After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Leuke actie trouwens!
Asus CUSL-2C/Intel PIII 1000@1200 Mhz/512 MB Pc133/Asus V7100 Pro/T 64 MB/Maxtor 20 GB 7200 rpm + Maxtor 80 GB 7200 rpm LB/Creative Audigy/17" Iiyama 8617T
Ik weet hier nog niks over. Kwa kosten bijvoorbeeld.
Vanavond maak ik alle bestellingen af. en dan sluit de actie!!! Dus bestel nu je nog kan.
Hou wel rekening mee dat ik het geld op tijd heb!!!
Hoi, heb je mijn mialtje gehad? Ik sta namelijk nog niet op de lijst. Zodra ik eropsta girotel ik het geld meteen, dus dan staat het in korte tijd op je rekening.Op zondag 26 mei 2002 11:18 schreef Xavier het volgende:
Even over die blauwe dingen.
Ik weet hier nog niks over. Kwa kosten bijvoorbeeld.
Vanavond maak ik alle bestellingen af. en dan sluit de actie!!! Dus bestel nu je nog kan.
Hou wel rekening mee dat ik het geld op tijd heb!!!
Dit is bij mij idem, btw girotel is de eene dag verzenden, de andere dag op uwe rekening.Op zondag 26 mei 2002 12:22 schreef Devil het volgende:
[..]
Hoi, heb je mijn mailtje gehad? Ik sta namelijk nog niet op de lijst. Zodra ik eropsta girotel ik het geld meteen, dus dan staat het in korte tijd op je rekening.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Alleen als de ander ook een girorekening heeft. Van postbank naar andere bank duurt in het ergste geval een week.Op zondag 26 mei 2002 16:28 schreef K1n9_N01z3 het volgende:
[..]
Dit is bij mij idem, btw girotel is de eene dag verzenden, de andere dag op uwe rekening.
Was dus naar A'dam voor kleding te kopen.
Heb je bestelling ontvangen.
Ga ze straks online zetten.
PS. wie is er zo leuk geweest om dit mailadres op een spam lijst te zetten? Heb er vandaag een paar gehad. En 2 virussen...
Verwijderd
mijn mailtje is onderweg
morgun stuur ik het geld naar je toe
weet iemand hoe je die dingen aankan sluiten ik zou graag ffiez een makkelijk schema zien met een schakelaar er tussen.
ojah hoeveel volt is zon ding?????????
Verwijderd
Verwijderd
Kun je nix aan doen, die lui scannen mail adressen af van providers en sturen dan allemaal shit.PS. wie is er zo leuk geweest om dit mailadres op een spam lijst te zetten? Heb er vandaag een paar gehad. En 2 virussen...
Heb ik ook erge last van, ik hanteer nu al bijna 2 jaar lang dagelijks de 'block sender' knop, maar de penisvergrotingen en gratis universiteitsdiploma's blijven maar binnenstromenOp zondag 26 mei 2002 17:46 schreef Xavier het volgende:
PS. wie is er zo leuk geweest om dit mailadres op een spam lijst te zetten? Heb er vandaag een paar gehad. En 2 virussen...
Ik heb nu ondertussen 3 verschillende diploma's
8x een penis vergroting. Ben al 8 keer op wereldreis geweest.
En ben naar bed geweest met 300 vrouwen. (tegelijk kon ook)
Heb al 8 verzekeringen opeens lopen.
enz. enz. enz.
BTW heb je mijn geld al binnen?? (overgemaakt met ABN Amro internetbankieren)
Nope nog niks ontvangen.Op zondag 26 mei 2002 23:01 schreef pietervl het volgende:
Dan is ie nu gesloten zeker...
BTW heb je mijn geld al binnen?? (overgemaakt met ABN Amro internetbankieren)
En hij is gesloten ja.
PS. Lekker dat de modjes in Schop een modje kijken....
Heb maar alvast een alle bubbeltjes enveloppen van mijn baas gekregen.
Kan ik de adressen er alvast op doen
55 man
Heb ik vorige week woensdag een aantal van moeten vullen met GfX 240*128 schermpies..
Ik heb gisteren alle adressen uitgeprint en afzender dingetjes.Op donderdag 30 mei 2002 09:08 schreef equinoxe het volgende:
Die enveloppen komen equinoxe bekend voor..
Heb ik vorige week woensdag een aantal van moeten vullen met GfX 240*128 schermpies..
