Toon posts:

Headphone over autospeaker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

ik heb zelf een scanner en het geluid uit dat speakertje is niet zo goed. vooral niet als ik rij met de auto.

Nu wou ik vragen of het mogelijk is om met een kabeltje van je headphone uitgang naar je linker voor speaker van me auto te gaan.

Kan dat ??

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
je kan van die soort cassete bandjes halen met een jackaansluiting stop deze in je scanner probleem opgelost

maar ik weet niet of je dan links of rechts geluid krijg
scanner is volgens mij mono

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:17

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Of de scanner mono is ligt aan je scanner, waarschijnlijk wel. Maar een handige jongen met een soldeerbout kan dan zelf wel bepalen waar hij het geluid uit wil laten komen.

Je kan inderdaad zo'n nep cassette bandje gebruiken, maar je zou ook de CD ingang van je radio kunnen proberen.
Alleen zijn er radios die alleen die ingang kunnen kiezen als er daadwerkelijk een wisselaar aan de controller is aangesloten. :( Zo dacht ik ooit mijn protable MD speler aan te sluiten... Niet dus... Mijn auto radio wil perse aan de controller een wisselaar zien hangen.

Maar misschien is zo'n nep bandje makkelijker...

Alles kan stuk.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Op woensdag 22 mei 2002 07:28 schreef aqua-des het volgende:
Goedemorgen,

ik heb zelf een scanner en het geluid uit dat speakertje is niet zo goed. vooral niet als ik rij met de auto.

Nu wou ik vragen of het mogelijk is om met een kabeltje van je headphone uitgang naar je linker voor speaker van me auto te gaan.

Kan dat ??
Ja, dat kan. Alleen stop er een diode tussen, om terugkoppeling te voorkomen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op woensdag 22 mei 2002 21:08 schreef marco899 het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Alleen stop er een diode tussen, om terugkoppeling te voorkomen.
Ik denk niet dat zo'n headphone uitgang voldoende vermogen levert om een hoorbaar volume uit de speaker te halen.
Als je radio toevallig nog extra ingangen heeft voor cd-wisselaar, navigatie systeem of telefoon, kan je hem beter daarop aansluiten, dan wordt ie ook keurig door je radio versterkt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.