.edit: volgens theWill gaan we hier verder
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja daar kan ik niet reageren.Op dinsdag 21 mei 2002 17:34 schreef D2k het volgende:
[topic=501308/1/100]
Als gewoon iedereen normaal pic's post en niet uncle-sam gaat zitten zeiken gaat het gewoon goed. En als uncle-sam ook ophoud met onzin
Jullie moeten gewoon even allemaal een beetje afkoelen, de laatste 50 replies in deel 26 zijn alleen maar posts waarin iedereen wordt afgezeken, en dat hoeven wij niet te hebben in Spielerij. Als er nou gewoon screens werden gepost en on-topic over FS2002 werd gepraat oke, maar een beetje zitten flamen op elkaar is geen topic waard.
There is no magic.
JA pic's waren idd een schaarse aan wezigheid. Maar uncle-sam zat op deze dag aardig irritant te doen. Waarop iedereen reageerde.Op dinsdag 21 mei 2002 17:36 schreef The Will het volgende:
Mja daar kan de rest niet replyen dus we gaan hier wel verder.
Jullie moeten gewoon even allemaal een beetje afkoelen, de laatste 50 replies in deel 26 zijn alleen maar posts waarin iedereen wordt afgezeken, en dat hoeven wij niet te hebben in Spielerij. Als er nou gewoon screens werden gepost en on-topic over FS2002 werd gepraat oke, maar een beetje zitten flamen op elkaar is geen topic waard.
Uncle-sam deedt het de afgelopen week erg goed en deedt normaal.
Het kan dus wel gewoon goed gaan alleen vandaag ging het dus echt niet goed.
Dus geen vragen, geen reacties niks.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik zal zo ff met IceStorm overleggen.
There is no magic.
dus gooi aub het weer open
There is no magic.
jullie voeren steeds meer druk op ons uit en dat werkt nou niet echt positief, er zijn ook enkele "n00bs" bijgekomen die niet echt een perfecte entree hadden.Op dinsdag 21 mei 2002 17:46 schreef The Will het volgende:
Waarom zouden wij jullie ruzies op GoT gaan laten oplossen? Daarvoor gebruik je maar MSN/ICQ/IRC/eigen forum ofzo. Het is de bedoeling dat het in Spielerij over games gaat en niet over ruzies die jullie krijgen bij het spelen van games.
veel gasten (hoor ik net) zijn ook bereid te verkassen naar een ander forum (dat kon je al eerder in de topic lezen maarja)
ik wou de mods vragen vandaag ongeveer om ons ietsje meer met rust te laten en niet meteen een waarschuwing geven als iemand "morgüh" post, want we moeste ff alles op een rijtje zetten.
Waarom hij dicht is daar zet ik vraag tekens bij ?
1 omdat je ook gewoon eerst ff een paar mensen een waarschuwing kan geven .
Want het is duidelijk welke persoon hier STEEDS de boel komt verzieken .
PS die mag van mij wel een ban hebben want hij is hier al medere malen op gewezen .
2 Omdat er nu ff wat ge harwar is in dat topic kan ook een beetje aan de Admins liggen hoor .. want er worden te veel dingen niet meer goed gevonden wat voor heen altijd wel altijd goed gevonden is .
PS ook hier kan ik weer 1 persoon voor aan kijken waar ook veel mensen over geklaagt hebben .
Want het komt zeker GoT niet ten goede wat er de laaste tijd hier allemaal afspeeld .
Dus zoek eerst ff uit wat en wie de oorzaker is . en ga niet PER topic andere regels lopen toe passen ..
Want veel vaste mensen gaan hier door juist naar ander forums toe .
Dus mijn Vraag is hier bij let daar ook ff op en ga niet zo maar ook al omdat je ADmin ben met slotjes gooien en
kijk eers ff rustig wat er aan de hand is ..
Want om nu voor 1 persoon die hele topic zo dicht tegooien vind ik wel overdreven ..
Want de laatste reackties waren gewoon echt de waarheid over die persoon .
En het is gewoon omdat door de admins niet wordt gewaarschuwd tegen die person .
Hij heeft al een paar keer een waarschuwing gehad van jullie en geloof ook een tijdelijke ban .
