Toon posts:

firewire kastjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heeft eiamdn een idee hoe duur firewire kastjes gaan kosten en waar je ze kan kopen en welke merken je hebt...met een firewire kastje bedoel ik een kastje waar je hdd in doet en dan buiten je pc hangt

Verwijderd

Topicstarter
oke das een maar nog een vraggie gaat het meer stroom kosten of niet eigenlijk? niet dat ik daar nu nog even zorgen over hoeft maken maar later misshcien wel

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-03 17:04

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Bij mijn weten hebben externe firewire apparaten, een aparte voeding (adapter).

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 19:30 schreef Vae Victis het volgende:
Bij mijn weten hebben externe firewire apparaten, een aparte voeding (adapter).
Er zijn exterene firewire app die zonder aparte voeding werken hoor. (heb bv externe disk van iomega, werkt met en zonder adaptor, je hebt zelf de keuze)

Verwijderd

Topicstarter
zijn er nog wat links?? prijzen , merken??? heb je ook extrene hdd met usb en firewire?

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://www.iomega.com/hdd/index.html

Linkje naar de firewire disk van iomega .. leuk speeltje ;)

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:57

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op dinsdag 21 mei 2002 19:59 schreef Blizard het volgende:

[..]

Er zijn exterene firewire app die zonder aparte voeding werken hoor. (heb bv externe disk van iomega, werkt met en zonder adaptor, je hebt zelf de keuze)
Ligt eraan welke connector je gebruikt. Als je de 4-pins connector gebruikt kan hij geen stroom leveren, maar de 6-pins connector kan dat wel (die is wat breder en ziet er iets anders uit)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• TheDancer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-02 18:21
Er is wel een externe schijf met in ieder geval firewire en usb. Is ooit een review van voorbij gekomen.... Kan hen alleen niet meer vinden.... :'(

It don't mean a thing, if you can't get that ping - Duke Ellington 1932

Verwijderd

Topicstarter
ja akn dat firewire en usb..ik heb er wel van gehoord maar niet echte vaste bewijzen gevonden

• TeT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09-2025

TeT

hallo,

ik heb nog niet alles gelezen, maar zo een ding dat jij denk ik wil .. een firewirebehuizing heeft mij 125 euro gekost ..

voila

in belgie dan wel

greetz

TeT

Contesteruuu Benderuuuu

Verwijderd

Ik heb net een controller van Safeway besteld (39 Euro), een 80 GB harddisk (IBM voor 99 Euro, echt cheap) en in mijn ogen de mooiste externe firewire behuizing:

http://www.macpoweronline.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=MO&Product_Code=IC1394&Category_Code=1394EN

:P
Pagina: 1