Wat betekent TURRET bij de toetsenbordinstellingen van de auto??
Verwijderd
Om nou 900 posts door te lezen, vind ik beetje veel.
Ik heb 2 probleempjes,
1. hij heeft een soort waas achter alle bewegende beelden na.
2. hij knalt er na 1 minuut uit, terug naar windows.
Ik heb 2 probleempjes,
Ik heb het spel nog niet maar wel de topic bijgehouden, ik zou zeggenOp woensdag 22 mei 2002 20:12 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb 2 probleempjes,
1. TRAIL uitzetten
2. die fix van d. proberen?
Verwijderd
hey
specs:
p3 800eb mhz
192 mb ram pc133
geforce 2 mx 32 mb
iemand een idee of hij goed moet draaien nu?
specs:
p3 800eb mhz
192 mb ram pc133
geforce 2 mx 32 mb
iemand een idee of hij goed moet draaien nu?
Weet iemand nou al waar je je naam kan veranderen zodat je die cheats kan gebruiken of is er al een trainer uit
Verwijderd
en draait ie sneller als ik m in hogere resolutie zet..? ik speel op 640 nu.. soms een keer een hapering... winxp hek ook
Dan kun je de loop draaien als je bijvoorbeeld in een tank zit.Op woensdag 22 mei 2002 20:08 schreef Robin Shrine het volgende:
Wat betekent TURRET bij de toetsenbordinstellingen van de auto??
Denk ik.
Ah ja, zoals in GTA 1 en 2Op woensdag 22 mei 2002 20:20 schreef wacko het volgende:
[..]
Dan kun je de loop draaien als je bijvoorbeeld in een tank zit.
Denk ik.
Verwijderd
Ook niet van miscshien een brandweerwagen waarbij je kan gaan blussenOp woensdag 22 mei 2002 20:20 schreef wacko het volgende:
[..]
Dan kun je de loop draaien als je bijvoorbeeld in een tank zit.
Denk ik.
Volgens mij was dat in 1 van de vorige versies wel het geval
HAHAHAHA echt zo lache... Hebben jullie gehoord wat sommige van die ambulance mannetjes zingen?? You are the one trallala he's on fireee. lalala. Hehehe echt zo lache. Halve straat uitgemoord
komen ze vrolijk zingend aan rijden
Kwam niet meer bij
Ik vind dit echt zo'n megagave game zeg! Let ook eens op die kleine details, zoals Jeroen al aangaf.
Verwijderd
In 1 woord: Meesterlijk!
Hij is zo vet, draait hier super goed op een Tb 1ghz op 800*600 (geforce 2 ti).
Dat met die trails is zeer mooi gedaan.
Hij speelt gewoon heerlijk, goede controls.
Hij is zo vet, draait hier super goed op een Tb 1ghz op 800*600 (geforce 2 ti).
Dat met die trails is zeer mooi gedaan.
Hij speelt gewoon heerlijk, goede controls.
Ja, ik vind het ook wreed.. ik reed een keer langs een stel palen, en die hielden een platform omhoog. Ik werd achtervolgd door de politie, rij tegen die palen aan, ding zakt in, boem alle agenten er tegenaan, achtervolging gestaakt
jupz heb k ook, met een Geforce 3 Ti 200 van Asus, met alle hoge opties aan op 1024x768x32 met MOHAA b.v.Op woensdag 22 mei 2002 18:18 schreef jdvanwijk het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van! Eigenlijk bij heel veel spellen, een soort licht fragmented beeld als je beweegt!
Toen ik mijn mem hoger zette van 400 naar bv 450 was t weg
Ik heb dus ook problemen met de tekst! in de menus en in game zie ik geen tekst, maar zijn de plaatsen waar tekst stond nu grote blokken? iemand?
moehaha, driveby terwijl er een hoer naast me zit 

(als je uzi hebt en je kijkt naar de zijkant van de auto aim je je gun gelijk, dan schieten en je doet een driveby

(als je uzi hebt en je kijkt naar de zijkant van de auto aim je je gun gelijk, dan schieten en je doet een driveby
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Hoe laat je die nou instappenOp woensdag 22 mei 2002 20:39 schreef 3CLipZ het volgende:
[afbeelding]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
voor mensen die dit probleem hebben
(thx guys)
Trek je joystick eruitWeet iemadn al hoe het kan dat bij mij die gast uit zichezelf vooruit loopt maar niet achteruit kan lopen Had daarnet een missie, maar kon ik niet voltooien, kwam de garage niet uit
(thx guys)
Je gaat stil staan langs de stoep, als er hoeren zijn komen ze op je aflopen, ze onderhandelen even en dan stapt er eentje in. FF Rustig plekkie opzoeken en wippen maar...Op woensdag 22 mei 2002 20:41 schreef Royz het volgende:
[..]
Hoe laat je die nou instappen
Lolz!!! Ga ik nu meteen even proberenOp woensdag 22 mei 2002 20:43 schreef Wildfire het volgende:
[..]
Je gaat stil staan langs de stoep, als er hoeren zijn komen ze op je aflopen, ze onderhandelen even en dan stapt er eentje in. FF Rustig plekkie opzoeken en wippen maar...
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
lol, ik zat in zo'n vette kutkar die snel over de kop slaat, dus ik flikker over de kop met een hoertje er nog in, kruip eruit... BOEM!!!! en nog 2 hoertjes die daar rond liepen gedood door de explosie ook 
Trouwens, ik draai 1024x768x16 bits @ specs in sig
Ga ik denk ik wel ietsje lager doen, 800x600x32 ofzo.
Trouwens, ik draai 1024x768x16 bits @ specs in sig
Ga ik denk ik wel ietsje lager doen, 800x600x32 ofzo.
Veeeeeeeelste weinigOp woensdag 22 mei 2002 19:25 schreef Apache het volgende:
ik ga het uitspelen zonder cheats, kick ass spel
maar hoeveel $$$ heb je nodig voor eiland 2, k'heb nog maar 95.000 en dat lijkt me niet erg veel aan dat metertje te zien
Verwijderd
Jou 2e probleem heb ik ook. Ik snap er niets van. wat voor systeem (videokaart) heb jij? Ik heb al newe drivers geinstalleerd en resolutie verandred maar hij doet het nog steeds niet goedOp woensdag 22 mei 2002 20:12 schreef sinterklaasrulez het volgende:
Ik heb 2 probleempjes,
edit:
ik heb een athlon 800 met geforce 1 vidokaart met 28.32 drivers van nVidia
ik heb een athlon 800 met geforce 1 vidokaart met 28.32 drivers van nVidia
Verwijderd
word er niet meer opgereageert?Op woensdag 22 mei 2002 20:07 schreef joris.s het volgende:
gisteren ging ik kijken bij dynabite voor gta3.
ze zeiden dat hij er nog niet was maar er morgen kwam(vandaag dus!).
mijn broer ging kijken en hij was er nog niet,
ze zeiden dat hij er overmorgen pas kwam.
toen werd mijn broer ook best wel pissig!
ECHT WEL LULLIG
MAAR IK WIL HEM ZO GRAAG, EN IK MOET NOG 2DAGEN WACHTEN
Moet er op gereageerd worden danOp woensdag 22 mei 2002 20:54 schreef joris.s het volgende:
[..]
word er niet meer opgereageert?
Verwijderd
Heeft iemand de cheat al geprobeerd voor toegang tot de hele wereld..
En leg dan ff uit hoe dat dat precies gedaan hebt...
En leg dan ff uit hoe dat dat precies gedaan hebt...
Die wagen ruled zo hardOp woensdag 22 mei 2002 20:39 schreef 3CLipZ het volgende:
[afbeelding]
Ja ik ben t gloeiend met je eens, ik wacht fijn.Op woensdag 22 mei 2002 20:54 schreef joris.s het volgende:
[..]
Wat ik wel minder vind, is dat ik velen hier m al illegaal hebben, en weinig zullen hem dan gaan kopen...
Ok, ook maar ff wat screens van mij:

Wat is het leven toch mooi....

