Weet iemand waar je de "Designed for" stickers kan kopen die je op PC's ziet staan? (Designed for Windows ME)
Mischien bestellen bij fabrikant? MS in dit geval?
Van die dikke? Inkoopactie!!Op dinsdag 21 mei 2002 20:08 schreef scorpionappeal het volgende:
kweet wel Athlon XP,Duron etc. casebadeges voor weinig.
Raku
Waar hay je die vandaan?Op dinsdag 21 mei 2002 20:12 schreef KingOfDos het volgende:
ik heb er eentje....
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen voor windows 3.1
Verwijderd
heb je nog meer van die Tweakers? of is misschien die ene over? zou ik die dan mogen.... please.....O+ ik ben al heel lang op zoek... worden niet meer gemaakt enz...
Verwijderd
Yep ik weet aantal verschillendeOp dinsdag 21 mei 2002 20:11 schreef Eth3r3al het volgende:
[..]
Van die dikke? Inkoopactie!!![]()
mail anders ff spare2@zonnet.nl
Ik heb d'r nog wel 1tje voor jeOp dinsdag 21 mei 2002 20:19 schreef Techno-Junkie het volgende:
heb je nog meer van die Tweakers? of is misschien die ene over? zou ik die dan mogen.... please.....O+ ik ben al heel lang op zoek... worden niet meer gemaakt enz...
Eat my shorts !
Verwijderd
Foei! Schaam je! 
Je wilt toch niet serieus een "Designed for M$" sticker op je computer hebben?
Heb trouwens geen idee waar je ze kan krijgen... bel M$ helpdesk eens
Ik heb hier nog een stapeltje redhat stikkers liggenOp dinsdag 21 mei 2002 20:43 schreef CybErik het volgende:
Foei! Schaam je!
|>
Hmm, ik zie ook dat er van de AMDK Athlon stickers zijn. Waar hay je die vandah?Op dinsdag 21 mei 2002 20:43 schreef CybErik het volgende:
Foei! Schaam je!
Gratis te bestellen op de amd site, ik heb ook nog wat athlon xp stickers liggen. 't Is alleen wel goed zoeken, maar er zijn hier ook al eens wat links voorbij gekomen...Op dinsdag 21 mei 2002 21:18 schreef Cyber-D het volgende:
[..]
Hmm, ik zie ook dat er van de AMDK Athlon stickers zijn. Waar hay je die vandah?
Warez request!!Op dinsdag 21 mei 2002 20:19 schreef Techno-Junkie het volgende:
j/k
kijk eens op school of op je werk op de computers. 1tje missen ze toch niet!
ik heb op school al onze compaq workstations leeggehaald...
ik heb op school al onze compaq workstations leeggehaald...
He! Je hebt een tweakers-badge....any chance dat ik deze kan overkopen?Op dinsdag 21 mei 2002 20:12 schreef KingOfDos het volgende:
ik heb er eentje....
[afbeelding]
[afbeelding]
alleen voor windows 3.1
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik heb nog wel thermaltake voor je liggenOp dinsdag 21 mei 2002 23:07 schreef ispierings het volgende:
Ik heb nog AMD Athlon en Duron stickers voor de liefhebbers. Zoek er nog een van coolermaster of thermaltake eigenlijk...
contact me maar
http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3092&GID=3000
Helaas alleen duitsland. En als die prijs in euro is, is het wel heel erg duur voor een sricker.
Helaas alleen duitsland. En als die prijs in euro is, is het wel heel erg duur voor een sricker.
Verwijderd
oostenrijkOp woensdag 22 mei 2002 16:19 schreef Cyber-D het volgende:
oja microsoft hoef je niet te mailen ze delen die niet uit
.no is toch noorwegen lijkt meOp woensdag 22 mei 2002 16:19 schreef Cyber-D het volgende:
En dan moet je de kroon ongeveer door 8 delen denk ik om euro te krijgen.
Is er geen Nederlandse site met dit soort casebadges?Op woensdag 22 mei 2002 16:22 schreef T-Mug het volgende:
[..]
oostenrijkprijs is waarschijnlijk niet in euro's of de punt moet 3 naar voren
oja microsoft hoef je niet te mailen ze delen die niet uitof je moet je code geven
Sturen ze er wel een als je een code hebt ??? CoolOp woensdag 22 mei 2002 16:22 schreef T-Mug het volgende:
[..]
oostenrijkprijs is waarschijnlijk niet in euro's of de punt moet 3 naar voren
oja microsoft hoef je niet te mailen ze delen die niet uitof je moet je code geven
Waar moet ik zijn?
Bij mn vriendin
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Pagina: 1