Game Doctor SF7 (Professor SF2)

Pagina: 1
Acties:
  • 187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Wie heeft er hier een apparaat als in de topictitel wordt genoemd? (Copybox voor de SNES). Ik vraag me namelijk af welke games NIET (of alleen mbv een cartridge met speciale chip) afgespeeld kunnen worden. Heb heel het internet afgestruind, maar kom alleen maar wat algemene info over het apparaat zelf tegen.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59
Copybox lijkt me niet legaal.

Of wel ?

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Is wel legaal. Zal even loeren of ik ergens een bewijsje in de trant(d) van een disclaimer of zo kan vinden. Een brander is toch ook legaal?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:59
Boeit mij verder ook niet, maar misschien anderen wel :)

Verwijderd

Is legaal , is bedoeld om je eigen geschreven games te kunnen testen .

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Nog een soort van bewijsje. Hier is een scan van een pagina uit de handleiding: http://ucon64.sourceforge.net/ucon64docs/images/misc/sf7man14.jpg ... beetje behoorlijk brakke kwaliteit, maar ik heb de manual zelf niet, en dit is alles dat ik op inet kon vinden. Zie onderaan de page.

Anyways... back to the question :)

Mijn foto's op Flickr.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Zal, denk ik, wel een brak ding wezen. In de tijd van de CopyBoxen voor de SNES waren de mainstream copiers Wild Cards en Pro Fighters. Mijn favo blijft nog altijd de Super WildCard 32M. Niet de DX versie iig.

Spellen die je niet kon spelen waren Vertex, Star Fox, Mega Man X2 en X3 (door de Super FX chip) en PilotWings en Super MariomKart (DSP chip). Al weet ik niet of je met StarFox bijvoorbeeld als cassette in de copier toch een andere FX-chip game kan spelen, omdat dan de FX-chip wel aanwezig is (door de Star Fox Game dan).

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
De Game Doctor SF7 is de meest verkochte copy-unit voor de SNES, en samen met de Wildcard de beste. In ieder is het de meest gebruikersvriendelijke. Het ondersteund allerlei save functies, uitbreidbaar geheugen, CD-rom addon unit, relaxte interface, PC parallel aansluiting, etc. Anyways, het is naar mijn mening dus 1 van de beste copyboxen. Ik heb ook ergens gelezen dat je een FX spel kan spelen als je een cartridge met FX chip erin steekt. Maar ik vroeg me af hoe het zat met de overige games. Dus bijvoorbeeld met de DSP chip etc. Nog een voorbeeld: het spel Uniracers (Unirally PAL) krijg ik niet aan de praat... Maakt die gebruik van een speciale chip?

Mijn foto's op Flickr.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
^ schopje ^

Mijn foto's op Flickr.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Mmm das vreemd. Bij mij werkt hij wel gewoon. (Unirally)Ik heb gewoon een Super WildCard 24M. Heb je wel een goeie kopie?

Die GameDocter moet dan na het SNES tijdperk uitgebracht zijn, aangezien er een CDROM unit inzit (wat natuurlijk fantastisch voor de laadsnelheid is).

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
De CD-ROM unit is een apparte unit, met een Power schakelaar, en een parallelle uitgang die je op de copybox aan kan sluiten met een paralelle kabel. Zit er standaard niet bij (en heb ik ook niet btw). Standaard zit er in de copybox een disk drive ingebouwd.

Mijn foto's op Flickr.

Pagina: 1