met papier mache kun je alles maken!!
Natuurlijk wel; je moet je voorstellen dat zo'n 386 nog geen 20 blokjes per dag doet. Als je dus een workunit van 2^33 keys treft kun je daar (omdat het 32 blokjes zijn) wel langer dan twee dagen over doen...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Weet je zeker dat ie RC5 doet en niet OGR net zoals die gozer die zijn 486 aangezet had
Een 386 40MHz doet 17.6 Kk/sec (Check teamanandtech.com/speed.asp). Dat betekend dattie in 24 uur 5 workunits (5 * 2^28 keys) doet. Als je dus een packet van 2^33 keys download doettie daar 2^33 / 17600 / 3600 = dik 135 uur over. Da's vijf en een halve dag.
Ter vergelijking: Om het equivalent van 1 PII 400 te krijgen moet je 102 386 25MHz machines laten draaien.
Ter vergelijking: Om het equivalent van 1 PII 400 te krijgen moet je 102 386 25MHz machines laten draaien.
https://niels.nu
kijk blijft weinig maar stel he stel hij pakt net het paketje mer de code en trekt die er na +/- 2 dagen kouwen tussenuit... ben je wel trots op je 386 en like dan kun je hem voor veel geld aan (bv tweakers.net verkopen)
is zie de posting al staan...
10:24 386 KRAAKT RC/5 CODE
ik denk dattik in mijn broek zeik van het lagge.. sta je dan met je 800 4play hehehehehe
is zie de posting al staan...
10:24 386 KRAAKT RC/5 CODE
ik denk dattik in mijn broek zeik van het lagge.. sta je dan met je 800 4play hehehehehe
【ツ】Oude / Crappy tech is in mijn ogen beter en leuker dan dan High tech.【ツ】
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 20:36 schreef 4play het volgende:
... ben je wel trots op je 386 en like dan kun je hem voor veel geld aan (bv tweakers.net verkopen)[/quote]veel geld <> tweakers.net :D:D:D:D:D:D:D
... ben je wel trots op je 386 en like dan kun je hem voor veel geld aan (bv tweakers.net verkopen)[/quote]veel geld <> tweakers.net :D:D:D:D:D:D:D
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1