Toon posts:

17" tft voor spotprijzen, hoe kan dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Door verschillende personen worden de laatste dagen Compaq TFT7020 schermen van 17" voor spotprijzen te koop aangeboden.

Kost deze in de reguliere handel minstens €1055,00, allerhande onduidelijke personen adverteren 'm voor €575-650, ook hier op Tweakers.

Mijn vraag aan jullie is:
enig idee of het hier om 'een van de vrachtwagen gevallen' partij kan gaan, of afkomstig uit faillisement, of nog een andere bron?

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 22:44 schreef 480 het volgende:
Door verschillende personen worden de laatste dagen Compaq TFT7020 schermen van 17" voor spotprijzen te koop aangeboden.

Kost deze in de reguliere handel minstens 1055,00, allerhande onduidelijke personen adverteren 'm voor 575-650, ook hier op Tweakers.

Mijn vraag aan jullie is:
enig idee of het hier om 'een van de vrachtwagen gevallen' partij kan gaan, of afkomstig uit faillisement, of nog een andere bron?
IK ben EEN van die vage vage figuren.. :-) (Brutaal.net)
En nee, het is geen failissement, maar Compaq is overgenomen door HP, die toch op die naam door wilt gaan. Dus zijn er 3000 van die monitors ŽdoorgedraaidŽ...

Verwijderd

gejat zeker >:),

nee ff serieus, misschien een bepaalde actie, of zijn de monitor van slechte kwaliteit :?

Kijk anders even wat ze op de compaq site zelf kosten

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:20 schreef gilseboer het volgende:
gejat zeker >:),

nee ff serieus, misschien een bepaalde actie, of zijn de monitor van slechte kwaliteit :?

Kijk anders even wat ze op de compaq site zelf kosten
Op de Compaq site staan geen prijzen.
Toch is het zo dat de prijzen wel erg onder druk staan. Zeker doordat de prijzen van 19 inch CRT monitors gezakt zijn.
Maar slechte kwaiteit? Compaq is zeker niet het beste merk, maar slecht absoluut niet! Ook deze partij niet...

Verwijderd

overstock of refurbished?

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:27 schreef swopfile het volgende:
overstock of refurbished?
refurbished zeker niet.
Zijn allemaal gloednieuw uit fabriek.
Misschien even snel wat geld verdienen voor de directeuren?
Wat kan mij het nu schelen! Ik doe er mijn voordeel mee.. :)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Al had ik nouw geld :'(
Maja ik heb altijd mijn mooie lg 795ft+ die nog prima voldoet :P

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:20 schreef mariusjr het volgende:

[..]

En nee, het is geen failissement, maar Compaq is overgenomen door HP, die toch op die naam door wilt gaan. Dus zijn er 3000 van die monitors ŽdoorgedraaidŽ...
dus jij verkoopt een 17" TFT voor 600 Euro, beter. Heb wel interesse in een tweede monitor :9

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:34 schreef mxstrAEm het volgende:

[..]

dus jij verkoopt een 17" TFT voor 600 Euro, beter. Heb wel interesse in een tweede monitor :9
oh... ik heb er zelfs 1 voor 450 euro...
Alleen dan zonder doos en 3 maanden oud...

Verwijderd

Topicstarter
mariusjr ik waardeer je reply enorm

Verwijderd

In de krant stond vandaag dat er een truck met TFT schermen is gejat inderdaad dus het zou erg goed kunnen ;)

http://www.eindhovensdagblad.nl/CDA/regioportal/0,2078,1505__1077364_,00.html

waar kan ik er een kopen nieuw voor 400 euro? ;)

btw nieuw kan je hem kopen voor 670 euro:

http://www.tweakers.net/pricewatch/23661

• vargo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-03 16:50
Wel toevallig...
Kwam idd op Nu.nl het volgende tegen:
Flatscreens
Dieven hebben zaterdag bij een bedrijf in Geldrop een vrachtauto en een oplegger met 300 flatscreen- monitoren gestolen. De waarde van de buit wordt geschat op 600.000 euro. (ANP)
Dingen zouden dus € 2000,- per stuk moeten doen....

Verwijderd

Topicstarter
€600.000 : 300 monitoren = €2000
Zit je qua consumentenprijs in het 18"-19" segment.