Dus waarom kunnen jullie hem niet gewoon hele maal afsluiten van GoT ?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nou das ook irritant dan, kan je niet eens meer "nice pics" schrijven ofsow, of 1 klein vraagje mag niet meer, waarschijnelijk (zoals ik de laatste dagen heb gemerkt) krijg je een OWOp dinsdag 21 mei 2002 17:40 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Is het dan mogelijk dan ik dan een nieuw topic start dus weer bij af beginnen, met alleen screenshots en nuttige downloads, iets dat moet gaan lijken op codebase, hier op got
Dus geen vragen, geen reacties niks.

Ennuh, ik weet niet wat er aan de hand is met de modjes die in de Spielerei kwamen hoor, ik hoor van her en der dat ze in Spielerei de laatste tijd een beetje vaag (of strenger
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
NOFI
En reacties dus op icq/msn weet ik wat allemaal.
Sorry maar als er een stukje van SP is dat met 'rust' gelaten wordt is het de FS-afdeling wel. Het enige wat er aan 'afspraak' geld is dat het handig is als er 1 persoon bij een mod vraagt om een nieuw topic (en dat gaat meestal vrij prima al zeg ik het zelf) en dat er niet TE veel off-topic gelult wordt.Op dinsdag 21 mei 2002 17:51 schreef KIMBLE het volgende:
jullie voeren steeds meer druk op ons uit en dat werkt nou niet echt positief, er zijn ook enkele "n00bs" bijgekomen die niet echt een perfecte entree hadden.
veel gasten (hoor ik net) zijn ook bereid te verkassen naar een ander forum (dat kon je al eerder in de topic lezen maarja)
ik wou de mods vragen vandaag ongeveer om ons ietsje meer met rust te laten en niet meteen een waarschuwing geven als iemand "morgüh" post, want we moeste ff alles op een rijtje zetten.
En in dat laatste zit hem op het moment een beetje het probleem. Ik vind het geen probleem als jullie een beetje HK-achtig ouwehoeren met elkaar maar ik zie in sommige topics echt gewoon complete ouwehoerverhalen wie er nou wel of niet wakker is.
Dat jullie zelf beseffen dat je met een 'schone lei' moet beginnen vind ik bewonderenswaardig (positief hoor
Noem de actie een soort 'wake-up' call.
Ik ben bereid om deel 27 open te doen vanavond op voorwaarde dat jullie een beetje beloven je netjes te gedragen
Als er toch mensen 'lastig' zijn dan vraag je 'ons' om hulp (nou ja, das een groot woord maar toch) als het kan ipv zelf met zijn 10'en erop te duiken en het er niet beter op te maken.
Snappen de heren FS-regulars ongeveer wat ik/we willen? Want ik heb er voor de rest echt geen problemen mee als jullie doorgaan tot deel 100 oid hoor
Verwijderd
Ik heb net pics gemaakt, wilde ze net gaan posten, toen ik merkte dat het topic gesloten wasOp dinsdag 21 mei 2002 18:09 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
He is ook de bedoeling dat je nice pics post.
jij zit er dus niet lang genoeg bijOp dinsdag 21 mei 2002 18:09 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Ja maar vind jij het luek als je allemaal pic's post en dan geen reactie krijgt? Ik vind dat erg vervelend want dan heb je net het gevoel dat je het voor niets doetOp dinsdag 21 mei 2002 18:09 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
En dat topic is niet dicht gegaan om een klein vraagje of om 'nice pics' ofzo, maar omdat er geen zinnige discussie is of pics worden gepost maar alleen op elkaar wordt gezeken.NOFI is voor laffe mensen.
There is no magic.
Leg uit aub.Op dinsdag 21 mei 2002 18:07 schreef Aerodynamic het volgende:
'Sommige' ondertitels van 'bepaalde' mods/admins geven goed weer om wat voor persoon het gaat.....
NOFI
Verwijderd
nee lama hangen, het beginnen met een schone lei vindt ik overigens best, ookal vind ik dit een beetje gezeik....Op dinsdag 21 mei 2002 18:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Leg uit aub.
