Wanneer Force Power in Jedi Knight II?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Ik heb de demo van Star Wars- Jedi Knight II: Jedi Outcast gespeeld en daarin had ik speciale force power....
Alleen nu heb ik het volledige spel maar heb ik dit niet en dit terwijl ik al in level 2-3 zit (moet een buiten basis verkennen ofzo geloof ik). Op zich ben ik geen cheater, maar zelfs de force code helpt niks!
Iemand die weet wanneer je Force krachten krijgt?

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
Bij missie 7 of 8 krijg je pas je lightsaber en dan bouwen de force powers langzaam per level op. ;) Dus je hebt nog een lange weg te gaan.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
jep, een groot nadeel van het spel, want de meeste kopen hem voor die lightsabel en die leuke powers (grip owns :D )

ik had een lannetje van het weekend en mijn origineel (echt waar) even uitgeleent daaro aan wat andere, en ze vonden er nix aan omdat het begin zo saai is (teveel zoeken naar knopjes en deuren enzo) ..

OW, maar dit spel is aan te raden in MULTIPLAYER! serieus met ze alle hacken is cool! force powers off, en sabel ownly aan! lekkere challengen en mooie moves zoeken, het is ook erg kick om 2 vechtende ventje van afstand te zien, der komt een mooie lichtflits elke keer als hun zwaarde elkaar raken (hele mooie gemaakte flits moet ik zeggen)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 06:38 schreef Mister_X het volgende:
jep, een groot nadeel van het spel, want de meeste kopen hem voor die lightsabel en die leuke powers (grip owns :D )
En dus?
Ik bedoel na lvl 3 krijg je al je lightsabre, en een handvol force powers.
Vanaf daar wordt het alleen maar beter, dus ik snap het nadeel niet...