Toon posts:

Gametimecertificates gezocht voor UO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals topic al zegt waar kan ik ze binnen nederland zonder creditcard krijgen

plss help

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Niet dacht ik, voorzover ik heb kunnen vinden dan.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Topicstarter
Minder want ben niet in bezit creditcard en vind het slecht idee om mijn 28 maanden oude account te later verlopen

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06-2025

fw

Hoe heb je het dan eerst betaald? Hmm misschien kan je nog EA hier in NL opbellen oid of desnoods het iemand anders laten betalen.

28 maanden btw? Best lang, zeker ook een paar coole chars? :)

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Verwijderd

Topicstarter
valt wel mee verander vaak denk dat meest imposante mijn GM provo bard mage ei med resist lockpick is

en ben net met tamer bezig voor het eerst (-;
zit nu op 82.7 real ofzo en hunt maar met 1 ww vind het zo'n gelame met 5 naar binnen rennen niks aan..

en voor het geld hoef ik het niet te doen heb samen met 2 vrienden 3 villa's en 1 tower >:)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Je hebt nog niet geantwoord hoe je dan die 28 maanden betaald hebt :)

Misschien kan je iemand die je kent lief aankijken dat die met CC wat gametime koopt.. Want voor zover ik weet zijn die alleen in Amerika te bestellen en daar gaat alles met CC.

Maaruh.. waarom vraag je trouwens geen CC aan? Die dingen kosten geen drol. Mijn Postbank Mastercard kost me een paar euro per jaar ofzo :P Snap niet wat NEderlanders zo eng vinden aan credit cards...

• Boesjke
  • Laatst online: 28-01 13:24

Boesjke

Excellent!!

Op woensdag 22 mei 2002 10:42 schreef Bosmonster het volgende:
Je hebt nog niet geantwoord hoe je dan die 28 maanden betaald hebt :)

Misschien kan je iemand die je kent lief aankijken dat die met CC wat gametime koopt.. Want voor zover ik weet zijn die alleen in Amerika te bestellen en daar gaat alles met CC.

Maaruh.. waarom vraag je trouwens geen CC aan? Die dingen kosten geen drol. Mijn Postbank Mastercard kost me een paar euro per jaar ofzo :P Snap niet wat NEderlanders zo eng vinden aan credit cards...
Klopt, die dingen kosten idd niets.
Maar toen ik UO nog speelde was ik onder de 18 en mocht ik de cc van mijn pa lenen. Dan betaalde hij maandelijks end an gaf ik dat weer aan hem terug. Werkte ook erg goed. Toen ik 18 werd vroeg ik dus ook meteen een cc aan maar jammer dat ik toen al gestopt was met UO. :)

Wat je ook kunt doen is aan die vrienden vragen of zij voor je betalen en dan vraag je hun banknr en betaal je ze ook gewoon maandelijks terug. (Ik weet niet hoe goed je ze kent natuurlijk).

Neen

Verwijderd

Topicstarter
probleem is dat ik nog een beetje studieschuld *ugh* kroegschuld *ugh* heb en dus geen cc krijg en die gametimecertificates had ik van vakantie uit usa meegenomen vandaar

maarja hopen dat het nog goed komt

• Bosmonster
  • Laatst online: 23-01 07:34

Bosmonster

*zucht*

Op woensdag 22 mei 2002 23:43 schreef SemT-X het volgende:
probleem is dat ik nog een beetje studieschuld *ugh* kroegschuld *ugh* heb en dus geen cc krijg en die gametimecertificates had ik van vakantie uit usa meegenomen vandaar

maarja hopen dat het nog goed komt
Tenzij jij je studieschuld hebt in de vorm van een berg persoonlijke leningen doen cc-maatschappijen volgens mij niet zo moeilijk.

Maar goed.. jouw finianciele positie is jouw zaak ;)
Pagina: 1