Toon posts:

Philips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand al ervaring met de home cinema set van Philips de DVD762HC?Ik lees weinig over Philips,is dat goed of slecht?!Te koop bij megapool voor 470 euro

Verwijderd

Ik neem aan dat die home cinema set bestaat uit een DVD speler, speakers en surround/dts decoder of zelfs versterker?
Dan zeg ik keihard NIET doen. Philips is zowiezo geen topper wat dit soort spul betreft, en voor dat geld koop je al nauwelijks een goede versterker. Laat staan alles in een zet...
Maar voor veel mensen zal het ongetwijfelt voldoen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben ook van die setjes in die prijsklasse van JVC en Samsung.Beter???

Verwijderd

Tja, persoonlijk vind ik die kant en klare zetjes maar matig. Zelf heb ik hier een Sony Surround/Dolby Digital/DTS reciever en een 5.1 speakersetje, ook van Sony. Bij elkaar koste dit 4000 gulden.
Dan kun je voor ~500 euro niet veel verwachten.
Maar het ligt er ook aan hoe veeleisend je bent, ik ben niet snel tevreden maar sommige mensen horen het verschil simpelweg niet.

Verwijderd

pioneer set doen het ook niet slecht

Verwijderd

Als je er een fiets bij krijgt moet je doen anders is de prijs te duur

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:46 schreef Roefoes het volgende:
Ik neem aan dat die home cinema set bestaat uit een DVD speler, speakers en surround/dts decoder of zelfs versterker?
Dan zeg ik keihard NIET doen. Philips is zowiezo geen topper wat dit soort spul betreft, en voor dat geld koop je al nauwelijks een goede versterker. Laat staan alles in een zet...
Maar voor veel mensen zal het ongetwijfelt voldoen. :)
Wat een onzin...

Vergelijk philips met de concurrentie in die prijsklasse en hij springt dik uit...

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 07:08
Ga gewoon zelf eens in de winkel kijken en luister eens naar dit setje. Kijk ook eens naar soortgelijke setjes van dezelfde prijsklasse van andere merken. Kan je zelf vergelijken welk merk je het best vind klinken.
Pagina: 1