Ik zit met een vraagje voor monitor experts. mijn iiyama vmp 17 geeft dus groen beeld met schuine lichter groene strepen wan rechts boven naar links onderin en een heel gemeen fel groen puntje in het midden van het scherm.
is er hier toevallig iemand die weet wat voor onderdeeltje ik moet vervangen om dit zelf te fixen? het kan nooit veel byzonders zijn lijkt me.
ik heb geen garantie meer en teleplan zegt dat ze dit kunnen fixen hier het antwoord op mijn vraag aan teleplan:
----------------------------------------------------------
Geachte heer,
Wij kunnen de monitor repareren, maar moet U tot mijn spijt mededelen dat U dan geen gebruik kan maken voor een leenscherm. En de prijzen zijn:
Standaardreparatieprijs: Euro 157,00
Transportkosten: Euro 18,00
Verpakkingskosten: Euro 20,00
Hopelijk weet U voldoende hier mee.
Met vriendelijke groet,
Marie-Justine Groothuijse
Teleplan Benelux BV
-----------------------------------------------------------
en als je weet dat er in price watch een veel nieuwer model 17 inch 100% plat iiyama monitortje staat voor 269.-
http://www.tweakers.net/pricewatch/17983
vind ik het een gortige reparatie prijs bij teleplan.
dus als er toevallig iemand wat meer weet over het onderdeeltje wat verantwoordelijk is voor mijn troubles hoor ik dat heel graag
is er hier toevallig iemand die weet wat voor onderdeeltje ik moet vervangen om dit zelf te fixen? het kan nooit veel byzonders zijn lijkt me.
ik heb geen garantie meer en teleplan zegt dat ze dit kunnen fixen hier het antwoord op mijn vraag aan teleplan:
----------------------------------------------------------
Geachte heer,
Wij kunnen de monitor repareren, maar moet U tot mijn spijt mededelen dat U dan geen gebruik kan maken voor een leenscherm. En de prijzen zijn:
Standaardreparatieprijs: Euro 157,00
Transportkosten: Euro 18,00
Verpakkingskosten: Euro 20,00
Hopelijk weet U voldoende hier mee.
Met vriendelijke groet,
Marie-Justine Groothuijse
Teleplan Benelux BV
-----------------------------------------------------------
en als je weet dat er in price watch een veel nieuwer model 17 inch 100% plat iiyama monitortje staat voor 269.-
http://www.tweakers.net/pricewatch/17983
vind ik het een gortige reparatie prijs bij teleplan.
dus als er toevallig iemand wat meer weet over het onderdeeltje wat verantwoordelijk is voor mijn troubles hoor ik dat heel graag