Toon posts:

Happeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen , ik zit met een probleem :
ik heb hier een bak staan , ff een omschrijving :vaage pc chips mobo met alles onboard , modem , lan , sound en videokaart , videokaart = 32mb agp , zit in de northbridge ofzo ? maar het is iets van Riva tnt2 ali alladin chipset

nu happert me pc gewoon ernstikg met het fullscreen draaien van divx moviez enzo ..en das niet echt prettig , ik heb een p3 633 en 160 mb ram ofzo ..KAN het gewoon niet haperloos draaien , of zeggen jullie , hetm oet wel kunne, beter je best doen ?

Verwijderd

Kun je je specs niet ff in een rijtje posten? welke drivers heb je geinstalleerd? Welke versie DivX?

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:29

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Happeren? Heb je Pac-man in je PC gelaten? :P

Een Riva TNT2 kan idd wel DivX draaien, maar is niet bijzonder krachtig te noemen. Met je CPU zit het wel goed.

Probeer eens je desktop op 16 bits kleur te zetten i.p.v. 24 of zelfs 32 bits. Werkt waarschijnlijk zeer goed...

Of heb ik verkeerd gegokt en draai je al op 16 bits kleur? :)

... en oranje! :P

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 23:05
alle drivers updaten.. dma aanzetten.. reinstall.. checken op brak geheugen.. te trage hdd
Mja check dat eerst maar :)

Verwijderd

Topicstarter
hey
kweet nieeens wat ik draai , een kijke , moet zo tch rebooten want ik zie niet wat ik type (is ook wel te zien aan alle fouten heh ? :)

wele versie divx ? geen idee eigelijk .. 4 denk ik heh ... maargoed , tijd voor een reboot , thnx voor de repleys's

Verwijderd

Topicstarter
idd
met het geheugen zit het wel goed ...ik zal vanacht weleven alles reinstalle , drivers updaten enz enz enz
dan hoop ik dat het goed is , anders hek nog nie aan die cd's die er voor me worde gefikt :P:P
als het nie lukt , steek ik me pc wel in de fik ofzo :)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
DMA aanstaan?
gesharede IRQ's?

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Topicstarter
hm
deze dingen zou ik wel allemaal kunne proberen , maar wat ik me gewoon afvraag ...is het volges jullie wel mogelijk om zonder happeren te draaien met deze specs ?

Verwijderd

Probeer de quality instelling van de DivX codec wat lager te zetten.

Verwijderd

Met die specs kun je zeker DivX goed kunnen draaien, als je er maar geen harde schijf uit 1995 in hebt zitten. Maar ga nou eens klooien aan de drivers en de DivX, dan kunnen wij je weer helpen als het niet lukt.
Pagina: 1