Star Trek EF : hoe de Forge baas verslaan

Pagina: 1
Acties:

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-02 18:24

Bergie

Lekker belangrijk...

Topicstarter
Wie weet hoe ik die dikke Forge baas kan verslaan, gewoon schieten schijnt niet echt veel effect te hebben, misschien een zwakke plek ofso ?

Yamaha MT-09

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
Als het de eindbaas is die je bedoeld dan kan ik je alleen vertellen hoe ik dat heb gedaan.
Je krijgt in het begin van het gevecht allemaal geilneven die je aanvallen terwijl de dikke baas achter zijn schield zit. Laat hem ook maar met rust en blijf die telkens opnieuw opkomende wezens neerhakken.
doe dit totdat je nieuwe vriendjes de boel komen saboteren en hak nog een salvo van slechte wezens in de pan. Hierna heb je alleen nog maar die dikke baas te verslaan.
zelf ben ik daar alleen voorbij gekomen door een god cheat te gebruiken(jaja joel me maar uit) en ik kan je alleen vertellen dat het gewoon een flink aantal keer schieten was totdat dat beest de geest geeft. dus zonder cheat (met een aantal keer tussendoor saven wanneer je hem goed hebt geraakt)zou je hem moeten kunnen verslaan. een zwakke plek heb ik dus niet kunnen ontdekken.
blijf wel in beweging aangezien hij de hele tijd op de korrel neemt met allerlei wapens.

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

• cuylfrits
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-04-2018

cuylfrits

Beetje vreemd, maar wel lekker

Schijnt ergens in de buurt van de baas een control pannel te zitten waardoor je 999 * minutie en extra boosted lifepower krijgt.

Good, bad, I'm the guy with the gun!

• Damien_psi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03-2022
klopt
vlak voordat je de ruimte betreed waar de eindbaas zit

"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII

Verwijderd

Ik heb de eindbaas zonder godmode (wel os de laagste moeilijkheidsgraat) gekilled, door gewoon eerst hie monsters die komen allemaal neer te knallen ( die mega-ammo control-pannel bestaat inderdaad, en die heb je hard nodig... hij zit vlak voor de lift naar de eindbaas) waarna die rare vogelachtige beestjes dat ei mollen, en en ondertussen komen er nog meer van die monsters, die je neer moet knallen...na een poosje komt tha bad guy himself uit zijn 'stoeltje' en waggelt het vecht-terrein op...dan maar strafen-schieten-strafen-schieten, en ondertussen aan de rand van het gebiedje je ammo en health opladen. De eindbaas heeft geen zwakke plek, je kan hem gewoon overal schieten, maar je bent wel lang bezig.