Hallo , ik zit er nu aardig doorheen moet ik zeggen
.
Het probleem is als volgt :
Ik heb een Abit BD7 mobo , 1x 512 MB Samsung PC2700/DDR333 en een P4 Northwood 1.8a.
Ik krijg deze config met geen mogelijkheid aan de praat.
Heb al het Ram opgestuurd (vernieuwd), Mobo opgestuurd (vernieuwd) en nix helpt .
Ik krijg met opstarten een error debug code E2.
En kom dus niet eens in de Bios.
Heb het ram op alletwee de banken geprobeerd , nada.
Heb 4 videocards er in gehad (AGP,PCI verschillende sloten) , nada.
Alle IDE disconnect , dus minimaal opstarten ,nada.
Dit alles in een Chieftec Dragon Midi Tower met 340 Watt voeding (voeding ook in een ander sys gehad en werkte oke).
Het ram heb ik ook laten testen en werkend gezien.
Ik heb op het net al verschillende revieuws van de BD7 gelezen en die werden dan getest met Samsung PC2700 dus het moet toch kunnen.
Wie het weet mag het zeggen , ik heb al vaker systemen in elkaar gezet maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Het probleem is als volgt :
Ik heb een Abit BD7 mobo , 1x 512 MB Samsung PC2700/DDR333 en een P4 Northwood 1.8a.
Ik krijg deze config met geen mogelijkheid aan de praat.
Heb al het Ram opgestuurd (vernieuwd), Mobo opgestuurd (vernieuwd) en nix helpt .
Ik krijg met opstarten een error debug code E2.
En kom dus niet eens in de Bios.
Heb het ram op alletwee de banken geprobeerd , nada.
Heb 4 videocards er in gehad (AGP,PCI verschillende sloten) , nada.
Alle IDE disconnect , dus minimaal opstarten ,nada.
Dit alles in een Chieftec Dragon Midi Tower met 340 Watt voeding (voeding ook in een ander sys gehad en werkte oke).
Het ram heb ik ook laten testen en werkend gezien.
Ik heb op het net al verschillende revieuws van de BD7 gelezen en die werden dan getest met Samsung PC2700 dus het moet toch kunnen.
Wie het weet mag het zeggen , ik heb al vaker systemen in elkaar gezet maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |