Toon posts:

Iiyama 17 inch vmp groen beeld met strepen & punt.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraagje voor monitor experts. mijn iiyama vmp 17 geeft dus groen beeld met schuine lichter groene strepen wan rechts boven naar links onderin en een heel gemeen fel groen puntje in het midden van het scherm.

is er hier toevallig iemand die weet wat voor onderdeeltje ik moet vervangen om dit zelf te fixen? het kan nooit veel byzonders zijn lijkt me.

ik heb geen garantie meer en teleplan zegt dat ze dit kunnen fixen hier het antwoord op mijn vraag aan teleplan:
----------------------------------------------------------
Geachte heer,

Wij kunnen de monitor repareren, maar moet U tot mijn spijt mededelen dat U dan geen gebruik kan maken voor een leenscherm. En de prijzen zijn:
Standaardreparatieprijs: Euro 157,00
Transportkosten: Euro 18,00
Verpakkingskosten: Euro 20,00

Hopelijk weet U voldoende hier mee.

Met vriendelijke groet,

Marie-Justine Groothuijse
Teleplan Benelux BV
-----------------------------------------------------------
en als je weet dat er in price watch een veel nieuwer model 17 inch 100% plat iiyama monitortje staat voor 269.-

http://www.tweakers.net/pricewatch/17983

vind ik het een gortige reparatie prijs bij teleplan.

dus als er toevallig iemand wat meer weet over het onderdeeltje wat verantwoordelijk is voor mijn troubles hoor ik dat heel graag :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
:o oooo dan..zo duur!?
koop dan maar meteen een nieuwe monitor :)

sorry, ben niet een monitor gast :P

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:07

MBV

Zou dit niet aan je kabel kunnen liggen of zo iets? Groen scherm --> Rood en Blauw kapot? Of denk ik te simpel :?

Verwijderd

Zal wel aan de kanalen liggen in je beeldscherm, maar probeer anders eens idd een ander kabeltje. als dat niet helpt, schroef eens je monitor open en kijk of de kbel of de printplaat waar hij aan vast zit wel goed vastzitten. Anders heeft het te maken met de buis zelf en die moet dan worden vervangen. k denk dat ze daarvan uit gaan en dat de kosten daarom zo hoog zijn. Dan loont het idd om een nieuwe te kopen. Maar check eerst de kabel en de verindingen in de monitor.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 21:36 schreef Gijsbert het volgende:
Zal wel aan de kanalen liggen in je beeldscherm, maar probeer anders eens idd een ander kabeltje. als dat niet helpt, schroef eens je monitor open en kijk of de kbel of de printplaat waar hij aan vast zit wel goed vastzitten. Anders heeft het te maken met de buis zelf en die moet dan worden vervangen. k denk dat ze daarvan uit gaan en dat de kosten daarom zo hoog zijn. Dan loont het idd om een nieuwe te kopen. Maar check eerst de kabel en de verindingen in de monitor.
Tsja ksal em eens open gooien, wie weet zie ik wel iets wat niet in de haak is.