T.net in My Sidebar?

Pagina: 1
Acties:

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Een van de nieuwe features van Mozilla/Netscape 6 is My Sidebar.
Daarin kun je bijvoorbeeld het laatste nieuws van /. of ZDNet bekijken zonder naar die site toe te gaan.
Op dit moment zijn er al heel wat sites die gebruik maken van My Sidebar (compleet overzicht).
Dus vroeg ik mij af, waarom T.net niet?
Het is heel simpel te maken, want je kunt gewoon gebruik maken van alles wat Mozilla/Netscape 6 ook kan laten zien.

Als voorbeeld heb ik ff een screenshot gemaakt van mozilla met My Sidebar en de ZDNet tab open.

Hier vind je meer info hoe je zo'n tab kunt maken.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

Doe er dan ook gelijk een 'kanaal' :r voor IE bij.

:Y)

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Ik vind 't iig goed idee, altijd tijdens 't surfen laatste t.net nieuws bij de hand 8)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:26
refreshed dat ding om de x aantal minuten ofzo?

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:26
Sorry hoor, maar kan je hier niet gewoon zelf de t.net remote unit in knallen? :?

Verwijderd

myside bar ruled, ik ga effe netscape nemen!

maaruh.. dat remote dingus, wat is dat?

• Redlum
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>refreshed dat ding om de x aantal minuten ofzo?[/quote]Als je wilt kun je hem laten refreshen.
Dit moet je dan gewoon in html/php maken net zoals op T.net.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Sorry hoor, maar kan je hier niet gewoon zelf de t.net remote unit in knallen? [/quote]Die is te breed, en met dit kun je veel mooiere dingen maken.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:21

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Nu we toch bezig zijn met Mozilla-only features aan het requesten >:) (eat your heart out IE!)

ForumZilla! support voor GoT zou ook super zijn. (er moet ff een RDF gemaakt worden voor 't forum)

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Redlum
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>maaruh.. dat remote dingus, wat is dat?[/quote]Tweakers.net remote
Pagina: 1