I'm flying high....

op z'n kop

Pooierbak

Badfellas
Zow maar es FSAA 2X aan zetten.. kijken of ie dan nog goed loopt

I'm flying high....

op z'n kop

Pooierbak

Badfellas
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Hoef je bij mij niet bang voor te zijn hoor, ik heb hem besteld en krijg hem vrijdag binnen (en ja ik heb vooruit betaald en niet rembours gedaan was een stuk goedkoperOp woensdag 22 mei 2002 20:56 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
[..]
Ja ik ben t gloeiend met je eens, ik wacht fijn.
Wat ik wel minder vind, is dat ik velen hier m al illegaal hebben, en weinig zullen hem dan gaan kopen...
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde met nog betere specsOp woensdag 22 mei 2002 16:43 schreef Timocos het volgende:
Hey ik speel hem nu ook en ik speel hem op 800x600x16 bit en hij loopt niet soepeltjes kweet niet hoe ut komt.
specs :
AMD Athlon 1400
GeForce 2 MX 64 MB 400
Windows XP Professional
Ga ik ook is proberenOp woensdag 22 mei 2002 20:57 schreef Phydomir het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
I'm flying high....
[afbeelding]
op z'n kop
[afbeelding]
Pooierbak
[afbeelding]
Badfellas
Ik heb 'm ook illegaal... maar ik heb vorige week een abbo op de PC Zone Benelux genomen en daar krijg ik GTA3 bij cadeau... dus binnenkort arriveert de legale versie hier.Op woensdag 22 mei 2002 20:56 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
[..]
Ja ik ben t gloeiend met je eens, ik wacht fijn.
De illegale versie heb ik alleen maar omdat ik niet meer kon wachten...
Zo, en nu eerst weer eens wat hoertjes platwalsen...
DittoOp woensdag 22 mei 2002 21:00 schreef Wildfire het volgende:
[..]
Ik heb hem ook illegaal, maar ga hem sowieso kopen. Vind het wel leuke gadgets die je bij de officiele winkelversie krijgt.
Respect voor diegenen die hem ALSNOG legaal kopen terwijl ze hem nu illegaal hebben.
Ik kan echt amper wachten, maar ja moet toch hele dagen werken dus dan is t weekend weer des te beter
Ik kan echt amper wachten, maar ja moet toch hele dagen werken dus dan is t weekend weer des te beter
Antwoord was al gegeven, maar ik ben redelijk zeker dat het idd dat is, net als het waterkanon bij een brandweerwagenOp woensdag 22 mei 2002 20:22 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Ah ja, zoals in GTA 1 en 2Thanks!
Verwijderd
Als ik dit spel eenmaal stabiel en lekker draaiende krijg, reken maar dat ik em legaal koop !! zulke spellen verdienen het gewoon, snap je ? 1 van de 2 redenen waarom ik iets legaal koop
Verwijderd
Ik ga vrijdagochtend de Free Record Shop blij maken met een bezoekje van moi. Kunnen ze weer €45 verdienen. Nou jah, als ze 'em hopelijk hebben dan.Op woensdag 22 mei 2002 20:54 schreef joris.s het volgende:
[..]
I suggest.... you do the same.
Eerst alle vigilantes enzo doen voor je aan missies begint. Is meer fun en er is geen "gangsta hate" dus je kan door enemy turf zonder afgeknald te worden.Op woensdag 22 mei 2002 20:50 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Veeeeeeeelste weinig. Nee geintje ik heb iets van $250.000 en ben ook nog niet op het 2de eiland geweest
.
hoe doe je dat, het lukt mij nietOp woensdag 22 mei 2002 20:39 schreef 3CLipZ het volgende:
[afbeelding]
Moet dat perse met een cabrio?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
weet iemand er ook een oplossing voor?Op woensdag 22 mei 2002 18:17 schreef jcross het volgende:
weet iemand waarvoor er zoveel lijnen zijn? (zie screenie)
ik draai op 1600*1200
[afbeelding]
Het trekt het ook nogOp woensdag 22 mei 2002 20:59 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Ga ik ook is proberen. Denk alleen niet dat mijn bak dat gaat trekken
.
Waarom ik hem niet legaal koop: Ik koop alle console spellen legaal en om ook nog es voor de pc alles legaal te kopen wordt me gewoon te veel (en meestal ben ik op illigaal verkregen spellen toch na een week uitgekeken.)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Damn! Wordt een dure grap voor mij...
1. Me monitor laat zojuist geen rode kleuren meer zien (rood is nu zwart), na een halfjaar kuren te vertonen issie nu dus echt toe aan vervanging
-> €300
2. Ik lees overal dat mensen GTA3 niet of nauwelijks kunnen spelen met een voodoo3 3000, en laat ik nou net zo'n kaartje hebben
nog eens €200 ofzo (wat kost een beetje kaart tegenwoordig, heb die voodoo al wat jaartjes
)
3. GTA3 kopuh ala €50
Maarja het is voor een goed doel
1. Me monitor laat zojuist geen rode kleuren meer zien (rood is nu zwart), na een halfjaar kuren te vertonen issie nu dus echt toe aan vervanging
2. Ik lees overal dat mensen GTA3 niet of nauwelijks kunnen spelen met een voodoo3 3000, en laat ik nou net zo'n kaartje hebben
3. GTA3 kopuh ala €50