*zucht* dit bedoel ikOp dinsdag 21 mei 2002 18:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
jij zit er dus niet lang genoeg bij
jullie laten ons vrij, maar als we een keertje morguh poste ofzo dan hebben we een probleem, we poste dat al vanaf deel 1 en sinds deel 20 ofzo is het ineens een probleemSorry maar als er een stukje van SP is dat met 'rust' gelaten wordt is het de FS-afdeling wel. Het enige wat er aan 'afspraak' geld is dat het handig is als er 1 persoon bij een mod vraagt om een nieuw topic (en dat gaat meestal vrij prima al zeg ik het zelf) en dat er niet TE veel off-topic gelult wordt.
En in dat laatste zit hem op het moment een beetje het probleem. Ik vind het geen probleem als jullie een beetje HK-achtig ouwehoeren met elkaar maar ik zie in sommige topics echt gewoon complete ouwehoerverhalen wie er nou wel of niet wakker is.
we bedoelde op een ander forum ;)[quote]Dat jullie zelf beseffen dat je met een 'schone lei' moet beginnen vind ik bewonderenswaardig (positief hoor) maar de manier waarop vond ik/vonden we niet helemaal 'netjes'.
Noem de actie een soort 'wake-up' call.
[quote]
aha
we zijn hier een stelletje 'ouwe (maar wel goedeIk ben bereid om deel 27 open te doen vanavond op voorwaarde dat jullie een beetje beloven je netjes te gedragen. Dus zonder al te veel ouwehoer replys en zonder te veel gescheld over en weer.
dat deed ik toch alAls er toch mensen 'lastig' zijn dan vraag je 'ons' om hulp (nou ja, das een groot woord maar toch) als het kan ipv zelf met zijn 10'en erop te duiken en het er niet beter op te maken.
Verwijderd
Oke, sorry, ik stop ermee met die onzin, sorry...Op dinsdag 21 mei 2002 17:35 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet reageren.
Als gewoon iedereen normaal pic's post en niet uncle-sam gaat zitten zeiken gaat het gewoon goed. En als uncle-sam ook ophoud met onzin
Dan wil ik jou officieel waarschuwen om niet in LA een beetje te gaan zitten trollen als je niets toe te voegen hebt aan een thread... Als je je niet in kan houden ga je maar tegen je vrienden schreeuwen ofzo, maar ga dan niet sneaky zitten impliceren dat we losers zijn ofzo. Verkapt flamen doe je maar ergens anders.Op dinsdag 21 mei 2002 18:12 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
nee lama hangen, het beginnen met een schone lei vindt ik overigens best, ookal vind ik dit een beetje gezeik....
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
En daar zitten we dan, met 26 topics op een plek waar ze wel degelijk horen. En het beste is, daar hebben we dan nog voor gekozen ook.Op dinsdag 21 mei 2002 18:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Leg uit aub.
82,7% van de Mods/Admins had geen topic mogen sluiten op 21 mei.
En zeker geen 19 jarige informaticus.
ok je bent mij kwijt iig?Op dinsdag 21 mei 2002 18:19 schreef Rateltje het volgende:
[..]
En daar zitten we dan, met 26 topics op een plek waar ze wel degelijk horen. En het beste is, daar hebben we dan nog voor gekozen ook.
waar slaat dit op?
agreeOp dinsdag 21 mei 2002 18:21 schreef D2k het volgende:
[..]
ok je bent mij kwijt iig?
waar slaat dit op?
damn wat volgen veel modjes dit topic

Omdat ik de modjes beloofd heb om het deel netjes te houden.Op dinsdag 21 mei 2002 18:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja maar als wij een dingetje poste wat eens een keertje niet direct FS gaat begin jij meteen te blerre
"dat mag niet/wat vinden de modjes niet"
Verwijderd
Politieke voorkeur van de Mod die het topic gesloten heeft.Op dinsdag 21 mei 2002 18:21 schreef D2k het volgende:
[..]
ok je bent mij kwijt iig?
waar slaat dit op?
Niet jij dus, tenzij jullie unaniem zijn.
IK denk dat het komt omdat ze aan gevallen worden ..Op dinsdag 21 mei 2002 18:22 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
agree
damn wat volgen veel modjes dit topic![]()
Maar ff wat andere Er werd gezegt dat deel 27 van ONZE topic weer open ging voor een avondje als we normaal konden doen ..
Maar hij is nog niet open ..
Of mogen we hier verder gaan soms .. want dit is zeker niet de plek om het hier uit tevechten ..
