Mn pa heeft zo'n Apple tafellamp aangeschafd, en ik ben helemaal gek geworden op dat toetsenbord. Het is inderdaad USB, maar sommige toetsen werken nou eenmaal niet in Windows (zie andere topics 
Ik zoek dus een mooi toetsenbord, als vervanger van mn huizige Lt Internet Kb met snoer.
Weet iemand een mooi toetsenbord? Zoals je pc-case.net hebt voor mooie kasten, maar dan een site met mooie tb's.
De zwarte (en overdreven dure) Logitech all-cordless-and-optical set vind ik niks, de neovo heb ik nog niks over gelezen en de zwarte IBM heb ik nog nergens te bestellen gezien. Die oprolbare zal wel niet lekker typen
De (nu) Labtec heb ik ook nog niks over gelezen.
Iemand iets leuks gezien? URLs zijn welkom.
Nee.. zelf modden heb ik geen zin in
Ik zoek dus een mooi toetsenbord, als vervanger van mn huizige Lt Internet Kb met snoer.
Weet iemand een mooi toetsenbord? Zoals je pc-case.net hebt voor mooie kasten, maar dan een site met mooie tb's.
De zwarte (en overdreven dure) Logitech all-cordless-and-optical set vind ik niks, de neovo heb ik nog niks over gelezen en de zwarte IBM heb ik nog nergens te bestellen gezien. Die oprolbare zal wel niet lekker typen
Iemand iets leuks gezien? URLs zijn welkom.
Nee.. zelf modden heb ik geen zin in

. Target ding, tikt best fijn.