Gatenkaas!
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2008 18:48 ]
Verwijderd
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Verwijderd

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
[miereneukmode]Op woensdag 22 mei 2002 11:11 schreef LauPro het volgende:
[miereneukmode]
is het niet fingerguard
[/mierenneukmode]
Wordt voor de rest volgens mij een goed einkoopactie!
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Op woensdag 22 mei 2002 07:28 schreef Scighera het volgende:
Wat worden de prijzen ongeveer voor de fan grills en de casebadges?
ja dat wou ik gaan gebruiken(had het al eerder gezien).Op woensdag 22 mei 2002 10:53 schreef LauPro het volgende:
Cool, misschien is dit handig voor je inlkoopactie!
Een standaard GoTter ;)
jaja ik heb de prijzen van de neon snoer..Op woensdag 22 mei 2002 13:46 schreef _Dennizz_ het volgende:
kwil wel een neon string iig, dus ik w8 op tot de actie start
je mag van phreak geen winst makenOp woensdag 22 mei 2002 13:57 schreef _BladE2k_ het volgende:
Hoi,
Kep zeker wel interesse in die bio-2, mits op 120 mm.
Daar zou ik dan 2 van willen hebben
Mail ff als je meer weet over de prijs, deze moet natuurlijk niet belachelijk hoog zijn zometeen...
Dat kan je hier. Mara je moet je eerst inloggen je dus je kan beter naar start -> wijzig mijn persoonsgegevens.Op woensdag 22 mei 2002 14:26 schreef KingOfDos het volgende:
LauPro
ik heb rekening enzo ingevuld enzo, kan ik dat veranderen?
ik open namelijk vandaag even ene nieuwe rekening voor de inkoop actie
Als het aan Word ligt dan is het toch echt "inkoopactie"!Op woensdag 22 mei 2002 12:24 schreef Extra300s het volgende:
[miereneukmode]
is het niet "inkoop-actie" ??LOL
[/mierenneukmode]
ok, ik ben nou zo ver: http://212.187.14.178/ia/index.asp?goto=inkoopactieinfo.asp?id=10Op woensdag 22 mei 2002 15:29 schreef LauPro het volgende:
Dat kan je hier. Mara je moet je eerst inloggen je dus je kan beter naar start -> wijzig mijn persoonsgegevens.
dit is alleen voor de 80x80mm versie.MAILTJE
Levertijd: Ca. 1 werkweek na ontvangst opdracht.
SpelfoutWAARSCHUWING: je moet niet vergeten om een verzend metode mee te bestellen, vergeet je dat wel, dan bestel ik het niet voor je.
Maak van die link ff deze: http://212.187.14.178/ia/index.asp?goto=inkoopactieinfo.asp?id=10Op woensdag 22 mei 2002 15:58 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
ok, ik ben nou zo ver: http://212.187.14.178/ia/inkoopactieinfo.asp?id=10
inkoop actie is gesloten dus je kan nog niet bestellen(gesloten zodat mijn mede GoTters mee kunnen kijken)
de prijzen voor verzenden kloppen nog niet helemaal(nu nog te duur ingesteld)
owja heb mail gehad van dat bedrijf.
ja de fangards komen er nog in, daar weet ik nog niet genoeg over.Op woensdag 22 mei 2002 16:01 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Spelfout
Ik mis nog de fanguards.
btw. LauPro, jouw idee om zo'n site op te zetten is helemaal niet verkeerd geweest
done, en je systeem is best wel makkelijk te begrijpen.Op woensdag 22 mei 2002 16:01 schreef LauPro het volgende:
[..]
Maak van die link ff deze: http://212.187.14.178/ia/index.asp?goto=inkoopactieinfo.asp?id=10
Dan kunnen ze ook makkelijker reggen enzo. Verder leuk gedaan, werkt het systeem een beetje gebruikersvriendelijk?
