Hier dan nog een vraagje, weet iemand of er een merk is die fatsoenlijke Voodoo2 drivers heeft voor win2000, ik heb een diamond, maar ik will best drivers van andere merken proberen, want de reference drivers zijn zwaar beta en ondersteunen bijna helemaal nix, en diamond heeft niet eens win2000 drivers 
* Horus zou ZEER blij zijn met een goede link...
* Horus zou ZEER blij zijn met een goede link...
Verwijderd
gaat niet lukken. ga eens naar een andere videokaart kijken zou ik zeggen want dat ding is nu al 3 jaar oud ofzo.
ik heb een jaar geleden zo'n diamond sli (24mb) set verkocht voor fl 250 dat zegt genoeg volgens mij
ik heb een jaar geleden zo'n diamond sli (24mb) set verkocht voor fl 250 dat zegt genoeg volgens mij
Tja, een nieuwe kaart zit er aan te komen,
meot alleen nog even met me bankrekening overleggen en die heeft er de laatste tijd niet zo'n zin in ....;-(
meot alleen nog even met me bankrekening overleggen en die heeft er de laatste tijd niet zo'n zin in ....;-(
Nou Sub, ik wil niet veel zeggen maar een echte tweaker gaat zolang mogelijk door met het overtweaken van hardware tot de voodoo het begeeft. Als jij em verkocht heb voor een betere dan vind ik dat best maar, ga dan niet zeggen dat ik een ander kaart moet kopen!!!!
Volgend jaar koop ik een betere die ook weer goed over te clocken is.
Volgend jaar koop ik een betere die ook weer goed over te clocken is.
Verwijderd
He, een 24MB setje SLI (Creative) heb ik ook nog liggen.
Iemand interesse?
snuffel@hotbot.com
Iemand interesse?
snuffel@hotbot.com
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>een echte tweaker[/quote] dat weet jij? 
Ik weet tenminste wanneer het tijd is voor iets nieuws. Dat ding is gewoon te oud/langzaam/etc.
Ik weet tenminste wanneer het tijd is voor iets nieuws. Dat ding is gewoon te oud/langzaam/etc.
Pagina: 1