Maarja het is voor een goed doel
Verwijderd
Op woensdag 22 mei 2002 20:54 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Moet er op gereageerd worden dan![]()
. Zeg dat dan
.
Verwijderd
daar ben ik ook mee eens maar ik moet nog 2dagen wachten en dan heb ik hem!!
Op woensdag 22 mei 2002 21:00 schreef Wildfire het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook illegaal... maar ik heb vorige week een abbo op de PC Zone Benelux genomen en daar krijg ik GTA3 bij cadeau... dus binnenkort arriveert de legale versie hier.
Zo, en nu eerst weer eens wat hoertjes platwalsen...
Hij trekt hem ook bij mij, maar toch op sommige stukken heeft ie een klein beetje moeiteOp woensdag 22 mei 2002 21:13 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Het trekt het ook nogkewl... ziet er wel vet strak uit met FSAA2x...
Waarom ik hem niet legaal koop: Ik koop alle console spellen legaal en om ook nog es voor de pc alles legaal te kopen wordt me gewoon te veel (en meestal ben ik op illigaal verkregen spellen toch na een week uitgekeken.)
Dank dat het daar iid aan ligt...Op woensdag 22 mei 2002 21:18 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
[..]
Hij trekt hem ook bij mij, maar toch op sommige stukken heeft ie een klein beetje moeite. Maarja dan maar zonder FSAA 2x
. Komt denk ik door mijn Geforce 2 Pro-tje voor de rest heb ik dezelfde specs als jouw Phydomir
.
Voor de voodoo gebruikerzz komt er zaterdag een nieuwe xp driver uit die waarschijnlijk thps3 en gta3 ondersteunen
3Dfx underground:
Saturday, May 25, 2002, the 1.09.00 drivers will be released.
Once the 1.09 series is well under way, we may release a modified D3D-to-OpenGL wrapper.
The 1.10 series will be DX8.1-compliant natively.
Check hier voor meer info : http://nat.mine.nu:81/3dfx/
3Dfx underground:
Once the 1.09 series is well under way, we may release a modified D3D-to-OpenGL wrapper.
Verwijderd
Ow nej wat is dit een phatte game. GTA3 is gewoon zo ontzettend leuk, ik denk een van de leukste games die ik ooit gespeeld heb (met gta2 en cs natuurlijk;)). Ik had hem vanochtend binnen, beetje gef*ck nog met die repack-crack, en daarna genieten. Helaas kan ik met mijn system (zie sig) niet alles lekker draaien. Ik draai nu op 640x480x16 en nu gaat het lekker soepel. Alleen ik loop nog steeds rond met het knagende gevoel dat ik die game nie volledig benut. Als ik naar die screenie's kijk van een paar gozers hier op 1600 en 32 bit...Jemig de pemig zeg, hoe mooi dat is. Gewoon als je al naar die motorkap kijkt (vooral van een stallion, met dat ding erop
) dat is gewoon zo mooi man. Maarja, het spel is echt super gewoon. Net nog ff gespeeld, nu weet ik eindelijk waar die Dodge in de showroom is, dus ff opgepikt, netjes naar huis gereden, gesaved en... genoten
Kewl ding man, schansen met dat ding gaan zo goed. En volgens mij is die dodge sneller als een politiebak toch? Nou iig, beetje te lang gepraat, alleen ik ben gewoon zo laaiend enthousiast over deze game, ik moest het ff kwijt
Tss hey t respect is nu wel op door jou hoorOp woensdag 22 mei 2002 21:08 schreef 007 het volgende:
Ik ben nog beter.Ik heb de PS2-versie al legaal, en heb de PC-versie al gereserveerd.
kan iemand my misschien helpen als ik speel en hij begint langzaam te happeren stopt het beeld en flits in naar windows terug heb win 98 se sys info hier onder
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Hier nog een grappig screenie 