Ik ga er aan werken, het was wel een punt dat nog moest komen.Op woensdag 22 mei 2002 16:08 schreef KingOfDos het volgende:
done, en je systeem is best wel makkelijk te begrijpen.
dit mis ik nog wel:
product kopiëren(nu moet ik heel veel dubbel doen door andere afmetingen)
en ik vind ook als je een nieuw product toevoegd dat je dan meteen naar de edit ding toemoet.
Verwijderd
wij vinden het wel versieringOp woensdag 22 mei 2002 17:00 schreef _Brake_ het volgende:
Wat heeft een fanguard voor nut, als je toch je poten erdoor
kan steken??? Ik vind een fanguard nou niet echt een versiering
voor een pc ofzo.Ik doe nergens aan mee, sorry
kan je eigenlijk al iets deleten?Op woensdag 22 mei 2002 16:50 schreef LauPro het volgende:
[..]
Ik ga er aan werken, het was wel een punt dat nog moest komen.
Wou ik nog even geheim houdenOp woensdag 22 mei 2002 17:03 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
wij vinden het wel versiering
en die van mij pas ik nog een beetje aan zodat je je vingers er niet in kan stoppen
[..]
kan je eigenlijk al iets deleten?
Jammer dat je hem niet helemaal kan namakenOp woensdag 22 mei 2002 17:38 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
die lijkt veel op die van mij(zoals die in mijn gedachten)
komt nog wel.Op woensdag 22 mei 2002 17:51 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet helemaal kan namaken
www.triathlete.nl
Verwijderd
dat is idd waar, je knoopt die stukken gewoon aan elkaar en hebt 1 inv. nodig voor een totale lengte tot 5mOp donderdag 23 mei 2002 07:48 schreef Blackmontana het volgende:
ik heb nog een vraagje.
Als ik 1 meter snoer (neon) bestel en 1 inverter,
en bestel nog 1 meter neon (dus 2 meter maar niet aan elkaar) zou ik dan maar 1 inverter nodig hebben?
Cogito Ergo Credo
Verwijderd
japs, en ga je over die 5m heen, dan word het licht zwakker.Op donderdag 23 mei 2002 07:56 schreef jopiek het volgende:
[..]
dat is idd waar, je knoopt die stukken gewoon aan elkaar en hebt 1 inv. nodig voor een totale lengte tot 5m

Verwijderd
Dus dat betekent dat we die kunnen bestellen binnenkortOp donderdag 23 mei 2002 08:13 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
japs, en ga je over die 5m heen, dan word het licht zwakker.
ik denk dat ik
[afbeelding]
ga laten maken, dus niet die van mezelf of de andere @ poll.
ik zal vanmiddag een nieuwe tekening maken voor die van mij.
en dan ene nieuwe poll toevoegen.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
als ik die laat maken, ik moet namelijk 2x instelkosten betalen(80mm en 120mm) en heb gene zin om 8 soorten te maken.Op donderdag 23 mei 2002 11:05 schreef Demoniac het volgende:
Ik wil wel 2 Bio2 Fan guards 80 mm en 2 van 120 mm (als dat kan)
weet je wat het mij kost? en als jij alleen wil dan betaal jij de xtra kosten voor 1x zoon 92mm.Op donderdag 23 mei 2002 16:21 schreef ajampaniki het volgende:
Damn, ik heb echt 92 mm nodig ander komt het gewoon niet mooi uit.
Ja da snap ik. Maar als er meer mensen zijn zou het toch wel kunnen. Kheb er nl iets van 3 nodig ofzowOp donderdag 23 mei 2002 17:12 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
weet je wat het mij kost? en als jij alleen wil dan betaal jij de xtra kosten voor 1x zoon 92mm.
49 euro ofzo als je er 1 laat maken.
ik zal zo een poll starten.Op donderdag 23 mei 2002 19:45 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Ja da snap ik. Maar als er meer mensen zijn zou het toch wel kunnen. Kheb er nl iets van 3 nodig ofzow
KingOfDos, kan je nu alweer inloggen?Op donderdag 23 mei 2002 21:45 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
ik zal zo een poll starten.