Die stapel is best wel groot
Heb de sleutelhangers al binnen. Alleen het verpakken ervan schiet niet op. Ik moet ook nog postzegels halen en alle adressen erop plakken enz enz enz.
Maak vanavond wel even foto's van alle sleutelhangers bij mekaar
Ziet er namelijk erg indrukwekkend uit.
Op zondag 26 mei 2002 22:54 schreef Xavier het volgende:
Je kan na 23:00 niks meer bestellen.
Ik heb nu ondertussen 3 verschillende diploma's
8x een penis vergroting. Ben al 8 keer op wereldreis geweest.
En ben naar bed geweest met 300 vrouwen. (tegelijk kon ook)
Heb al 8 verzekeringen opeens lopen.
enz. enz. enz.
Verwijderd
waar blijven die foto's ?Op donderdag 30 mei 2002 13:18 schreef Xavier het volgende:
Ik verwacht als alles een beetje meezit dat jullie de sleutelhangers vrijdag volgende week in huis hebben.
Heb de sleutelhangers al binnen. Alleen het verpakken ervan schiet niet op. Ik moet ook nog postzegels halen en alle adressen erop plakken enz enz enz.
Maak vanavond wel even foto's van alle sleutelhangers bij mekaar
Ziet er namelijk erg indrukwekkend uit.
W8 ff dan laat ik je schrikkenOp donderdag 30 mei 2002 23:41 schreef Jiver het volgende:
[..]
waar blijven die foto's ?![]()
Hieronder deze laag ligt nog een laag en zo dus 3 doosjes vol
JA ik ben alles al aan het verpakken.
Dit wil totaal _niet_ lukken!!
Heb ik er net een heleboel ingepakt denk de helft al. Blijven er opeens 6 batterijen over
Heb ik bij sommige niet de verpakkingen erbij gedaan

Ik weer wat verder gegaan. Heb ik opeens te weinig batterijen
Ik alles nagekeken. Begin klopte en meteen nagekeken of het betaald was. Ging allemaal goed.
Totdat ik mijn tabel ff veranderde. Nam Word de laatste rij niet mee die ik zo nodig had!! Alles door mekaar.
Gelukkig nog een oud tabelletje.
Naja een hoop gekloot. Ik heb maar pen en papier weer gepakt en doe het zo.
Weet iemand nog een goed idee hoe ik dit bij de PTT moet afleveren? Want alles moet gewogen worden en er moet een zegel op.
[edit] Ik stop er nu mee. Ik heb een bezweten stel benen en mijn bed moet nog opgemaakt worden
of weeg 1 envelop zelf, met een marge van +- 10g ofzo, zoveel zal de rest ook wel wegen
(behalve die waarmee je het karton verzend of course
Dat ziet er vrolijk uit, drie dozen vol UVleds.
En straks alle enveloppen likken!! ( Dat wordt Likken als Lassie!!)
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dat lijkt me knap dat je jouw naam zag.Op vrijdag 31 mei 2002 00:19 schreef Bart_Banaan het volgende:
Heeee, zag ik daar niet mijn naam op een envelopje???
Dat ziet er vrolijk uit, drie dozen vol UVleds.
En straks alle enveloppen likken!! ( Dat wordt Likken als Lassie!!)
Die lag er namelijk tussen.
Likke als lassie?
Nee joh!!!
Plakken met Plakband:
En nog een foto van een hoop hangers. Dit is dus de inhoud van 1. Ik heb 3 dozen ontvangen
Ik wil eigenlijk iedereen tegelijk op de post doen. Maar ik zal kijken wat ik kan doen. Heb er al een paar echt af. Dus helemaal gecontroleerd en al. En ik moet toch naar de PTT. Maar reken er niet op.Op vrijdag 31 mei 2002 08:05 schreef Jiver het volgende:
wat moooiiiii. kun je mijne vandaag op de post doen??? please?????
Kom ik net bij de PTT. vraag ik om het minimum formaat envelop.
Is dat dus iets groter als een paar bestellingen.
Nu mag ik dus 20 enveloppen gaan vergroten!!!
En dan de 2de tegenslag. Ze hebben geen machine ofzo om alles te verzegelen.
Mag dus alles met de hand gaan afwegen en daarna gaan beplakken
Wish me luck.
Verwijderd
good luck!!!! we wachten af op volgende updates.Op vrijdag 31 mei 2002 16:32 schreef Xavier het volgende:
Yeah!! Weer een tegenslag...
