[Mandrake 8.2 + GnomeICU]Geeft aan "file exists"

Pagina: 1
Acties:

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 12:41
Maar ik zie hem dus niet!

Ik moeilijk doen om die tar te unzippen. Gedaan! Moet ik het copieren naar /.icq/icons, dus ik probeer de dir .icq te maken maar die bestaat al. En ik kan hem zelfs niet onder root zien? Wat o wat zie ik nou weer over het hoofd!

Verder heb ik wel eens dat ik in mijn mandrake control center een horloge die ik niet meer wegkrijg (dat hij bezig is, maar hij doet er wel erg lang over)

Ook heb ik in mijn terminal al een keer gehad dat ik geen [blablabla]$ (zeg maar prompt :)) Hoe krijg ik die terug?

Dat was het voor nu :) Ff MOHAA en dan :Z

Best wennen dat linux trouwens. Windows is wat eeehhh gebruiksvriendelijker, maar ik zie gelukkig de voordelen van linux (alleen niet in mijn testfase in mandrake waar nogal eens wat dingen vastlopen)

And Bob's your uncle ...

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Bestanden die met een punt beginnen zijn hidden. Daarom zie je hum niet. Je moet even "Show hidden files" of "Show all files" instellen in je favo bestandsbeheer.
Doe eens "man ls". Daarin staat uitgelegd hoe je met ls ook de verborgen bestandjes kunt weergeven.

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 12:41
choeso jei! (ik leer snel), maar iemand anders dan nog voor die andere vraagjes.

And Bob's your uncle ...