Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Kort antwoord: NeeOp dinsdag 21 mei 2002 18:00 schreef LauPro het volgende:
Telkens al ik op GoT kom dan zie ik staan 'Hoi LauPro je laatste bezoek was om...'. Dat irriteert mij, kunnen jullie daar geen 'LauPro, je laatste bezoek...' of 'Hallo LauPro, je laatste...' van maken ofzo?
Of..?
Langer antwoord:

© Webgoodie
Serieus: Ook al zouden ze het willen, aangezien ze aan de source van het forum niets meer kunnen wijzigen, is je voorstel helaas niet mogelijk
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

waar je je al niet druk om kan maken
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Wil je dat er staat :: EeJ.HoESt.LaUPro!
Nope, Zend encoded.Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef zmn het volgende:
Ze kunnen die php file wel editen
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Hoe dan? Dat hele spul staat toch geZend?Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef zmn het volgende:
Ze kunnen die php file wel editen
Wil je dat er staat :: EeJ.HoESt.LaUPro!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
tssk, tssk, vergeten wij niet iets?Op dinsdag 21 mei 2002 18:01 schreef Renegade het volgende:
Langer antwoord:
![]()

Mwa, ik heb dit wel vaker overwogen om zit te posten.Op dinsdag 21 mei 2002 18:03 schreef D2k het volgende:
in de categorie: "Zeuren om het zeuren" scoort deze vrij hoog hoor
waar je je al niet druk om kan maken
Beetje raar verhaal dat je de source niet kan wijzigenOp dinsdag 21 mei 2002 18:01 schreef Renegade het volgende:
Serieus: Ook al zouden ze het willen, aangezien ze aan de source van het forum niets meer kunnen wijzigen, is je voorstel helaas niet mogelijk
(C) Webgoodie, hosting by GoTOp dinsdag 21 mei 2002 18:04 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
tssk, tssk, vergeten wij niet iets?![]()
Zo beter?Op dinsdag 21 mei 2002 18:04 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
tssk, tssk, vergeten wij niet iets?![]()
vanaf: http://www.zend.com/store/products/zend-encoder.phpOp dinsdag 21 mei 2002 18:05 schreef LauPro het volgende:
[..]
Mwa, ik heb dit wel vaker overwogen om zit te posten.
[..]
Beetje raar verhaal dat je de source niet kan wijzigen. Je hoeft alleen ff een bestandje te uploaden/over te kopieëren.
Aangezien een firma de source heeft geencode met Zend, kunnen ze de source dus niet meer zelf wijzigenHow Does it Work?
The Zend Encoder allows developers to encode their PHP script before distributing it. By saving the code in a closed Zend Intermediate Code format, the Encoder allows developers to protect source code from copyright infringement, enabling companies to create exclusive software solutions and commercial PHP applications
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op dinsdag 21 mei 2002 18:05 schreef LauPro het volgende:
Beetje raar verhaal dat je de source niet kan wijzigen. Je hoeft alleen ff een bestandje te uploaden/over te kopieëren.
Ofterwijl, is niet mogelijk..Op dinsdag 21 mei 2002 18:04 schreef blackd het volgende:
[..]
Nope, Zend encoded.
*edit* Renegade heeft vlug z'n post ge-edit, nou lijt 't net of ik te laat ben
#
Ga hier maar eens rondneuzen: http://www.zend.com/Op dinsdag 21 mei 2002 18:05 schreef LauPro het volgende:
Topix is daarmee encoded, je hebt de decoder ( == €€€ ) nodig om 't weer leesbaar te krijgen.
Woei, zelfde text als RenegadeThe Zend Encoder allows developers to encode their PHP script before distributing it. By saving the code in a closed Zend Intermediate Code format, the Encoder allows developers to protect source code from copyright infringement, enabling companies to create exclusive software solutions and commercial PHP applications.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:39 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:38 ]
Tja. Dat zou wel eens in het administratiepaneel ingeprogrammeerd kunnen zijn, waarna men al deze code gecodeerd heeft? Wat is daar raar aan?Op woensdag 22 mei 2002 20:25 schreef Da Mastah het volgende:
Marre, hoe kan dan voor de Modjes de I knop erbij zijn gevoegd bij alle posts? En hoe is die nickchange naam dan erin gezet als de boel ingeZEND is????????
En btw de database is niet geencodeerd hoor
Dus na mijn idee is maar het halve verhaal verteld.
die broncode is van android. We hebben geen support meer op die software... Post dit anders op bugs.topix.nl, dan kunnen ze je daar vast wel verder helpen.Op woensdag 22 mei 2002 21:39 schreef LauPro het volgende:
Kijk je hebt dan wel de source 'gezend' maar dan heb je altijd nog een broncode. Ik neem aan dat je de 'echte' broncode niet zomaar weggooit..toch?
Dus na mijn idee is maar het halve verhaal verteld.
[search=forumsoftware] (maar dan alleen in LA)...
lees dat maar 's door
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
omdat we wel onze eigen database kunnen wijzigen.. En omdat dat met een 'extern' admintooltje gaat (het zogenaamde l33tscript van ACM (en chem?), vooreerst van antonOp woensdag 22 mei 2002 20:25 schreef Da Mastah het volgende:
Marre, hoe kan dan voor de Modjes de I knop erbij zijn gevoegd bij alle posts? En hoe is die nickchange naam dan erin gezet als de boel ingeZEND is????????
en omdat we een i'tje er wel konden bijproppen (was niet gezend stukje layout)...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Is het niet meer hip om iemand met hoi te begroeten? Doe ik nl wel altijd
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Sommigen doen het ook altijd bij het afscheid nemen,Op donderdag 23 mei 2002 12:00 schreef DarkX het volgende:
Hoezo is hoi trouwens uit de tijd? En hallo niet?
Is het niet meer hip om iemand met hoi te begroeten? Doe ik nl wel altijd
< mazzel
> Hoi
<