Kan er weer in, en je hebt een BUG!!!!!!Op donderdag 23 mei 2002 21:46 schreef LauPro het volgende:
[..]
KingOfDos, kan je nu alweer inloggen?
Die wil ik ook. heb je die, dan wil ik er wel 3Op woensdag 22 mei 2002 17:15 schreef Rave17 het volgende:
* Damian wilt deze
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
nog niet bestellen, ik kijk nie naar mail adressen nu.Op donderdag 23 mei 2002 22:34 schreef Damian het volgende:
[..]
Die wil ik ook. heb je die, dan wil ik er wel 3
kdz@home.nl
mischien 2 maten.Op donderdag 23 mei 2002 23:23 schreef SEFje het volgende:
kleinere maten zijn out of the question?
jammer...
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd
Verwijderd
ff over denken.Op vrijdag 24 mei 2002 02:20 schreef nitraat het volgende:
Als iemand mij maten door geeft dan maak ik die CAD tekeningen wel.
je kan me mailen op osluis@wish.net
Wat beloning betreft....bied maar wat aan ik doe het in priciepe voor niets.
P.S. Je moet wat over hebben voor je mede tweaker.
Op vrijdag 24 mei 2002 08:09 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
ff over denken.
dat dacht ik ook.Op vrijdag 24 mei 2002 00:51 schreef mmmuttley het volgende:
Als die fan- (of finger-) guard individueel gelasercut worden is het dan niet mogelijk dat iedereen zeg maar zijn eigen ontwerp kan maken en laten snijden? Is volgens mij puur een kwestie van een ander dwg'tje laden of niet?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Dit is de lengte van de zijden dus niet de diagonaalOp vrijdag 24 mei 2002 08:50 schreef Japie_17 het volgende:
Is die 80 mm de diagonaal of de afstand van gat tot gat links en rechts?
japs.Op vrijdag 24 mei 2002 10:14 schreef Powerpaultje het volgende:
[..]
Dit is de lengte van de zijden dus niet de diagonaal
Verwijderd
Verwijderd
Aangezien de meeste casefans toch een diameter hebben vanaf 80 mm, zal er weinig tot geen vraag zijn naar fanguards kleiner dan die 80 mm, en zodoende is daar dus logischerwijze ook geen aanbod in. Weinig vraag, weinig aanbod,hoge prijs. Weinig vraag, veel aanbod, lage prijs. Veel vraag, weinig aanbod, hoge prijs, etcetc, een van de hoofdprincipes van onze vrije markteconomie.Op vrijdag 24 mei 2002 15:35 schreef Darkice het volgende:
Maar waarom niet ook de 6cm maat erbij?
Dat is juist 1 van de weinigen die ik nog nooit heb gezien.
Die groteren kun je overal kopen
okee, wel veel duurder dan hier, maar toch)
Verwijderd
pjaatjr gewiin in mijn inkoopactie systeen te vunden.Op zaterdag 25 mei 2002 23:28 schreef Freak_66 het volgende:
heb je een voorbeeldje van die casebadges??
[edit\] laat maar ik heb al een plaatje gevonden [edit\]
Verwijderd
http://212.187.14.178/ia/inkoopactieinfo.asp?id=10Op maandag 27 mei 2002 15:31 schreef Galaxis het volgende:
Ok.
kan je dan nog effe een lijstje geven wat we allemaal kunnen bestellen :)En weet je al iets over de prijzen ?.
ha Tnx,ik zal rekeing houden met de prijzen dat ze wat duurder uit zullen vallenOp maandag 27 mei 2002 15:34 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
http://212.187.14.178/ia/inkoopactieinfo.asp?id=10
prijzen staan nog niet 100% goed, ik moet even alles goed berekenen.
deze prijzen zijn ongeveer
hij stopt(dat je niet meer kan bestellen) 3 weken na starten van de actie(zit ik dan niet op schoolkamp?)Op maandag 27 mei 2002 15:36 schreef Galaxis het volgende:
..........
PS : Wanneer stopt de actie en worden de spullen verstuurd en hoe zit het met de betalingen
Mag ook, voor mij heeft het niet echt haast.Op maandag 27 mei 2002 15:48 schreef KingOfDos het volgende:
mischien start ik mijn actie wel iets later, dat de laatste besteldatum net voor de zomervakantie is, dan kunnen jullie lekker makkelijk overstorten(4 weken lang).
ik denk dat het hellaas zo wel moet
voor de neon?Op maandag 27 mei 2002 17:01 schreef hoebenp het volgende:
die inverter wat is dat pcies?
moet toch goedkoper kunnen
Verwijderd

niet lelijk, al ooit eerder gezien.Op maandag 27 mei 2002 18:32 schreef badpinguin het volgende:
waarom wil je die spiraal laten maken? je kan toch eigen ontwerpen maken?
zou je dan niet beter iets origineel maken, iets wat niet in de winkels ligt?
voorbeeldje:
[afbeelding]
is maar een voorstel
iewlOp maandag 27 mei 2002 18:32 schreef badpinguin het volgende:
waarom wil je die spiraal laten maken? je kan toch eigen ontwerpen maken?
zou je dan niet beter iets origineel maken, iets wat niet in de winkels ligt?
voorbeeldje:
[afbeelding]
is maar een voorstel
welke van de 800?Op vrijdag 31 mei 2002 19:32 schreef Damian het volgende:
[..]
iewl
fugly ding
ik wil die op dat plaatje van KingOfDos Hebben, dus niet dat design van hem, maar die andere!
Op vrijdag 31 mei 2002 19:41 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
welke van de 800?
hmz, inkoop kan pas over 2 weken starten.
fangard's zijn bij afname 250 stuks iets van 1,95 euro
bij afname van 50 stuks iets van 3,50 euro.
ik heb het hier dan over de 80mm versie.
ik laat de bio2 en mijn ontwerp maken.
minimaale afname is 50 stuks(totaal).
dus worden er 49 besteld hebben jullie een probleem.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
vanaf 1 meter, tot 5 meter(daarna gaat het zwakker op een inverter).Op vrijdag 31 mei 2002 21:34 schreef kazz1980 het volgende:
hoe lang is het neonsnoer?
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Cogito Ergo Credo
Kijk of het moglijk is om de guards zo "fijn" als mogelijk is, uit te voeren, want het heeft veel invloed op de airflow, ben ik achter gekomenOp vrijdag 31 mei 2002 19:41 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
welke van de 800?
hmz, inkoop kan pas over 2 weken starten.
fangard's zijn bij afname 250 stuks iets van 1,95 euro
bij afname van 50 stuks iets van 3,50 euro.
ik heb het hier dan over de 80mm versie.
ik laat de bio2 en mijn ontwerp maken.
minimaale afname is 50 stuks(totaal).
dus worden er 49 besteld hebben jullie een probleem.
Zou je zo vriendelijk willen zijn en een nieuw topic (inkoopactie) te beginnen, met de artikelen en prijzen precies omschreven, en nieuwe pics erbij, lijkt mij het duidelijksteOp woensdag 05 juni 2002 00:26 schreef KingOfDos het volgende:
ok, uiteindelijk start hij Zondag 16 Juni 2002
prijzen(zie inkoopactie systeem).
plaatjes? inkoopactie systeem(als ze daar ook niet weg zijn).
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
uhm.. verbetering: endoria is er helemaal mee gestopt vanwege overbelasting...Op woensdag 19 juni 2002 23:31 schreef ThamACE het volgende:
please zet die plaatjes niet op endoria ofzo dat ligt er zo vaak uit.
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine