Toon posts:

Image in dropdown

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om kleine icoontjes te gebruiken (gifjes) in een select-menu (drop-down) ?

Zal wel geen standaard html-code zijn, maar dat maakt nu niet uit, zo laat op de avond ;)

Kan dat met css? Of met javascript?
Of moet ik dan helemaal een dropdown nabootsen mbv divs ofzo?

Bedankt!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:58

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

nee, enkel als je een geheel met dHTML ge-customized script maakt, meen dat in dynAPI zo'n (niet geheel cross-browser) dingetje zit, maar verder nogal onpraktisch en komt vaak met grote beperkingen.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, ik kan me herinneren dat ik ergens, heel lang geleden, iets gezien heb wat gewoon leek op een gewoon selectmenu, dus geen dhtml ofzo.

Zou het ook niet kunnen met een stylesheet?

background-image ofzo?

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op woensdag 22 mei 2002 10:09 schreef BarisArt het volgende:
Hmm, ik kan me herinneren dat ik ergens, heel lang geleden, iets gezien heb wat gewoon leek op een gewoon selectmenu, dus geen dhtml ofzo.

Zou het ook niet kunnen met een stylesheet?

background-image ofzo?
Je kunt wel de background color en misschien ook wel de image van een <option> aanpassen. Misschien als je dan wat & nbsp;'s voor je tekst gooit kan je wel een ikoon-efect genereren.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Nope.. background-image wordt niet voor <option> ondersteund, alleen background-color.. :(