Kom ik net bij de PTT. vraag ik om het minimum formaat envelop.
Is dat dus iets groter als een paar bestellingen.
Nu mag ik dus 20 enveloppen gaan vergroten!!!
En dan de 2de tegenslag. Ze hebben geen machine ofzo om alles te verzegelen.
Mag dus alles met de hand gaan afwegen en daarna gaan beplakken
Wish me luck.
De mensen waarvan ik het pakje al helemaal klaar heb.Op vrijdag 31 mei 2002 17:31 schreef Jiver het volgende:
[..]
good luck!!!! we wachten af op volgende updates.
Moeten alleen nog postzegels op
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| insan1ty WieMie Bzzje C@SP The_resetter Equinoxe Sjares Razer Bart_banaan Dark_Rain Vassago Silentsniper CroCo Jiver aKra Pascal81 BIONICA hoebenp pietervl Padje Reiker Derranged Spacy_ Almachtige Steven Darkice Timmerman Devian WpuntNL chefke beschuitfluiter |
al is het wel insan1ty
Ik heb de volgorde van voornaam aangehouden.
En ja insan1ty begint met an.
En Jiver begint met Mi
MasterOverdrive. Ik heb je geld wel binnen alleen de envelop is te klein die ik gemaakt had. Dus ik moet hem vergroten...
Moet er nog 9 vergroten...
Verwijderd
Op woensdag 22 mei 2002 13:08 schreef Brabo-Joossie het volgende:
[..]
Weuknie, woon in Kerkrade, maar als het inderdaad zo is dan zit er in Heerlen ook eentje... Heb jij waarschijnlijk alleen niet zo veel aan...
cool, ik woon ook in kerkrade
ff douchen en eten dan ben ik zo rond een 19:15 klaar.
Dan heb ik 1:15 de tijd om de volgende enveloppen te maken.
De volgende worden gemaakt: (streven)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| -=ReDRuM=- Tweak-Freak jbcyber MasterOverdrive Otho (niet geregd, Marcel) Flippo Devil K1n9_n01z3 WCDuck |
Dan heb ik alle enveloppen af van de mensen die betaald hebben!!
Nu de mensen die nog moeten betalen!!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| The Outlaw Tom Arievisser bart_vd Gman Fuxxe ElQuapo Tijntje De_Koele_Man RolandO Wbeelen CRX_Lunatic Zulukop (niet geregd, Xander) |
Deze mensen moeten totaal no9 € 90,- overmaken!!
Schiet dat een beetje op? Want de uiteindelijke betaaldatum is 3 juni. Das maandag. Met het weekend. Gaan jullie niet halen denk ik he!!
Naja ik verkoop ze wel. Van sommige weet ik dat het niet helemaal wou lukken en dat heb ik door gekregen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| insan1ty WieMie Bzzje C@SP The_resetter Equinoxe Sjares Razer Bart_banaan Dark_Rain Vassago Silentsniper CroCo Jiver aKra Pascal81 BIONICA hoebenp pietervl Padje Reiker Derranged Spacy_ Almachtige Steven Darkice Timmerman Devian WpuntNL chefke beschuitfluiter WCDuck Flippo |
zie ik dat goed? opti-free lenzenvloeistof en een kpn malibu?
Dat denk ik niet dinsdag.Op zondag 02 juni 2002 13:21 schreef Devil het volgende:
Gooi je dan maandag gewoon alle enveloppen van de mensen die betaald hebben op de bus, of wacht je nog op de mensen die nog moeten betalen?
Morgen is de uiteindelijke betaal dag. Dus had ze dan normaal bestelt op dinsdag. Had ik ze vrijdag ik huis en dan zouden ze dus uiteindelijk volgende week vrijdag ik de bus liggen.
Ik heb dus nog 2 weken de tijd.
Maar ik denk wel dat ze deze week in de bus liggen. Reken op volgende week maandag met alle post gekloot.
Ik zit in de laatste 2 weken stage dus meot een hoop regelen enz.
Lenzenvloeistof van de Pearl. En het is een Philips huistelefoon.Op zondag 02 juni 2002 13:33 schreef insan1ty het volgende:
als maandag de uiterste betaaldatum is, ga je ze dan dinsdag posten?
zie ik dat goed? opti-free lenzenvloeistof en een kpn malibu?
No problemm. ThanxOp zondag 02 juni 2002 13:45 schreef insan1ty het volgende:
[dubbel :Z]
maar ja dan maar wat nuttigs erin: Xavier, bedankt voor de moeite alvast, we wachten met smart op onze sleutelhangers!! Woei!
Kost bijmekaar zo een 70 Euro's!!
dan gaat ik ff plakken en hopelijk voor 6 uur in de bus. Heb dus 1 uur de tijd ervoor!
Dus denk dat ze donderdag aankomen bij degene die al betaald hebben.
Verwijderd
helemaal mee eens.Op dinsdag 04 juni 2002 00:16 schreef insan1ty het volgende:
ah yes!
goed nieuws
Ik moet wel nog een hoop betalingen binnen krijgen en dat terwijl de datum voorbij is.
Denk zo van 10 man.
Ik zal vanavond mijn website eens updaten! Want dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
Er komen ook andere ledjes bij.
Verwijderd
gaan vandaag ook de bestellingen de deur uit?Op dinsdag 04 juni 2002 10:59 schreef Xavier het volgende:
Ik zal straks een lijstje neer tikken van de mensen die betaald hebben en waar de bestelling gereed is.
Ik moet wel nog een hoop betalingen binnen krijgen en dat terwijl de datum voorbij is.
Denk zo van 10 man.
Ik zal vanavond mijn website eens updaten! Want dat heb ik al een tijd niet meer gedaan.
Er komen ook andere ledjes bij.
Ik weet het niet zeker.Op dinsdag 04 juni 2002 12:42 schreef Jiver het volgende:
[..]
gaan vandaag ook de bestellingen de deur uit?
Maar PTT is tot 5 uur open en ik zit tot 5 uur op stage
Ik ga ze vandaag allemaal bezegelenen. En dan breng ik het morgen naar de PTT toe. En dan kunnen jullie het donderdag verwachten.
En ikke niet
Kom ik net bij mijn baas aan. Heeft hij factuur binnen. Dus ik ga net geld overmaken. Is dat nog niet genoeg!!
Ik moet nog ongeveer 10x het geld ontvangen van mensen. En precies dat geld heb ik nodig om die factuur te betalen.
Was in totaal zo een 310 Euro en er stond 270 op.
Ff baas gebeld en dat bedrag overgemaakt. Die 40 Euro komt later wel.
Mijn moeder was ook naar de ptt geweest voor postzegeld.
zo een 70 euro was dat.
Had ze voor geschoten. Maar dat moet ik ook nog dokken van het geld dat nog binnen moet komen
DUS MENSEN STORTEN!!!
Nou het geluk van jullie!
Ik heb de enveloppen allemaal al bezegeld. Was daardoor wel 10 minuten te laat op mijn stage. Maarja boeiuh!
En daarna het nog leukere! PTT is tot 17:30 open. Dus ik heb 30 minuten de tijd om eht weg te brengen.
Dat haal ik wel.
Dus morgen kunnen jullie alles verwachten.
eej dees is goed, bedankt man !Nou het geluk van jullie!
Ik heb de enveloppen allemaal al bezegeld. Was daardoor wel 10 minuten te laat op mijn stage. Maarja boeiuh!
En daarna het nog leukere! PTT is tot 17:30 open. Dus ik heb 30 minuten de tijd om eht weg te brengen.
Dat haal ik wel.
Steam Inventaris
Verwijderd
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jiver is BlijOp dinsdag 04 juni 2002 13:29 schreef Xavier het volgende:
Nou het geluk van jullie!
Dat haal ik wel.
toch jammer dat op zo'n manier mensen minder gemotiveerd worden om inkoopacties te organiseren.Op dinsdag 04 juni 2002 13:29 schreef Xavier het volgende:
Wat hebben jullie een geluk zeg!!
En ikke niet
Kom ik net bij mijn baas aan. Heeft hij factuur binnen. Dus ik ga net geld overmaken. Is dat nog niet genoeg!!
Ik moet nog ongeveer 10x het geld ontvangen van mensen. En precies dat geld heb ik nodig om die factuur te betalen.
Was in totaal zo een 310 Euro en er stond 270 op.
Ff baas gebeld en dat bedrag overgemaakt. Die 40 Euro komt later wel.
Mijn moeder was ook naar de ptt geweest voor postzegeld.
zo een 70 euro was dat.
Had ze voor geschoten. Maar dat moet ik ook nog dokken van het geld dat nog binnen moet komen
DUS MENSEN STORTEN!!!
....
NOFI richting degenen die wel keurig betaald hebben, maar door een foutje nog niet bijgeteld is
wel FI voor de profiteurs
Negeren is vooruitzien
Ik wil hierna nog een inkoopactie houden. Maar dat ga ik dan toch wel iets anders regelen.Op dinsdag 04 juni 2002 14:44 schreef Bzzje het volgende:
[..]
toch jammer dat op zo'n manier mensen minder gemotiveerd worden om inkoopacties te organiseren.
NOFI richting degenen die wel keurig betaald hebben, maar door een foutje nog niet bijgeteld is
wel FI voor de profiteurs
Het gaat langer duren. Want ik wacht eerst totdat ik echt al het geld binnen heb. En daarna bestel ik de spullen.
Dan kunnen jullie dus nog wel even wachten als ik dat nou ook had gedaan.
Volgende inkoopactie is over de blauwe ledjes. Misschien dat ik die nog iets goedkoper kan krijgen.
Maar eerst daarvoor een nieuwe rekening openen want mijn huidige is nou zo onoverzichtelijk als de p*st door al die kleine bedragen.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
| Jiver Dark_Rain pietervl Otho Bart_Banaan Almachtige instan1ty MasterOverdrive The_Resetter reiker ElQuapo WpuntNL Razer equinoxe Jbcyber sjares spacy_ Beschuitfluiter Bzzje Vassago aKra CroCo -=ReDRuM=- Derranged chefke Padje Darkice BIONICA Pascal81 SilentSniper WieMie Steven flippo C@SP Timmerman CRX_Lunatic Tweak-Freak K1n9_n01z3 hoebenp Devian Devil WCDuck (niet geregd) Marcel van Ramshorst |
Ondertussen is de betaling van RolandO ook binnen en zal vanavond op de post gaan. Verwacht hem dan donderdag.
Volgende mensen heb ik gehoord dat de betaling onderweg is:
1
2
| The Outlaw Torn bart_vd |
Van de volgende mensen heb ik nog niks gehoord:
1
2
3
4
5
6
7
8
| (niet geregd) Xander Menger Arievisser Gman De_Koele_Man Zulukop Tijntje Fuxxe Wbeelen |
Laat ff horen wanneer je het ontvangt.
De batterijen in de hangers kunnen niet helemaal vol zitten of zelfs leeg. De knopjes kunnen tijden het vervoeren ingedrukt zijn en dus blijven ze branden als er druk op blijft staan. Kan er niks aan doen. Sorry. Denk niet dat het veel voorkomt.
En alle pakketjes moeten aankomen en anders bij mij terug want er staat een afzender op.
Succes allemaal!!
Verwijderd
eindelijk nieuwe sleutelhanger hahahahahaha keep on moddin people
dank je wel sleutel hanger god.Op dinsdag 04 juni 2002 12:48 schreef Xavier het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker.
Maar PTT is tot 5 uur open en ik zit tot 5 uur op stage
Ik ga ze vandaag allemaal bezegelenen. En dan breng ik het morgen naar de PTT toe. En dan kunnen jullie het donderdag verwachten.
euhmmmm
o,ja mensen in mijn omgeving waren ook geintereseerd, dus mocht je nog een keer een actie doen, ik die iig mee voor 5 ofzo!
¯\_(ツ)_/¯
Er komt denk ik een vervolg actie. Heb er zowiezo een paar over.Op dinsdag 04 juni 2002 17:54 schreef beschuitfluiter het volgende:
geweldig!!
o,ja mensen in mijn omgeving waren ook geintereseerd, dus mocht je nog een keer een actie doen, ik die iig mee voor 5 ofzo!
[edit]
Net ff getelt heb er 9 over.
Deze bewaar ik even.
Voor als er wat met versturen fout gaat ofzo. Ik verwacht het eigenlijk niet.
thanx alvast xavier!
dank u sleutelhanger godd
offtopic:
schrijft ie het toch weer fout
De bestelling van de volgende mensen zijn verstuurd met de ptt, je kunt ze dus morgen verwachten:
code:
1 instan1ty
Sorry zo staat het eenmaal in mijn spreadsheat bestandje.Op dinsdag 04 juni 2002 23:17 schreef insan1ty het volgende:
ahhh beters!!
dank u sleutelhanger godd
offtopic:
schrijft ie het toch weer fout
[..]
petje af voor Xavier..
