Er zijn op het moment diverse "goedkope" notebooks te koop (sub EUR 1400,-), maar altijd zonder DVD-speler erin. Weet iemand of het mogelijk is later de CDrom-speler te vervangen voor een DVD-speler?
Verwijderd
moet wel kunnen.
Maar het lijkt me dat je dat bij de aankoop ook al moet kunnen regelen. Zeker bij de bekendere bedrijven als Toshiba en Dell.
Maar het lijkt me dat je dat bij de aankoop ook al moet kunnen regelen. Zeker bij de bekendere bedrijven als Toshiba en Dell.
Volgens mij kan dat alleen op een nette manier wanneer er een zogenaamde modular bay in zit, dwz dat je de CDROM driver eruit kan halen, en dan kan vervangen door een DVD speler.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
hoi,
is gewoon mogelijk ga naar je leverancier en hij kan je hier voor een fikse prijs een nieuwe leveren! maar spaar liever door want je kan veel geld uit sparen! door dit geintje!! dus ik zou ff doorsparen. maar het erin schroeven is geen probleem zou je wel kunnen vermelden welke notebook je neemt??
is gewoon mogelijk ga naar je leverancier en hij kan je hier voor een fikse prijs een nieuwe leveren! maar spaar liever door want je kan veel geld uit sparen! door dit geintje!! dus ik zou ff doorsparen. maar het erin schroeven is geen probleem zou je wel kunnen vermelden welke notebook je neemt??
Hmmm... BlackD heeft een punt.
Bij Compaq hebben ze het altijd over "geintegreerde optische drives", maw: dat ding zit dan vast en is waarschijnlijk niet (of niet makkelijk) te vervangen.
Bij Compaq hebben ze het altijd over "geintegreerde optische drives", maw: dat ding zit dan vast en is waarschijnlijk niet (of niet makkelijk) te vervangen.
Verwijderd
valt wel mee paar keer comaq notebooks voor klanten uitelkaar geschroefd en altijd goed te verwijderen!Op dinsdag 21 mei 2002 21:48 schreef MarcellusMaximus het volgende:
Hmmm... BlackD heeft een punt.
Verwijderd
wil je aub iets minder warrig pratenOp dinsdag 21 mei 2002 21:46 schreef gotties het volgende:
hoi,
thx
En die bay is er idd, maar imo niet bij compaq. Toshiba en Dell wel. Maar ik zou het, als je het wilt, proberen gelijk te regelen. Scheelt altijd $$'s
Verwijderd
sorry die warme héOp dinsdag 21 mei 2002 21:52 schreef ByMeSDy het volgende:
[..]
wil je aub iets minder warrig praten![]()
thx
En die bay is er idd, maar imo niet bij compaq. Toshiba en Dell wel. Maar ik zou het, als je het wilt, proberen gelijk te regelen. Scheelt altijd $$'s
(airco was te duur op slaapkamer en rijdt niet liever de auto van pa en ma naar binnen)
Verwijderd
Niet doen.
Iig niet als het niet in module bay's gaat.
Als je een vaste cdromspeler hebt dan kost het een vermogen om zon vaste dvdspeler aan te schaffen, en bij veel grote merken kan dat iig niet.
Het is goedkoper om wat meer te betalen voor een model met dvdspeler dan het later aan te schaffen.
Je kan ook 1 met modules nemen maar die modellen kosten meestal ook wat meer. Vooral omdat het dan ook meteen hot swappable modules zijn.
Iig niet als het niet in module bay's gaat.
Als je een vaste cdromspeler hebt dan kost het een vermogen om zon vaste dvdspeler aan te schaffen, en bij veel grote merken kan dat iig niet.
Het is goedkoper om wat meer te betalen voor een model met dvdspeler dan het later aan te schaffen.
Je kan ook 1 met modules nemen maar die modellen kosten meestal ook wat meer. Vooral omdat het dan ook meteen hot swappable modules zijn.
Pagina: 1