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Die compaq gevallen hebben een prijs van 800 dollar, dus dit is een andere geval dan de gestolen lcd's, of t krantenbericht is overdreven..

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:45 schreef wouter10 het volgende:
In de krant stond vandaag dat er een truck met TFT schermen is gejat inderdaad dus het zou erg goed kunnen ;)

http://www.eindhovensdagblad.nl/CDA/regioportal/0,2078,1505__1077364_,00.html

waar kan ik er een kopen nieuw voor 400 euro? ;)

btw nieuw kan je hem kopen voor 670 euro:

http://www.tweakers.net/pricewatch/23661
Ja, dat ben ik die die monitor voor die prijs verkoopt.
Maar om nu te zeggen dat het dit weekend gestolen is vind ik een zware beschuldiging...
Zeker omdat ik al weken stunt met deze aanbieding....

• vargo
  • Laatst online: 29-03 16:50
we lopen hier niemand te beschuldigen van diefstal hoor.
De topicstarter valt het echter alleen op dat er nogal goedkope monitoren via een enigszins vaag circuit worden aangeboden en wil weten of er soms een partij gejat is.
En laat ik daar nou net een berichtje over gelezen hebben.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 00:05 schreef vargo het volgende:
we lopen hier niemand te beschuldigen van diefstal hoor.
De topicstarter valt het echter alleen op dat er nogal goedkope monitoren via een enigszins vaag circuit worden aangeboden en wil weten of er soms een partij gejat is.
En laat ik daar nou net een berichtje over gelezen hebben.
oh.. dans goed... :)

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:45 schreef 480 het volgende:
mariusjr ik waardeer je reply enorm
Graag gedaan.
Jij ook bedankt, ik krijg ineens heeel veel hits.. :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgens Compaq's site (http://www.compaq.nl/products/monitoren/zakelijk/tft7020.html) zijn dit zakelijke modellen en er zijn ook 'multimedia' modellen met de toevoeging 'm', dus type tft7020m(http://www.compaq.nl/products/monitoren/presario/specs_tft7020m.html).
Ik vraag me af of er nog technisch verschil is tussen die twee.

Op zich lijkt het me een beauty die ik hier graag op m'n bureau zou zien maar de aanschaf via een nog niet zo bekende website of onbekende particulier vind ik toch maar eng hoor.

Dat ze gedumpt zouden zijn wegens het samengaan van Compaq en HP lijkt me onwaarschijnlijk. Gezien dat het dus het business model is zou ik nog kunnen denken aan een geannuleerde order.

Verwijderd

ja, idd, al 14 stuks sinds 00:00 uur.....

good news travels fast...zal ik maar zeggen.. :)

Verwijderd

Maar dat is eigenlijk nog niets vergeleken bij de 515 hits die een advertentie van zo'n type scherm bij marktplaats (binnen 4 dagen) gedaan heeft....

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 23:53 schreef vargo het volgende:
Wel toevallig...
[..]

Nee hoor, zo'n vrachtwagen is ook niet gratis, en die is ook meegenomen.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 00:29 schreef 480 het volgende:
Volgens Compaq's site (http://www.compaq.nl/products/monitoren/zakelijk/tft7020.html) zijn dit zakelijke modellen en er zijn ook 'multimedia' modellen met de toevoeging 'm', dus type tft7020m
Ik vraag me af of er nog technisch verschil is tussen die twee.
Het verschil zit hem in de speakers. Bij de M versie zitten ze ingebouwd.

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik werkte bij een bedrijf die zaken deed met Compaq. TFT werden door Liteon geleverd en het kan zijn dat Compaq teveel voorraden kwijt wilden. En het lijkt mij ook vreemd dat een onbekende bedrijf Compaq merk verkoopt en zo goedkoop ook nog.

17" TFT monitoren hebben rond US 500 verkoop prijs dus voordat je koopt, check even de serial nummer achterin. Die kun je altijd bij Compaq service nachecken.

Als het om gestolen monitoren gaat, dan zou ik toch erover nadenken, want er valt geen garantie op gestolen goederen. Maar dat is mijn mening.

Misschien zijn die heel oude modellen, dus ouder dan 2 jaar.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 00:56 schreef DJkim het volgende:
17" TFT monitoren hebben rond US 500 verkoop prijs dus voordat je koopt, check even de serial nummer achterin. Die kun je altijd bij Compaq service nachecken.

Als het om gestolen monitoren gaat, dan zou ik toch erover nadenken, want er valt geen garantie op gestolen goederen. Maar dat is mijn mening.

Misschien zijn die heel oude modellen, dus ouder dan 2 jaar.
nee hoor, deze zijn pas nieuw. En natuurlijk heb ik wat nummers nagetrokken bij Compaq, maar zonder resultaat. Ik geloof dat alleen in Nederland verkochte Compaqs in de database staan, en deze die ik heb is grijsimport uit Zwitserland.
Maar dat zou voor de garantie niets uit mogen maken...

Verwijderd

Dit is eigenlijk een publiek geheim (Niet zeggen dat het van mij komt ;) ) Er is hier namelijk sprake van een complot / samenzwering van de BVD & belastingdienst. De belastingdienst is door een handige constructie van compaq nederland genomen voor +/- 23 miljoen euro door omzuilingen naar de fuij-eilanden. Nu sturen ze als tegenactie BVD-medewerkers op pad om 17" tft voor spotprijzen te dumpen. (deze komen van een succescolle inval op schiphol er waren daar ook schildpadden in de compaq dozen geplaatst) :Z

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 00:37 schreef CrazyTaxi het volgende:
Maar dat is eigenlijk nog niets vergeleken bij de 515 hits die een advertentie van zo'n type scherm bij marktplaats (binnen 4 dagen) gedaan heeft....
Oh.. kan nog beter... er zijn produkten die nog veel populairder zijn. Verleden maand stuntte ik met een 80 GB harddisk, was niet eens ZO goedkoop, misschien 10 euro goedkoper als de EEN-nagoedkoopste. Toen had ik 1800 hits op een dag op mijn verkoopsite...

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 00:29 schreef 480 het volgende:
Op zich lijkt het me een beauty die ik hier graag op m'n bureau zou zien maar de aanschaf via een nog niet zo bekende website of onbekende particulier vind ik toch maar eng hoor.
Ik persoonlijk zou ook liever kopen van een groot, bekend en langer bestaande zaak. Maar dat is natuurlijk geen garantie dat die NIET failliet zou kunnen gaan natuurlijk!
En als je het via grijs import koopt, kan je er 2 kopen voor de prijs van de winkel om de hoek. Wat is de kans dat er 2 kapot gaan na 3 jaar?
(voor die tijd heb je nog fabrieksgarantie on site)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 07:50 schreef svbelzen het volgende:
Dit is eigenlijk een publiek geheim (Niet zeggen dat het van mij komt ;) ) Er is hier namelijk sprake van een complot / samenzwering van de BVD & belastingdienst. De belastingdienst is door een handige constructie van compaq nederland genomen voor +/- 23 miljoen euro door omzuilingen naar de fuij-eilanden. Nu sturen ze als tegenactie BVD-medewerkers op pad om 17" tft voor spotprijzen te dumpen. (deze komen van een succescolle inval op schiphol er waren daar ook schildpadden in de compaq dozen geplaatst) :Z
ik geloofde dit bericht BIJNA!
(tot die gedeelte over de schildpadden....)

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-02 15:37

AleXtc

Wannabe Pirat

Op dinsdag 21 mei 2002 23:41 schreef mariusjr het volgende:

[..]

oh... ik heb er zelfs 1 voor 450 euro...
Alleen dan zonder doos en 3 maanden oud...
Heb je er nog een paar of kan je er nog aan komen, en wat vraag je ervoor?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 08:51 schreef AleXtc het volgende:

[..]

Heb je er nog een paar of kan je er nog aan komen, en wat vraag je ervoor?
Beter niet handelen in deze forum. Zal niet zo gewaardeerd worden.
Beter emailen of naar www.brutaal.net gaan...

• AleXtc

AleXtc

Wannabe Pirat

ok, zal het niet doen.