Misschien kunnen we allemala ff een regeltje toevoegen in onze sigs: UV-Led Sleutelhangers, powered by Xavier
Waarom begin je er niet zelf aan zou ik zeggenOp dinsdag 04 juni 2002 23:32 schreef insan1ty het volgende:
hehe maakt ook niet uit, zolang ik mijn sleutelhangers maar krijg![]()
petje af voor Xavier..
Misschien kunnen we allemala ff een regeltje toevoegen in onze sigs: UV-Led Sleutelhangers, powered by Xavier
[BTW]
Als ik nou al lof krijg. Hmm straks krijgen jullie de hangers binnen zijn ze allemaal dood door de ptt machine ofzo. Dit is tot nu toe een nachtmere voor mij. Hoop dat hij morgen niet uit komt. Laat ff weten of ze het doen en nog een beetje heel zijn.
[/BTW]
allesj komt goed!
Hoop het. Hoop dat het niet zo loopt als de CCFL inkoopactie bij stuut en bruin.Op dinsdag 04 juni 2002 23:57 schreef insan1ty het volgende:
ben pas om 1600 uit, maar ja
allesj komt goed!
Jullie hebben wel veel plezier met het uitpakken. Al dat plakband.
Tikje maak aan de zijkant een snee door het plakband. Dan is hij zo open.
btw deze slowchat vink wel lachen
Ik hoop dat ik vandaag meer betalingen binnen krijg. Verwacht er tenminste 2 per post. En misschien iets per bank-giro troep.Op woensdag 05 juni 2002 00:25 schreef insan1ty het volgende:
oh 3kg plakband ben ik nog wel gewend van de Blue Led's inkoopactie, powered by Devilof nie!
btw deze slowchat vink wel lachen
Ik wil die hangers uit mijn deur hebben namelijk.
[off-topic]
slowchat. Tja om 00:25 ging ik ent met nest in en ging ik luisteren naar het onweer en bewonderde ik de bliksem.
I will keep you informed. Thanks
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Had jij een pakketje met karton eromheen met erin bubbeltjes envelopje?Op woensdag 05 juni 2002 10:20 schreef wcduck het volgende:
De postbode is net langsgeweest: TADAAA. Een pakketje plakband. Hoeveel rollen heb je wel niet gebruikt? Superbedankt nogmaals voor de inkoopactie. De 2 lampjes doen het perfect.
Die zaten helemaal goed dicht
Ik heb 1,5 rol plakband gebruikt. Kreeg het gratis van mijn pa. Naja mijn pa van zijn werk dan weer.
Hoe heb je zo snel gemeten dat ze halfvol zaten?Op woensdag 05 juni 2002 10:42 schreef The_Resetter het volgende:
ja ik heb zo ook binnen 1 vd 2 waren de batt al leeg en van de andere halfvol
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ze zijn ook binnen..
Ze kreeg het pakketje niet open, zat wat veel plakband om, maw: is dus prima ingepakt
Verwijderd
Sorry kan er helaas niks aan doen.Op woensdag 05 juni 2002 10:42 schreef The_Resetter het volgende:
ja ik heb zo ook binnen 1 vd 2 waren de batt al leeg en van de andere halfvol
Spijt me.
Zelfde voor jou, kan er helaas niks aan doen. Ik heb ze ook van de leverancier wel eens leeg binnen gekregen.Op woensdag 05 juni 2002 11:27 schreef Jiver het volgende:
ze zijn binnen. zeer goed verpakt alleen een beetje veel plakband maar goed. 2 van de 5 waren leeg en de anderen deden het perfect. bedankt!!!
Maar wel lekker verpakt he
Dank je wel Xavier, snel en smooth deze inkoopactie!!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Dus wel voor herhaling vatbaar dat ik inkoopacties hou?Op woensdag 05 juni 2002 11:42 schreef Bart_Banaan het volgende:
Net de postbode getackeld, en jawel hoor: daar zijn ze!!
Dank je wel Xavier, snel en smooth deze inkoopactie!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil een volgende houden. Alleen dan worden de verzendkosten iets hoger denk ik, want alle enveloppen zijn nu op
Helaas zit er niet 1 werkende bij. Waarschijnlijk zijn de batterijen leegelopen ofzo want er zit bruine smurrie op.
Ook de meeste bijgeleverde batterijen zitten vol met bruine smurrie.
Maar ik koop straks wel even van die batterijtjes en dan moeten ze het doen.