Want ze zeggen wel dat WIJ het via MSN of zo iets moeten doen maar ze doen het zelf hier oook ons topic en mensen aan vallen ..
FF een grapje
Maar gooi AUB die topic weer open anders heb je best kans dat hier zo meteen ook een deel27 van komt .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
maar als je rond deel 10 had gelezen had je gezien dat we van meneer icestorm dit allemaal mochten :):Op dinsdag 21 mei 2002 18:24 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Omdat ik de modjes beloofd heb om het deel netjes te houden.
"lullen wat je wilt zolang het maar over FS of iets in die richting gaat" (zoiets stond het er
en daar houde we ons ook aan, maar jij begint steeds te blerre van pasop misschien krijg je een ow
en ik word er zelf niet erg goed van
message to the (sp)modjes
volgens mij zijn nu alle probleme in de topics hier nu wel aan bod gekomen, dat jullie het maar weten
Kennelijk mag dat dus ook nietOp dinsdag 21 mei 2002 18:16 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
"dat mag niet/wat vinden de modjes niet"
Ik heb een vraag (op dit moment) :
Wat is er in de tegenwoordige delen (vanaf deel 13 ongeveer) wat in de hele vroege delen NIET was? en zeg nou niet Uncle Sam, want dat is nu erg triest op dit ongepast moment
nog steeds praat je wartaal?Op dinsdag 21 mei 2002 18:25 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Politieke voorkeur van de Mod die het topic gesloten heeft.
Niet jij dus, tenzij jullie unaniem zijn.
leg nou es duidelijk uit wat je bedoeld. DAN kunnen we er iets mee misschien
[iets anders antwoord mode]Op dinsdag 21 mei 2002 18:28 schreef ND het volgende:
[..]
Ik heb een vraag (op dit moment) :
Wat is er in de tegenwoordige delen (vanaf deel 13 ongeveer) wat in de hele vroege delen NIET was? en zeg nou niet Uncle Sam, want dat is nu erg triest op dit ongepast moment
vroeger was er gezelligheid, en nu niet
Ja idd in de eerste paar delen van het fs topic zei iedereen moguh en was er niets aan de hand.Op dinsdag 21 mei 2002 18:27 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
maar als je rond deel 10 had gelezen had je gezien dat we van meneer icestorm dit allemaal mochten :):
"lullen wat je wilt zolang het maar over FS of iets in die richting gaat" (zoiets stond het er)
en daar houde we ons ook aan, maar jij begint steeds te blerre van pasop misschien krijg je een ow
en ik word er zelf niet erg goed van
message to the (sp)modjes
volgens mij zijn nu alle probleme in de topics hier nu wel aan bod gekomen, dat jullie het maar weten
Ja KIMBLE ik heb dat wel gelezen al zeg je altijd dat ik nog niet lang genoeg meeloop.
Ik vind het niet nodig hoor dat moguh maar het is wel goed voor de sfeer.
Ik weet ook nog wel een keer nadat KIMBLE ruzie had met iemand dat hij 3 delen niet meer kwam dat sinds dien niet meer is toegestaan om moguh tezeggen.
Verwijderd
Ik heb dit al meerdere malen gezegd, het ging toen goed maar ik deed weer ff debiel vandaag.
Dit is wat ik te zeggen heb:
Toen ik kwam was het allemaal heel gezellig, daarvoor las ik al veel en ik dacht, hier wil ik ook deel van uit maken. Ik werd lid en het ging meteen al niet lekker door (MIJN) domme en nodeloze vragen op merkingen.
Later heb ik het een en ander recht gezet, toen ging het lekker maar bepaalde personen (ik zal geen namen noemen) bleken achteraf na een post van Nealzie helemaal niet te durven zeggen dat ze geil gek werden van mijn gezeik over oefeningen en zo. Ik zou zeggen, zeg dat gewoon! Dan kan ik er wat aan doen, maar anders weet ik toch ook niet dat ik jullie erger en dan valt er voor mij niks te veranderen, omdat ik denk dat alles goed gaat.
Daarom wil ik alweer overnieuw beginnen en zeg het als je het niet met me eens bent, want ik kan best wel wat hebben, anders krijg ik gelijk weer een A4-tje aan gezeik aan mijn kop, zonde van de tijd, die tijd dat jullie je ergerde had het namenlijk ook gezellig kunnen zijn.
dat is er uit
was 1 deel, en die ruzie is nog steeds niet over want ***censuur mode want ik wil geen ow***Op dinsdag 21 mei 2002 18:31 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ja idd in de eerste paar delen van het fs topic zei iedereen moguh en was er niets aan de hand.