Maar welke is het nou? 17 INCH Compaq TFT staat er alleen maar. Kan je me specifieke specs geven?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 09:14 schreef AleXtc het volgende:
Kan je me specifieke specs geven?
http://www.compaq.nl/products/monitoren/zakelijk/tft7020.html

• AleXtc

AleXtc

Wannabe Pirat

mmm.... wel intressant. Hoeveel hebben jullie er nog over?
(ivm bedenktijd) :)

• DJkim

DJkim

Hmmmmm

Als het van Zwitserland komen, vind ik toch beetje vreemd met huidig TFT markt situatie.

Ten eerste, er is tekort TFT panelen en veel vraag naar TFT's.

Ten tweede, je kan namelijk TFT's makkelijk aan zakelijke markt kwijt zeker met zo'n dumpprijs.

Dus gaat het hierom Returned Goods dat betekent niet A GRADE goods maar B grade?

En hoe ben je in godsnaam aan deze TFT's gekomen?
Want volgens mij heeft deze partij TFT's niks met fusie tussen Compaq en HP.

Als Compaq makkelijk was met dumpen van hun goederen, zou hun reputatie en service dusdanig kunnen beschadigen dus ik snap niet zo erg.....

Dus misschien kun je meer uitleg geven? En zo mensen geruststellen en dat ze bij jou gaan bestellen.

Lucky Goldstar

• AleXtc

AleXtc

Wannabe Pirat

Op woensdag 22 mei 2002 09:36 schreef DJkim het volgende:
bla bla
Lots a questions but lots of confidence to gain :)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 09:26 schreef AleXtc het volgende:
mmm.... wel intressant. Hoeveel hebben jullie er nog over?
(ivm bedenktijd) :)
ik denk dat ik nu binnen een uur uitverkocht ben. Sorry! (ze gingen ineens heel erg hard).
En nieuwe voorraad zal waarschijnlijk pas over ruim 2 maanden komen...

• DJkim

DJkim

Op woensdag 22 mei 2002 09:40 schreef AleXtc het volgende:

[..]

Lots a questions but lots of confidence to gain :)
lol probeer je grappig te zijn?

Ik hoeft persoonlijk geen TFT hoor, maar als je 650 EURO voor 17" TFT betaalt en gaat ie ding een keer kapot, hoe wil je een garantie verkrijgen? Wil je dat ding naar Zwitserland sturen? Het lijkt mij beetje onwaarschijnlijk.
Daarom hoe meer vragen gesteld worden, hoe beter of niet?

En als hij eerlijk verkoper is, dan hoeft ie zeker geen zorg maken, lijkt mij.

En ik heb 3 jaren zaken gedaan met Compaq en ik weet wat hun eis is en hun distrubutie center zit in Gornchem dus voor hele Europa en die dingen komen via IEC Ridderkerk dus ik ben beetje nieuwsgierig.... helemaal uit Zwitserland

Lucky Goldstar

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 09:36 schreef DJkim het volgende:

Dus gaat het hierom Returned Goods dat betekent niet A GRADE goods maar B grade?
En hoe ben je in godsnaam aan deze TFT's gekomen?
HOE ik er aan komt is mijn zaak, waar dat is in ieder geval eerlijk gegaan, anders zou ik niet op zo grote site adverteren.
Maar B grade? Leg eens uit?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 09:48 schreef DJkim het volgende:

Ik hoeft persoonlijk geen TFT hoor, maar als je 650 EURO voor 17" TFT betaalt en gaat ie ding een keer kapot, hoe wil je een garantie verkrijgen? Wil je dat ding naar Zwitserland sturen? Het lijkt mij beetje onwaarschijnlijk.
Daarom hoe meer vragen gesteld worden, hoe beter of niet?

En ik heb 3 jaren zaken gedaan met Compaq en ik weet wat hun eis is en hun distrubutie center zit in Gornchem dus voor hele Europa en die dingen komen via IEC Ridderkerk dus ik ben beetje nieuwsgierig.... helemaal uit Zwitserland
Persoonlijk doe ik geen zaken met Compaq. Dus dat moet jij beter weten. Maar is het niet zo dat ze geen internationale garantie hebben?

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-03 11:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Heb je toevallig geen 8030's (18")?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Als het van de vrachtwagen gekukelde monitoren waren dan sprak mariusjr hier niet zo vrij denk ik, en stond ie zeker niet op zo'n grote verkoopsite...

P.S Doe mij zo'n TFT dan bouw ik een mooiere website voor je... Alle respect hoor maar wat je nu hebt staan straalt niet bepaald vertrouwen uit... gifkikker@hotmail.com mocht je interesse hebben :)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 22 mei 2002 10:00 schreef Gutteguttegut het volgende:
Heb je toevallig geen 8030's (18")?
..of 8020's... :?

• DJkim

DJkim

Op woensdag 22 mei 2002 09:49 schreef mariusjr het volgende:

[..]

HOE ik er aan komt is mijn zaak, waar dat is in ieder geval eerlijk gegaan, anders zou ik niet op zo grote site adverteren.
Maar B grade? Leg eens uit?
Wij mogen alleen maar A GRADE goederen leveren, dus monitor zonder enige beschadiging, maar zodra doos nat wordt(gebeurt vaak met zeevrachten, container die van binnen vochtig worden.) In principe zie je van buiten geen beschadiging maar het moet wel uitvoerig getest worden bij...bijv TELEPLAN.

Wij noemen een monitor B GRADE wanneer er klein..dus minium schade op monitor zit... dus het hoeft niet perse zichtbaar...bijv kleine krasje onderkant van monitor ofzo...

C,D GRADE worden gescrapt.

Lucky Goldstar

• DJkim

DJkim

Op woensdag 22 mei 2002 09:51 schreef mariusjr het volgende:

[..]

Persoonlijk doe ik geen zaken met Compaq. Dus dat moet jij beter weten. Maar is het niet zo dat ze geen internationale garantie hebben?
Yeap volgens mij hebben die dingen 2 jaar fabriekgarantie,

International.... ja Teleplan is hun service center dus.. ik zou even Compaq bellen anders Teleplan in Etten Leur of Moerdijk.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 13:33 schreef DJkim het volgende:

[..]

Wij noemen een monitor B GRADE wanneer er klein..dus minium schade op monitor zit... dus het hoeft niet perse zichtbaar...bijv kleine krasje onderkant van monitor ofzo...
Dat zijn het a-tjes! Anders waren er wel HEEL veel onzichtbare krasjes die ik nooit gevonden heb.
Of waren.. ik heb ze niet meer.... Binnenkort waarschijnlijk weer...

Verwijderd

Nog wel een andere AOC.. voor 450 euro.
zie www.systemen.org

Verwijderd

[..]

Nu weet ik zeker dat het geen zuivere koek is, want wat je nu zegt klopt geen bal van.

Verwijderd

[..]

En ik weet ook dat er uit een heel groot bedrijf er heelveel via de achterdeur zijn verdwenen.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 15:40 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

En ik weet ook dat er uit een heel groot bedrijf er heelveel via de achterdeur zijn verdwenen.
Kun je op dit topic hier eens wat meer informatie over vertellen. Want ook ik vond het intressant, maar ik moet wel zeker van mijn keuze zijn. Want wat ik niet begrijp, sommige geven ook een aankoopbon erbij? Deze kunnen dan toch niet illegaal zijn...of wat dan ook??

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:16 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Kun je op dit topic hier eens wat meer informatie over vertellen. Want ook ik vond het intressant, maar ik moet wel zeker van mijn keuze zijn. Want wat ik niet begrijp, sommige geven ook een aankoopbon erbij? Deze kunnen dan toch niet illegaal zijn...of wat dan ook??
Er zijn ongv.5 maanden geleden bij een groot bedrijf in Amersfoort de nog niet uitgepakte nieuwe compaq tft schermen verdwenen. Als je er een officieele bon of inkoopbon van bedrijf of afleverings bon van compaq bij krijgt of in iedergeval het serienr. mag controleren via Compaq Utrecht of Gouda is het ok. Je weet dan ook meteen wat er de rede van mag zijn dat ze zo goedkoop worden aangeboden.

Verwijderd

hoi ik ben opzoek naar een goeie videkaart voo games
ik heb:
AMD 1GH procesor
128 MBRAM
K7T Turbo moederboad
ik heb E183 tebesteden

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:30 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

Er zijn ongv.5 maanden geleden bij een groot bedrijf in Amersfoort de nog niet uitgepakte nieuwe compaq tft schermen verdwenen. Als je er een officieele bon of inkoopbon van bedrijf of afleverings bon van compaq bij krijgt of in iedergeval het serienr. mag controleren via Compaq Utrecht of Gouda is het ok. Je weet dan ook meteen wat er de rede van mag zijn dat ze zo goedkoop worden aangeboden.
Kan dat via internet controleren dan? Heb jij daar een link voor, of moet je de bedrijven rechtstreeks benaderen?

• Tobias
  • Laatst online: 12:38
ik heb:
AMD 1GH procesor
128 MBRAM
K7T Turbo moederboad
ik heb E183 tebesteden
Ik geloof dat je op de verkeerde knop hebt gedrukt. Het is niet "post reply" maar "new topic"

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 15:40 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

flauwekul.
Ik geloof dat er in omgeving van Rijnmond deze maand al iets van 1000 van die monitors zijn verkocht, over heel Europa voor deze prijs.
Moet dan een heeeeeel groot bedrijf zijn....

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Op woensdag 22 mei 2002 22:37 schreef weedi het volgende:
ik heb:
AMD 1GH procesor
128 MBRAM
K7T Turbo moederboad
ik heb E183 tebesteden
Ga jij anders even de computeridee lezen ofzo..
Op woensdag 22 mei 2002 23:04 schreef mariusjr het volgende:

[..]

flauwekul.
Ik geloof dat er in omgeving van Rijnmond deze maand al iets van 1000 van die monitors zijn verkocht, over heel Europa voor deze prijs.
Moet dan een heeeeeel groot bedrijf zijn....
Je begrijpt zelf natuurlijk ook dat t een beetje vreemd verhaal blijft, vraag blijft hoe kom je er aan?

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 22:40 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Kan dat via internet controleren dan? Heb jij daar een link voor, of moet je de bedrijven rechtstreeks benaderen?
Daar is inderdaad een link voor...
http://www.compaq.nl/support/garantie/warrantylookup.asp

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 23:06 schreef Speedy_J het volgende:

Je begrijpt zelf natuurlijk ook dat t een beetje vreemd verhaal blijft, vraag blijft hoe kom je er aan?
zucht..
oke, ik beken... ik heb vorige maand 3000 monitors uit een onbewaakte container gejat...

Maar effe serieus, waar ze vandaan komen heb ik al verteld, al gaat niemand dat aan, en als iemand zin heeft om mee te doen, wil ik ze zelfs van nog verder halen, en heb ik ze nog goedkoper... (500 dollar)
Geloof me, daar zit nog genoeg winst op.
De prijzen hier in de winkels zijn gewoonweg schandalig. Punt.
Maar als iemand liever 2 keer zoveel betaald in de winkel.. be my guest...

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 15:38 schreef a.p.versteeg het volgende:

[..]

Nu weet ik zeker dat het geen zuivere koek is, want wat je nu zegt klopt geen bal van.
Welk gedeelte klopt niet?
Dat Compaq is overgenomen door HP?
De aantal monitors?
Of het feit dat er wel eens een overstock is?

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:05

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Op woensdag 22 mei 2002 23:15 schreef mariusjr het volgende:

[..]

zucht..
oke, ik beken... ik heb vorige maand 3000 monitors uit een onbewaakte container gejat...

Maar effe serieus, waar ze vandaan komen heb ik al verteld, al gaat niemand dat aan, en als iemand zin heeft om mee te doen, wil ik ze zelfs van nog verder halen, en heb ik ze nog goedkoper... (500 dollar)
Geloof me, daar zit nog genoeg winst op.
De prijzen hier in de winkels zijn gewoonweg schandalig. Punt.
Maar als iemand liever 2 keer zoveel betaald in de winkel.. be my guest...
Een soort inkoop actie. Lijkt me wel een geinig plan. Via brutaal.net???

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 23:26 schreef tymiek het volgende:

[..]

Ook nu op BRUTAAL.NET zijn deze monitoren ineens 1050 euro.... :( Tja als de vraag groter wordt dan het aanbod... dan maar weer een containterje openen >:)

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 23:09 schreef mariusjr het volgende:

[..]

Daar is inderdaad een link voor...
http://www.compaq.nl/support/garantie/warrantylookup.asp
Deze URL werkt ALLEEN voor systemen van COMPAQ, dus geen onderdelen.... pffff :Z wordt steeds mooier dit verhaal, gaarne een ECHTE url

Verwijderd

Topicstarter
Een inkoopactie voor 15" ben ik wel voor te vinden, die willen ook nog niet echt in prijs zakken.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 23:26 schreef tymiek het volgende:

[..]

waarom niet? Of e-mail mij direct, kijken hoeveel gasten we bij elkaar kunnen krijgen....

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:47 schreef 480 het volgende:
Een inkoopactie voor 15" ben ik wel voor te vinden, die willen ook nog niet echt in prijs zakken.
Misschien moeten we effe een nieuwe topic starten...
inkoopaktie TFT schermen!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:05

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Op donderdag 23 mei 2002 22:58 schreef mariusjr het volgende:

[..]

Misschien moeten we effe een nieuwe topic starten...
inkoopaktie TFT schermen!
Ken jij daar voor zorgen (aangezien je toch al met inkopen bezig ben :) ) Kan je dan ook maten, merken, prijzen, types noemen???
THNX

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-03 18:10
Op dinsdag 21 mei 2002 23:53 schreef vargo het volgende:
Wel toevallig...
[..]

die vrachtwagen zelf kost ook een aardig centje

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-03 22:57
Wat denk je dat een beetje truck met oplegger tegenwoordig kost?

(Oeps, te laat, sorry)

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een zwarte 17"tft scherm.

En inderdaad, waarom zou ik er 1000 euro voor betalen. 2200 nederlandse guldens??? Dat is toch ziek.
De helft klinkt al aangenamer.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 00:26 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Deze URL werkt ALLEEN voor systemen van COMPAQ, dus geen onderdelen.... pffff :Z wordt steeds mooier dit verhaal, gaarne een ECHTE url
sorry, het is dus: http://wwss1pro.compaq.com/support/warranty_upgrades/index.asp?
bedankt Eve!

• Rick2001
  • Laatst online: 19-03 16:05

Rick2001

9950X delidded en direct die

Het klopt inderdaad niet helemaal.
Compaq heeft Hewlett Packard overgenomen en niet andersom.
Compaq is een veel groter bedrijf dan Hewlett Packard ooit is geweest.
In ieder geval is het voor 100% zeker dat Hewlett Packard bij Compaq erbij komt.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 23:03 schreef tymiek het volgende:

[..]

Ken jij daar voor zorgen (aangezien je toch al met inkopen bezig ben :) ) Kan je dan ook maten, merken, prijzen, types noemen???
THNX
al gebeurt! Ik heb zojuist een inkoopaktie gestort in deze forum!
Voorlopig hou ik het bij Compaq 7020 17 inch... Silver, zakelijke versie.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 01:37 schreef Rick2001 het volgende:
Het klopt inderdaad niet helemaal.
Compaq heeft Hewlett Packard overgenomen en niet andersom.
weet je dat heel zeker?
Dit staat er letterlijk op de Compaq site:
--Compaq is nu een onderdeel van het nieuwe HP.--

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-03 16:35
afgelopen weekend is er een vrachtwegen met tft schermen weggehaald hier in Heeze vlakbij Eindhoven weet ik toevallig >:)

• Spider_NL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-05-2023
is dit ehm >:) ?

[afbeelding]

wel een mooie hoor! :9~

"In het verleden behaalde successen bieden geen garantie voor de toekomst"
"Geniet en drink met vaten"

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03 11:25

dmeij

It's just my name

sorry hoor maar lees dit eens:
http://nu.nl/document?n=56814

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op vrijdag 24 mei 2002 09:55 schreef dmeij het volgende:
sorry hoor maar lees dit eens:
http://nu.nl/document?n=56814
Lees jij wel eens een topic voordat je gaat lopen blaaaaaaaten? |:(

Verwijderd

Dit topic gaat dicht. Dit kan verder ook wel via mail geregeld worden, inhoudelijk heeft dit geen functie (meer) voor GoT. Bovendien leeft het vermoeden dat het ook nog eens niet helemaal legaal is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.