Devil: Bij alle sleutelhangers die ik gekregen heb zat er wat bruine smurrie op de batterijen. Alleen 90% van alle hangers deden het perfect.
Ik heb ze dus ook zo binnen gekregen en de leverancier ook. Want die moest ze bij zijn leverancier besetllen.
Bedankt
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Hillegom, dat kloptOp woensdag 05 juni 2002 11:55 schreef C@SP het volgende:
Net m'n ma aan de telefoon gehad en er was een envelop voor mij uit Hillegom gearriveerd. Zal dus wel goed zijn.
Bedankt
Dan zijn ze misschien gewoon leeggegaan doordat er zoveel in 1 envelop zaten en ze dus de hele tijd hebben aangestaan ofzo. Ik ga wel even wat batterijen doormeten ofzo.Op woensdag 05 juni 2002 11:55 schreef Xavier het volgende:
Devil: Bij alle sleutelhangers die ik gekregen heb zat er wat bruine smurrie op de batterijen. Alleen 90% van alle hangers deden het perfect.
Ik heb ze dus ook zo binnen gekregen en de leverancier ook. Want die moest ze bij zijn leverancier besetllen.
Ledje -> bat -> bat -> bat -> batOp woensdag 05 juni 2002 12:02 schreef Devil het volgende:
Kan iemand met een werkende sleutelhanger misschien even een foto maken of plaatje tekenen waarop te zien is hoe de batterijen er precies in moeten?
De grote bovenkant van het batterijtje moet aan -> kant zitten.
De grote bovenkant, is dat de + of de - ? En hoe zit het met dat rare witte plastic dingetje?Op woensdag 05 juni 2002 12:04 schreef Xavier het volgende:
[..]
Ledje -> bat -> bat -> bat -> bat
De grote bovenkant van het batterijtje moet aan -> kant zitten.
Trouwens, die 3 die je in het karton hebt gelaten doen het perfect. Alle losse doen nix.
Heb je ze helemaal uit mekaar gehaald??Op woensdag 05 juni 2002 12:05 schreef Devil het volgende:
[..]
De grote bovenkant, is dat de + of de - ? En hoe zit het met dat rare witte plastic dingetje?
Ik heb daar 30 minuten over gedaan om hem weer in mekaar te krijgen.
Led gedeelte. met daarin het witte stukje plastic met led. Dan 1 batterij. Daarna in dat witte ronde plastic dingetje doe je 2 batterijen. Daarachter doe je het laatste batterijtje en daarna het afsluit kapje.
Probeer het te tekenen:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| ---------O-O / | | - / \ Bovengedeelte met kettingkje enzo. | | |___| ___ \_/ ___ \_/ Bij deze 1 batterijen meot dat plastic ___ dingetje omheen. \_/ ___ \_/ ____ | | | | | | Led gedeelte \ / \ / |
[edit]
Die losse kloppen!! er zater er zoveel in 1 envelop dat ik er maar 1 batterijtje uitgehaald heb. Anders was die hele envelop blauw!! Dus ff 1 batterij erin doen en hij doet het weer.
HAHAHAHAHA had dat nou meteen gezegtOp woensdag 05 juni 2002 12:08 schreef Xavier het volgende:
[..]
[edit]
Die losse kloppen!! er zater er zoveel in 1 envelop dat ik er maar 1 batterijtje uitgehaald heb. Anders was die hele envelop blauw!! Dus ff 1 batterij erin doen en hij doet het weer.
Als ik er 1 batterij bij doen doen ze het wel, silly me

* Devil voelt zig nu heel intelligent
Op woensdag 05 juni 2002 12:11 schreef Devil het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA had dat nou meteen gezegt
Als ik er 1 batterij bij doen doen ze het wel, silly me
* Devil voelt zig nu heel intelligent
Sorru ik had het erbij moeten doen. Gelukkig bij jij de enige waarbij ik dit gedaan heb.
In iedergeval heel erg bedankt, ze doen het nu allemaal perfect!Op woensdag 05 juni 2002 12:15 schreef Xavier het volgende:
[..]
![]()
Sorru ik had het erbij moeten doen. Gelukkig bij jij de enige waarbij ik dit gedaan heb.
goedOp woensdag 05 juni 2002 12:19 schreef Xavier het volgende:
Wat vinden jullie van de hoeveelheid licht dat het geeft?
Steam Inventaris
Dit topic is gesloten.