Toon posts:

surfen via een Proxyserver, is dat dan wel safe??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een proxyserver is toch een soort tussencomputer tussen jou pc en internet? Of zie ik het verkeerd?

Theoretisch lijkt het me dan voor de hand liggend dat je niet meer te traceren bent voor hackers en consorten (tenzij ze op mysterieuze wijze toch je IP zien of bij je systeem kunnen?). Of denk ik nu te simpel?

Als het zo is, wie weet er dan nog een goede (al dan niet anonieme) snelle proxyserver voor in Nederland? Want die firewalls werken goed vertragend moet ik zeggen.

Oja, en als ik mezelf via e.e.a. laat scannen op welke poorten er open staan terwijl ik via een proxyserver op internet zit, wordt mijn eigen PC niet gescant maar die proxyserver, of...?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
je bent nooit veilig op internet.

al heb je 20000 firewalls en is je ip nog zo geclaoked of weet ik veel wat. Als iemand je echt wil hacken (en daar de benodigde kennis voor heeft) gebeurt dat toch wel.

ik snap niet dat iedereen zich daar zo druk om maakt...

ik ben redelijk makkelijk te hacken al zeg ik het zelf ...

en dan :?

zien ze me cv een sollicitatie brief ??
een illegale iso van gta3 ?
en daar hebben ze(lees hij/zij) zoveel moeite voor gedaan ?

kom op zeg en dan ?

..........

je moet voor jezelf altijd nagaan: Wat heb ik in hemelsnaam op mijn systeem dat iemand zo graag wil dat hij zoveel moeite doet om mij te hacken.

Als een script kiddie je kan hackt ok ... dan heb je gewoon je shares open staan :Z

en dan heb je een slimme script kiddie en die format je hd goh dan ben je je 40gb aan illegale shit kwijt. tjah tis lullig maar vervangbaar.

ik maak me om dit soort dingen gewoon echt niet druk. ik kan me toch niet bedenken wie intresse heb in mij.