Toon posts:

Ti4200 ... Welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kwou mezelf is een nieuw videoplankje halen.... nu leek me de GF4 Ti4200 wel wat *D

Maar welk merk moet ik nemen? Is Club3D een goed merk? Prijs van Club3D staat me wel aan :)

Post ur comments plz

Kiek Out

Verwijderd

ik denk dat ze je snel naar reviews verwijzen en er een slotje komt :z

Verwijderd

[topic=492341/44/25]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:45
Club3D is een goed merk en lekker goedkoop. Ik zou die gewoon nemen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ze je snel naar reviews verwijzen en er een slotje komt
Dankje voor deze zeer nuttige reply :r

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[topic=501484/1/25]

bijna eenzelfde topic van 1 1/2 uur geleden :)

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Op dinsdag 21 mei 2002 21:34 schreef kiek het volgende:

[..]

Dank voor het geweldige zoekwerk wat jij gedaan behoort te hebben, en ook al duidelijk gedaan hebt |:(

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof nie zo in reviews, kheb liever een antwoord van iemand die er echt ervaring mee heeft.....

Is dat zo gek dan? D8 ut nie!

Kiek Out

• Pollewob
  • Niet online
Je kan ook gewoon zeggen dat je liever lui dan moe bent :z

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 21 mei 2002 21:39 schreef kiek het volgende:
ik geloof nie zo in reviews, kheb liever een antwoord van iemand die er echt ervaring mee heeft.....

Is dat zo gek dan? D8 ut nie!

Kiek Out
1. Het is niet de bedoeling dat je onder je post je nick zet, wij users doen elkaar permanend de groeten, dus dit is niet nodig
2. Uit de FAQ
Wat is jullie ervaring met ...
Je bent waarschijnlijk al wezen zoeken naar een nieuwe monitor of videokaart, anders was je niet bij dit product terechtegekomen. Het is eigenlijk een beetje vreemd dat je dan iemands ervaringen ermee wilt weten als je al zoveel hebt uitgezocht dat je precies bij 1 iets terecht bent gekomen, het is meer een bevestiging of het toch niet iets heel slechts is. Als er weinig probleemtopics over een bekend product zijn dan kun je er wel vanuit gaan dat het goed zit.
Een ervaring is iets heels persoonlijks. Een gamer heeft bijvoorbeeld weinig baat bij een ultrascherpe CRT, games zien er zelfs beter uit met een monitor die wat waziger is, een soort gratis anti-aliasing noem ik het ook wel . Veel mensen zijn tevreden met een 19" die 1280x1024 redelijk scherp kan weergeven, anderen vinden per se dat 1600x1200 op 100Hz ultrascherp moet zijn.

Voor monitoren en TFT's raad ik je sowieso sterk aan het eens met je eigen ogen te bekijken, smaken verschillen enorm en je smaak is moeilijk online uit te drukken. Vaak is het ook zo dat mensen niet beter weten, ik heb het kortgeleden zelf meegemaakt. De Tv-out van mijn Asus v7100 Pro vond ik er heel goed uitzien, toen had ik opeens een Matrox G550 in mijn systeem en vergeleken met die tv-out was de tv-out van de v7100 Pro opeens een stuk minder geweldig. (Dit wil trouwens niet meteen zeggen dat de Tv-out van de G550 beter is, ik vind het mooier, iemand anders misschien niet)

Als je de ervaringen wilt weten van iets moet je duidelijk laten zien welke ervaringen je wilt weten en waarom. "Ik zoek een 19" die in staat is 1600x1200 ultrascherp weer te geven omdat ik veel webdesign en photoshop doe" bijvoorbeeld. Wat is jullie ervaring met dit en dat gaat direct op slot met een link naar dit topic. "Ja, maar dat is toch lullig!" hoor ik jullie denken. Tsja, het is niet anders. De meeste topics waar niet duidelijk is uitgelegd wat er moet gebeuren eindigt vaak in off topic geblaat en de topicstarter die op zoek was naar een goedkope 17" zit opeens met een ultraplatte EIZO 21" in zijn maag.
3.
Op dinsdag 21 mei 2002 21:34 schreef kiek het volgende:

[..]

Flames zijn niet gewenst :{

Verwijderd

Topicstarter
mjah, maar ik heb alle reviews wel gezien zo'n beetje en heb de search ook wel gedaan.......

Kwil gewoon ff advies :'(

Nevermind, kga gewoon voor die club3d ...

edit:
ff Kiek Out verwijderd :D

• Pollewob
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 21:45 schreef kiek het volgende:
mjah, maar ik heb alle reviews wel gezien zo'n beetje en heb de search ook wel gedaan.......
Zeg dat dan duidelijk in je openingspost.. en bewijs het ook een beetje, dit komt een beetje loos over. Welke reviews heb je gelezen dan?

Verwijderd

Topicstarter
zo'n beetje alle reviews op t.net ....

Verwijderd

Topicstarter
misschien heb je ut zelf wel is ... je wil wat kopen, maar dan wel iets goeds en het liefst dan ook nog goedkoop.

Dan twijfel je ..... en vraag je het aan anderen.

Maybe is het wel niet goed , maar om dan meteen te roepen dat er een slotje op moet ... kan'k nie zo goed teguh |:(

Verwijderd

Ik had geen tijd meer om wat te zeggen er zat in no time een slotje op :x

Verwijderd

Topicstarter
Ik had geen tijd meer om wat te zeggen er zat in no time een slotje op :x
Mjah ... :'(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hier gaat dus, zoals te verwachten, ook een slotje op :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.