Hoi ik heb al een tidjtje problemen met men verbinding (modem lancity) op de meeste dagen restart men modem zich steeeds vanzelf somds wel 30 keer per 15 minuten zwaar iritant verlies steeds voor paar minuten men verbinding iemand weten wat oorzaak kan zijn.
Chello helpdeks heeft ook niet veel geholen!!
Men verbinding is gewoon goed download snelheid is gewoon zeeer goed ping ook maar men stabilie tijd niet iemand weten?
Chello zegd zelf dat de lijn in orde is monteur 3 keer langs geweest kan het aan men stroom toevooer lichen dat ie steeds restart men modem? Hij geeft zelfde effect aan als je stroom af haalt van de modem en weer de stroon aanzet.
Zou iemand weten wat het probleem zou kunnen zijn want ik begin me zwaar te iriteren
sorry voor men slechte nederlands ben nog al in slechte bui HINT (CHELLO)
Chello helpdeks heeft ook niet veel geholen!!
Men verbinding is gewoon goed download snelheid is gewoon zeeer goed ping ook maar men stabilie tijd niet iemand weten?
Chello zegd zelf dat de lijn in orde is monteur 3 keer langs geweest kan het aan men stroom toevooer lichen dat ie steeds restart men modem? Hij geeft zelfde effect aan als je stroom af haalt van de modem en weer de stroon aanzet.
Zou iemand weten wat het probleem zou kunnen zijn want ik begin me zwaar te iriteren
sorry voor men slechte nederlands ben nog al in slechte bui HINT (CHELLO)