Is er iemand in de ongeving enschede die me even een smartkey voor een 1/2 uur kan lenen, dit omdat de mijne defect is ineens en dat ik hem alleen kan opstarten en disablen met een werkende smartkey.
Kun je niet je bios resetten om de smartkey beveilinging uit te zetten?
Euhm.. ben bang dat je sowieso de lul bent, want er staat in het boekje van je mobo dat de Smartkey een unieke code heeft die je zelf samengesteld heb etc... Dus eigenlijk kan je alleen maar met die ene key werken. Verder staat er dat je hem moet laten fixen bij MSI zelf in NL. Wish u all the luck!
Er staat ook in het boekje dat je hem kunt disablen als het password niet klopt, dat betekent dus als ik er een smartkey van een ander instop(eentje wat die ziet) dat ik de smartkey functie uitkanschakelen.
niemand?
anders moet ik die usb key op laten sturen naar msi en kan ik 3 weken niet gebruik maken van m,n pc
Misschien moet je iets bieden om mensen in aktie te laten komen... bijvoorbeeld een [edit] een waardebon voor het aanschaffen van [edit] GTA3.
waarom zou je voor dat soort simpele dingen iets terug moeten hebben ?
als je iemand ermee verder kan helpen, is dat toch normaal ?
als je iemand ermee verder kan helpen, is dat toch normaal ?
Daar ben ik het ook mee eens, ik heb geen key hoor. Maar hij krijgt geen reacties! Dus hoe warm je mensen op om hem te helpen!!!
WIE HELPT HEM!
WIE HELPT HEM!
hehe dit valt onder het aansporen van illigale praktijkenOp dinsdag 21 mei 2002 22:00 schreef Brakius het volgende:
Misschien moet je iets bieden om mensen in aktie te laten komen... bijvoorbeeld een kopietje van GTA3.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
toevallig dat je erover begint wou hem net ,,kopen"Op dinsdag 21 mei 2002 22:00 schreef Brakius het volgende:
Misschien moet je iets bieden om mensen in aktie te laten komen... bijvoorbeeld een kopietje van GTA3.
Ach ik zette zomaar GTA3 in, zijn genoeg mensen die nu zoeken op gta3....
Is er niemand die hem kan helpen?
Is er niemand die hem kan helpen?
Verwijderd
Bij Norrod in zwolle lagen die dingen tot voor kort in de 5€-bak, wellicht kun je ze even bellen of ze ze npg hebben.
Zwolle! Wie biedt dichter bij Enschede? Of zijn er geen Enscheders die zo'n key hebben en hem effe wil helpen?
Ik hoop dat ze me die bios kunnen flashen bij www.xenon.nl maar ben er bang voor
Ik heb er een die ongebruikt is, alleen ik woon in omgeving Amsterdam
Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren
toch bedankt!Op dinsdag 21 mei 2002 22:31 schreef Klaveren het volgende:
Ik heb er een die ongebruikt is, alleen ik woon in omgeving Amsterdam
Bij Alternate zijn ze er geloof ik ook los.. voor weinig dacht ik... ff checken of ze op de website staan.... Ja hoor..
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/gzzm03.html
Alleen het plaatje klopt niet, maar goed.... hehe zal morgen op de zaak ff kijken of ik dat kan laten fixen
http://www.alternate.nl/html/nodes_info/gzzm03.html
Alleen het plaatje klopt niet, maar goed.... hehe zal morgen op de zaak ff kijken of ik dat kan laten fixen
Mail me je adres en ik stuur je er 1 via de post.
Heb er op m'n werk nog enkele zien slingeren.
bram.minnee@planet.nl
Dit geldt alleen voor de topic starter !
bram.minnee@planet.nl
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Mail is onderweg alvast bedankt!Op dinsdag 21 mei 2002 22:39 schreef Majestic het volgende:
bram.minnee@planet.nl
lijkt me een erg onnuttige beveiliging als elke smartkey op elk msi bord zou werkenOp dinsdag 21 mei 2002 18:50 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Euhm.. ben bang dat je sowieso de lul bent, want er staat in het boekje van je mobo dat de Smartkey een unieke code heeft die je zelf samengesteld heb etc... Dus eigenlijk kan je alleen maar met die ene key werken. Verder staat er dat je hem moet laten fixen bij MSI zelf in NL. Wish u all the luck!
misschien lopen ze in enschede achter met de technologie ofzo en ben jij 1 van de eerste die zo'n ding daar hebt, het is immers een uithoekje van NLOp dinsdag 21 mei 2002 22:28 schreef Brakius het volgende:
Zwolle! Wie biedt dichter bij Enschede? Of zijn er geen Enscheders die zo'n key hebben en hem effe wil helpen?
Als je zo,n bordOp woensdag 22 mei 2002 06:45 schreef Mister_X het volgende:
[..]
lijkt me een erg onnuttige beveiliging als elke smartkey op elk msi bord zou werken
heb zo'n bord, maar lees niet de dingen die ik niet nodig heb, zo'n key dusOp woensdag 22 mei 2002 12:28 schreef crx het volgende:
[..]
Als je zo,n bordhad heb je een boekje waarin staat dat je met een key ( welke key dan ook)(een wat doet ) met je password weer het smartkey systeem kan uitschakelen
het maakt dus niks uit als die van een ander bord is
Ik heb inmiddels de key ontvangen en alles doet het perfekt, er zijn nog wel goeie mensen op de wereldOp dinsdag 21 mei 2002 22:39 schreef Majestic het volgende:
bram.minnee@planet.nl
Pagina: 1