Toon posts:

Canon bjc print geen zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nieuwe cartridges voor mijn Canon BJC 6100 gekocht, tanks geinstalleerd, maar de printer drukt geen zwart af. Ik heb de cartridge enkele keren overnieuw geplaatst, er is geen foutmelding, hij herkent de tanks (Pelikan)wel. En ja, ik heb de stickertjes van de cartridges afgehaald.

Wat is er aan de hand, en beter, wat is de oplossing?

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Uhhh, heb je de aankoopbon nog ?

Verwijderd

kan zijn dat de tankjes gewoon niet goed zijn
anders misschien de printkop die kapot is

Verwijderd

je moet eens proberen de printkop te reinigen. En verder zou ik ook eens een canon cartridge proberen. May be doet die het wel :?

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 21:59 schreef ByMeSDy het volgende:
je moet eens proberen de printkop te reinigen. En verder zou ik ook eens een canon cartridge proberen. May be doet die het wel :?
je zou de helpdesk nog kunnen proberen maar die zullen het ook wel houden op de printkop of op de catridges
zet die printkop eens een tijdje op een vochtige doek, misschien zit er wat opgedroogde inkt in

Verwijderd

Topicstarter
printkop heb ik al een paar keer gereinigd, ik zal eens kijken of die truc met die natte doek helpt

Verwijderd

Mmmm de printkop reiningen, maar dat heb je al gedaan.
Checken op de cartridge goed zit, heb je al gedaan.

Ik heb het ook een keer gehad, Canon vertelde me toen om de kop (alleen de spuitkop) een tijdje in lauw / warm water onder te dompelen (niet het electronische gedeelte onderdompelen :+)
Ziet er grappig uit, maar het heeft wel gewerkt!
Pagina: 1