Ik ben server op n thuisnetwerk. De client kan alleen internetten als mijn 7200rpm(dus lawaaierig) hdd draaiende is. Is hier ook n oplossing 4?
Ik heb Win XP Pro en een firewall.
bvd.
Ik heb Win XP Pro en een firewall.
bvd.
To be determined...
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Verwijderd
Een goede grap mag vrienden kosten.
Helemaal mee eens, heb zelf een WD 40 Gb @ 7200 toeren, hoor je totaal niet, helemaal niet draaien of laden en verdomde snel zijn ze ook nog es, IDEAAL dusOp dinsdag 21 mei 2002 23:52 schreef MREn het volgende:
Een stillere HD kopen? WD ofzo, die zijn lekker stil.
Verder vind ik persoonlijk een hd niet echt lawaai maken, cpu-koeler is lawaaiger.
Verder zou je een silent-hdd tool kunnen proberen, kan je zo aan en uit zetten, is je hdd of wat langzamer en stil, of snel en lawaaiig.
To be determined...
Tegen wie richt je dit nou precies?Op woensdag 22 mei 2002 00:05 schreef XanderVisser het volgende:
ICT betrokken mensen zijn zo naief.
Zonder GOEDE reden kraken ze de slechte dingen AF in plaats van RAAD of HULP te geven. Ik heb gewoon een probleem waar je RESPECT voor zou moten hebben!!
!!! PEACE !!!
To be determined...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Verwijderd
Daar word ik nou niet goed van zacht gezoem is zo erg vooral s'nachts.Op woensdag 22 mei 2002 00:07 schreef MadMarky het volgende:
Ik heb een Seagate Barracuda IV. Ik heb m'n best gedaan om hem te horen. maar zelfs al ik m'n oor er zo'n beetje tegenaan hou, hoor ik niet meer dan een zacht gezoem...
Hear hear!!!Op woensdag 22 mei 2002 00:23 schreef ThaNetRunner het volgende:
je wilt stilte, je wilt je pc dag en nacht aan, maar je HD moet uit,
Waarom moet je pc dan dag en nacht aanstaan? als je Download heeft ie hd nodig...zet hem dan uit.
En nee, je hd ken nie uitstaan als je aan eht browsen bent,
tenzij je 40Gb ram hebt, en met een cd ken opstarten en dan een ramdisk maakt
En als je ICT betrokken mensen niet wilt horen preken, ga dan nie op GoT posten
To be determined...
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Jij draait programma's op je firewall?Op woensdag 22 mei 2002 10:47 schreef alexandervisser het volgende:
Ik heb thuis ook een firewall, maar de HDD wordt niet gebruikt als we aan het internetten zijn. Pas als ik een programma op de firewall start hoor ik dat de HDD opstart.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd