Max Payne,Win2000 S3 Savage 2000

Pagina: 1
Acties:

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Topicstarter
Ik heb een S3 Savage2000 videokaart en speelde tot voor kort Max Payne, op Windows XP Pro.

Nu heb ivm MCSE, Win2000 moeten installeren. Nu doet Max Payne het niet meer! Volgens de site komt het door de videokaart. Maar in XP doet hij het wel, dus volgens my driver-probleem.

Laatste DirectX geinstalleerd en de laatste drivers.
Iemand een oplossing?

Je kan hier beter niets zetten....

• Bar_en_boos
  • Niet online
Je hebt echt de laatste drivers geinstalleerd? Er zijn namelijk een aantal weken geleden nieuwe uitgekomen. Daar zat volgens mij ook een nieuwe driver voor 2000/XP bij.
Kort daarna is alle support voor de Viper 2/Savage2000 trouwens officieel opgeheven.

Anders heeft JGC ook nog een getweakte driver beschikbaar. Kijk maar op z'n site voor de download.

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 12:02 schreef Bar_en_boos het volgende:
Je hebt echt de laatste drivers geinstalleerd? Er zijn namelijk een aantal weken geleden nieuwe uitgekomen. Daar zat volgens mij ook een nieuwe driver voor 2000/XP bij.
Kort daarna is alle support voor de Viper 2/Savage2000 trouwens officieel opgeheven.

Anders heeft JGC ook nog een getweakte driver beschikbaar. Kijk maar op z'n site voor de download.
Ik heb van Hastec.nl de laatste driver gedownload (althans in mijn ogen, versie 9.21.01G. Weet jij een nieuwere driver dan?

Of zou ik die Xp-driver van JGC's kunnen installeren op W2K? Dat lijkt mij iig geen goed idee...

[update]
ik heb dus beide drivers, de XP-driver van JGC en de 9.21.01G geprobeerd, maar die werken dus niet.
De error is: Max Payne will only run with a DirectX 8.0 compatible dirver. Das lekker dan, iemand nog een oplossing?

• Bar_en_boos
  • Niet online
Hmmm...raar. Dat gaat mijn kennis te boven. JGC zal het probleem ongetwijfeld kunnen oplossen.

Max Payne in combinatie met Win2000/XP loopt sowiezo slecht. Als je de ruimte hebt zou het beter zijn als je een dual boot maakt van Windows98SE/ME (games) in combinatie met Win2000 (apps).

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-01 18:29
Dit is duidelijk een probleem van de verkeerde drivers. Je moet voor je S3 Savage 2000 echt drivers hebben voor alleen Windows 2000.
En misschien een andere optie: nieuwe videokaart. :+

Suc6 met je MCSE !!!!!
(did it, know it => very very difficult)

• FunFactory

FunFactory

Topicstarter
ok heren, het probleem is opgelost. Ik heb inderdaad de JGC driver geinstalleerd, en daarna nogmaals DirectX 8.0 Opnieuw geinstalleerd.

Toen werkte hij wel!

[topic closed]

Pagina: 1