
Maar als hier mense zijn die het wel weten waar hij nog tekooop,
Wil ik het heeel graag weten ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik heb er heel erg lang opgewacht tot ie in de winkel kwam maar nu ben ik blij dat ik em nie gekocht heb, je kan je geld veel beter besteden aan Morrowind
Die ga ik van de week ook kopen..Op woensdag 22 mei 2002 11:47 schreef minipolopikoler het volgende:
Ik heb er heel erg lang opgewacht tot ie in de winkel kwam maar nu ben ik blij dat ik em nie gekocht heb, je kan je geld veel beter besteden aan Morrowind
(iso heb ik al )
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Ik heb Gothic thuisliggen. Aardig voor een keer maar niet dat je zegt: JOEPIE! Koop dan Morrowind. Is stukken beter
OF gewoon wachten op NWNOp woensdag 22 mei 2002 11:49 schreef ItSnows het volgende:
Ik heb Gothic thuisliggen. Aardig voor een keer maar niet dat je zegt: JOEPIE! Koop dan Morrowind. Is stukken beter
OK, Morrowind krijgt ook betere recentie's, maar wat ik gehoord heb over Gothic is dat het geweldig moet zijn.
Tja ik wil Morrowind nog en NWN. Nu ben ik bezig met Might & Magic IX, dus echt tijd heb ik er niet voor als ik maar 8 uur per week game. Maar is er echt niet veel aan, misschien dat deze titel daarom niet meer te krijgen is.
Morrowind komt pas volgende week uit in NL, of niet?
Tja ik wil Morrowind nog en NWN. Nu ben ik bezig met Might & Magic IX, dus echt tijd heb ik er niet voor als ik maar 8 uur per week game. Maar is er echt niet veel aan, misschien dat deze titel daarom niet meer te krijgen is.
Morrowind komt pas volgende week uit in NL, of niet?
Verwijderd
En dan wil je nog gothic kopen?Op woensdag 22 mei 2002 11:51 schreef Blackhole het volgende:
[..]
OF gewoon wachten op NWN
Ik bedoel, speel Morrowind tot NWN uitkomt, en dan zien we wel veer verder ok?
Ik wil ze gewoon allemaal ORG hebben .Op woensdag 22 mei 2002 12:39 schreef Forau_diavolina het volgende:
[..]
En dan wil je nog gothic kopen?
Ik bedoel, speel Morrowind tot NWN uitkomt, en dan zien we wel veer verder ok?
Antwoord van www.dpluss.nl
Als het toch niet zo'n geweldig spel is dan koop ik Morrowind wel.Geachte Heer,
Gothic is nog verkrijgbaar bij onze USA distributeur, bestellen duurt ca 3 weken en de prijs gaat ongeveer Eu 49,- bedragen.
m.vr.gr.
http://www.DplusS.nl
PS let wel ff op de eisen van het spel,Op woensdag 22 mei 2002 12:52 schreef Centurion het volgende:
Antwoord van www.dpluss.nl
[..]
Als het toch niet zo'n geweldig spel is dan koop ik Morrowind wel.
want die van Morrowind ligt een stuk hoger .
PS om vol te spelen is een GF3 aanteraden .
geen radeon8500 of geforce4Op woensdag 22 mei 2002 13:12 schreef Blackhole het volgende:
PS om vol te spelen is een GF3 aanteraden .
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
BTW, Ik vond persoonlijk Gothic een geweldig spel, terwijl ik Morrowind dan toch weer iets minder vind.
De moraal van het verhaal : Koop Gothic ook gewoon!
De moraal van het verhaal : Koop Gothic ook gewoon!
Pagina: 1