Is wel een stuk mooier met FSAA 2x, je ziet haast geen karteltje meer
.
Alleen jammer dat je geen knop hebt om screenshots te maken die ze auto opslaat, want anders had ik nog een paar screenies gemaakt van een auto die ik vanaf boven erop gooide waaruit een leuke explosie kwam
.
Is wel een stuk mooier met FSAA 2x, je ziet haast geen karteltje meer
Alleen jammer dat je geen knop hebt om screenshots te maken die ze auto opslaat, want anders had ik nog een paar screenies gemaakt van een auto die ik vanaf boven erop gooide waaruit een leuke explosie kwam
Wat is FSAA 2X???Op woensdag 22 mei 2002 20:57 schreef Phydomir het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
I'm flying high....
[afbeelding]
op z'n kop
[afbeelding]
Pooierbak
[afbeelding]
Badfellas
En hoe maak je zoveel screens? Is er een toets voor??
Verwijderd
DirectX 8.1 zit al in het besturingssysteem Xp. Dus das al een zorg minder.Op woensdag 22 mei 2002 21:11 schreef matthijs1985 het volgende:
Ik draai windows xp moet ik dan ook nog direct x 8.1 installen?
oh tis al gelukt 
das wel vet jah, alleen moeijlijk te richten/raken
Ik heb nu zo'n gepanserde geldtransport-wagen, die zijn echt sterk!!
al 4 sterren cops achter me aan nu
das wel vet jah, alleen moeijlijk te richten/raken

Ik heb nu zo'n gepanserde geldtransport-wagen, die zijn echt sterk!!
al 4 sterren cops achter me aan nu
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Je hebt hem zeker van internet he? Gewoon ff die patch ergens vandaan halen. Als je het spel ergens vandaan haalt lukt die patch ook wel.Op woensdag 22 mei 2002 21:15 schreef 4Real het volgende:
saven wil nie
[soz-mode]
soz ItSnows als ik dit niet mag zeggen of zo... ik snap de regeltjes nog niet helemaal. Je mag niet warez-requesten dat weet ik. Maar dat doet ook niemand en toch krijgen mensen OW's...
[/soz-mode]
zo dat doe je goed
typen op forum en gta3 'en
Doe je 't wel goed? Je moet door de deur lopen als je NIET in een missie zit (tijdens de missie kan je niet saven). Je hebt waarschijnlijk ook de crackfix nodig...Op woensdag 22 mei 2002 21:15 schreef 4Real het volgende:
saven wil nie
Maar bespaar je 't gezeik en koop net als mij het spel over een paar dagen legaal! 't is 't waard!
Kan makkelijk doe ik ook namelijkOp woensdag 22 mei 2002 21:25 schreef NeoN het volgende:
zo dat doe je goedtypen op forum en gta3 'en
ALT-TAB werkt goed bij GTA3
Verwijderd
is er wel hoor!
ik weet alleen niet welke
ik weet alleen niet welke
Op woensdag 22 mei 2002 21:23 schreef Mr_UnAnimouS het volgende:
Hier nog een grappig screenie
[afbeelding]
Is wel een stuk mooier met FSAA 2x, je ziet haast geen karteltje meer.
Alleen jammer dat je geen knop hebt om screenshots te maken die ze auto opslaat, want anders had ik nog een paar screenies gemaakt van een auto die ik vanaf boven erop gooide waaruit een leuke explosie kwam![]()
.
Verwijderd
Ik stel hem nog eens een keer, veel mensen willen dit wetenOp woensdag 22 mei 2002 21:23 schreef BlackjackBoZ het volgende:
Weet iemand hoe je een player naam of een nieuwe player kan aanmaken in het opties menu?
Thx! Alleen ik draai Win2kOp woensdag 22 mei 2002 21:20 schreef NeoN het volgende:
Voor de voodoo gebruikerzz komt er zaterdag een nieuwe xp driver uit die waarschijnlijk thps3 en gta3 ondersteunen
3Dfx underground:

Verwijderd
Vind Ik Ook!!!!Op woensdag 22 mei 2002 21:27 schreef Flipmo2K het volgende:
[..]
Doe je 't wel goed? Je moet door de deur lopen als je NIET in een missie zit (tijdens de missie kan je niet saven). Je hebt waarschijnlijk ook de crackfix nodig...
Maar bespaar je 't gezeik en koop net als mij het spel over een paar dagen legaal! 't is 't waard!
Yep ik ook.
Btw, hopelijk kan m'n systeem t een beetje trekken,ík hoop dat vloeiend gaat in minimaal 1024x768 32 bits...
Btw, hopelijk kan m'n systeem t een beetje trekken,ík hoop dat vloeiend gaat in minimaal 1024x768 32 bits...
IS toch gewoon Anti-Aliasing ? kan je instelle op je video kaartje?
Op woensdag 22 mei 2002 21:23 schreef Ivos het volgende:
[..]
Wat is FSAA 2X???
En hoe maak je zoveel screens? Is er een toets voor??
FSAA is Full Scene Anti Aliasing ja, de nieuwere kaarten kunnen dit allemaal, en met nieuw bedoel ik de Voodoo 5 en hoger (4 weet ik niet zeker), en de Geforce 2 en hoger (gf 1 kan ook wel, kweenie
) De Geforce 4 heeft accuview voor een soepeler verloop met FSAA ingeschakeld.
sinds wanneer is gta3 eigenlijk op internet verkrijgbaar ??? en is dit de full version of de beta 
\edit omdat ik namelijk dacht dat die de 24e pas uit zou komen
\edit omdat ik namelijk dacht dat die de 24e pas uit zou komen
Full natuurlijkOp woensdag 22 mei 2002 21:38 schreef OhMyGod het volgende:
sinds wanneer is gta3 eigenlijk op internet verkrijgbaar ??? en is dit de full version of de beta
Verwijderd
maar niet erg vloeiend hoor, geen enkel nieuw spel bij mij kan ik draaien met Quincunx Antialiasing(tm). Ondanks dat deze eigenlijk minder van je systeem zou moeten eisen dat fsaa 4xde nieuwere kaarten kunnen dit allemaal
Nee ik weet t, bij mij ook niet, maar heb FSAA ook vrijwel altijd uitstaan.
Hopelijk gaat GTA dan een beetje lekker draaien bij je..Op woensdag 22 mei 2002 21:41 schreef joris.s het volgende:
ik heb een.
nvida riva tnt2/tnt2 pro
ofzo
Ontploffing van vorig plaatje
Dit is gewoon zo'n: ooooooooooooooh plaatje
Bochie iets te scherp
Nou jongens dit was het voor vandaag ik ga nou stoppen met GTA3 en internetten. Waaat nu al?
Nu al? Ziet er vet uit, nog steeds 
lik lik lik lik
lik lik lik lik
Ik heb nu best oude comp PIII 500 en gta3 werkt opzich wel lekker! Geforce 2 mx 400 800x640 x 32 werkt prima
Ben echt blij dat ik et kan playen
Ben echt blij dat ik et kan playen
Hmm m'n tweede pc is een Cellie op 416 Mhz, 192 MB RAM, GF2 MX400 misschien dat hij daar ook wel op wilt 
Wat is het nut>?
Posten op tweakers terwijl ik speel
Wat is het nut>?
OS= 98/SE/Lite/95/XP/2K?Op woensdag 22 mei 2002 21:45 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Hmm m'n tweede pc is een Cellie op 416 Mhz, 192 MB RAM, GF2 MX400 misschien dat hij daar ook wel op wilt
Wat is het nut>?
codes? gebruik deze! sommige werken wel, anderen niet.
http://www.cheathappens.com/showcheat.asp?ID=10746
http://www.cheathappens.com/showcheat.asp?ID=10746
My favourite roadsign of all time is: "Falling rocks". What am I meant to do with that information? They may as well just have a sign saying: "Random accidents ahead, life's a lotery, be lucky!"
voor mijn gevoel is het een beta loopt echt de hele tijd vast
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
Hoe stel je dat FSAA2X in dan? Toch niet in ut spel zelf ofwel?
98 game mode? Heb een GF2GTS met AMD Athlon800 @A7V met 512mb RAM, en daar eis ik toch wel 1024x768 opOp woensdag 22 mei 2002 21:47 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
98 SE en XP
Sorry vergeten te melden
Misschien mist je download wat essentiele filesOp woensdag 22 mei 2002 21:47 schreef enriqueeeee het volgende:
voor mijn gevoel is het een beta loopt echt de hele tijd vast
tip : haal hem vrijdag
Ja maar op een Celeron op 416 Mhz?Op woensdag 22 mei 2002 21:48 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
[..]
98 game mode? Heb een GF2GTS met AMD Athlon800 @A7V met 512mb RAM, en daar eis ik toch wel 1024x768 op
Op de pc waarop ik nu post, zie sig, probeer ik wel wat te bereiken maar heb hier geen 98, alleen W2K Server en XP Pro...
Kan iemand ff een linkje geven naar de fix voor het load probleem. Ik heb 17 topics van deze thread doorgelezen en heb geen fatsoenlijke link gevonden. Bovendien moest ik die crack eroverheen gooien, want hij bleef naar de cd vragen, terwijl ik hem wel met daemon tools had geinstalleerd
.
Koop m maar lekker, krijg je vast wel feedback van de makers.Op woensdag 22 mei 2002 21:51 schreef Holy_Paladin het volgende:
Kan iemand ff een linkje geven naar de fix voor het load probleem. Ik heb 17 topics van deze thread doorgelezen en heb geen fatsoenlijke link gevonden. Bovendien moest ik die crack eroverheen gooien, want hij bleef naar de cd vragen, terwijl ik hem wel met daemon tools had geinstalleerd.
Check out mijn nieuwe aanwinst voor in m'n garage... Helaas moest mijn BMW Z3 LOOK A LIKE hiervoor wijken. Wee tiemand hie je meerdere garages/grotere krijgt??
Verwijderd
Hey, als ik GTA3 nog maar een minuut speel work eruit geschopt en zit ik in windows. Is hier iets aan te doen?
Dit topic is gesloten.