Toon posts:

no keyboard en nu verder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De computer van mijn broetje begon een beetje vaag te doen hij wou niet meer aan. Dus toen had ik de bios gereset en toen ging ie wel weer aan alleen met de melding:

no keyboard found f1 to resume

dus ik op de f1 rammen ging niet goed,

Het komt er op neer keyboard zelf is niet kapot heb ook een andere gebruikt, en ook contactspray in die connector gespoten enzo maar hij gaat gewoon niet verder.
Misschien wel met een usb toetsenbord maarja die heb ik niet en om die nou ff te kopen.
Weet iemand misschien iets hoe ik die computer weer kan maken

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 21:28 schreef draco het volgende:

:+ vond je het erg vreemd :? :+

Maar het lijkt er zeer op dat je ps/2 kaduk is. Een usb / serieel :? toetsenboard is toch de enige oplossing, of je moet meteen een nieuw mobo gaan halen natuurlijk.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 15:46

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Op dinsdag 21 mei 2002 21:28 schreef draco het volgende:

Hij blijft altijd leuk :+

een TB is toch niet zo duur 16 pleuro op een dumpdag/discount.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11
Op dinsdag 21 mei 2002 21:51 schreef tymiek het volgende:

[..]

lezen, hij zegt al met ander geprobeerd, dat helpt dus niet, idd usb toetsen bord is beste optie, wel ff in bios support voor usb keyboard aanzetten.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Verwijderd

[..]

leuk he :D

En ook een usb tobo is idd niet zo duur. Ik zou er dus toch maar eens eentje aanschaffen. Een m8 van me had er pas eentje (usb) voor 10 euro. Daar kom je dus waarschijnlijk wel overheen ;)

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 15:46

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Op dinsdag 21 mei 2002 21:53 schreef Maverick het volgende:

[..]

lezen, hij zegt al met ander geprobeerd, dat helpt dus niet, idd usb toetsen bord is beste optie, wel ff in bios support voor usb keyboard aanzetten.
Als ik een ps/2 bedoelde had ik ook 8 pleuro neer gezet...
Dit is dus voor een USB versie

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• leonardo1504
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

[..]

Tja die BIOS terminologie, ook de instelling "Halt on no errors" blijf ik geinig vinden.

[ontopic]
Ik heb hier heeeeel vaak last van met goedkope kastjes, blijkt dat de connector van het keyboard dan niet ver genoeg er in zit. Je connector zit wat scheef en blijft dan mt een randje plastic hangen op de behuizing. Dit is bij mij tien van de tien keer de oorzaak.
[/ontopic]

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 21:59 schreef leonardo1504 het volgende:

[..]

Tja die BIOS terminologie, ook de instelling "Halt on no errors" blijf ik geinig vinden.

[ontopic]
Ik heb hier heeeeel vaak last van met goedkope kastjes, blijkt dat de connector van het keyboard dan niet ver genoeg er in zit. Je connector zit wat scheef en blijft dan mt een randje plastic hangen op de behuizing. Dit is bij mij tien van de tien keer de oorzaak.
[/ontopic]
je kunt het dus ook eens proberen als je je mobo uit je kast gesloopt hebt. Should be...

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:25
Kapotte keybordcontroller denk ik....

Had ik ook alles deed het perfect behalve op dat ene moederbord en het is geen garantie....

dus word of usb keybord of een nieuw MoBo

Verwijderd

Topicstarter
ik had het moederbord er al helemaal uitgehaald, dus ik denk dat ik dan toch maar ga kijken voor een usb toetsenbord. Zal wel moeten dan.

in ieder geval bedankt

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 22:08 schreef draco het volgende:
ik had het moederbord er al helemaal uitgehaald, dus ik denk dat ik dan toch maar ga kijken voor een usb toetsenbord. Zal wel moeten dan.

in ieder geval bedankt
moet voor 10 - 15 euro te doen zijn.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:01
Op dinsdag 21 mei 2002 21:53 schreef Maverick het volgende:

[..]

hoe wou je de bios in als je toetsenbord niet werkt? dus eerst moet je een usb toetsenbord kopen, en dan in de bios de support daarvan aanzetten :P, lekker vaag!
Pagina: 1