Ja KIMBLE ik heb dat wel gelezen al zeg je altijd dat ik nog niet lang genoeg meeloop.
Ik vind het niet nodig hoor dat moguh maar het is wel goed voor de sfeer.
Ik weet ook nog wel een keer nadat KIMBLE ruzie had met iemand dat hij 3 delen niet meer kwam dat sinds dien niet meer is toegestaan om moguh tezeggen.
Dat er veel offtopic gezeur was, mee eens.. Maar om daar een heel topic dat al meer dan 26.000 posts hier gehad heeft voor te sluiten is haast oneerbiedig zou ik zeggen. Jammer dat daar de hele groep mee gepakt wordt en niet die paar die die discussie telkens opwekken en de meest nutteloze dingen neerplanten op het board.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Waar ik op doel is mijn ergnernis van IceStorms sig waarin hij een duidelijke anti-LPF visie naar voren brengt. Het verbaast mij niets als dit met zijn slot te maken heeft. Hij kan niet tegen openheid ofzo (in een forum). iig, zijn gedrag is veranderd in de loop van de tijd tov ons topic, hopelijk is dit dus niet unaniem onder de mods.Op dinsdag 21 mei 2002 18:29 schreef D2k het volgende:
[..]
nog steeds praat je wartaal?
leg nou es duidelijk uit wat je bedoeld. DAN kunnen we er iets mee misschien
nou ik vond het de laatste dagen weer erg gezellig (tot vanavond) we konden gewoon weer lulle en ik heb een paar keer voor protest middag etc.. gezegt, en ik vind zelf dat uncle sam heel erg zn best doet, ookal soms is die nog nie helemaal wakker , maar het gaat 100% beterOp dinsdag 21 mei 2002 18:32 schreef Uncle-Sam het volgende:
Mensen, dit moet er ff uit.
Ik heb dit al meerdere malen gezegd, het ging toen goed maar ik deed weer ff debiel vandaag.
Dit is wat ik te zeggen heb:
Toen ik kwam was het allemaal heel gezellig, daarvoor las ik al veel en ik dacht, hier wil ik ook deel van uit maken. Ik werd lid en het ging meteen al niet lekker door (MIJN) domme en nodeloze vragen op merkingen.
Later heb ik het een en ander recht gezet, toen ging het lekker maar bepaalde personen (ik zal geen namen noemen) bleken achteraf na een post van Nealzie helemaal niet te durven zeggen dat ze geil gek werden van mijn gezeik over oefeningen en zo. Ik zou zeggen, zeg dat gewoon! Dan kan ik er wat aan doen, maar anders weet ik toch ook niet dat ik jullie erger en dan valt er voor mij niks te veranderen, omdat ik denk dat alles goed gaat.
Daarom wil ik alweer overnieuw beginnen en zeg het als je het niet met me eens bent, want ik kan best wel wat hebben, anders krijg ik gelijk weer een A4-tje aan gezeik aan mijn kop, zonde van de tijd, die tijd dat jullie je ergerde had het namenlijk ook gezellig kunnen zijn.
dat is er uit
En wat is de oorzaak DAARVAN?Op dinsdag 21 mei 2002 18:29 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
[iets anders antwoord mode]
vroeger was er gezelligheid, en nu niet
Edit: dan zie je gelijk een aantal users waarbij hun postcount ZWAAR naar beneden gaat

The cyclographing developer
dat is een voorbeeldOp dinsdag 21 mei 2002 18:34 schreef ND het volgende:
[..]
En wat is de oorzaak DAARVAN?(toch niet omdat we toen WEL "mogguh" mochten roepen? (ik lees nu veel over "mogguh" dus vandaar mijn gekke idee
))
maar ik weet niet wat er precies nou de oorzaak van is, want ineens ging het bergafwaarts (<-- hoe schrijf je dat
dan denk ik dat je je moet laten nakijkenOp dinsdag 21 mei 2002 18:34 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Waar ik op doel is mijn ergnernis van IceStorms sig waarin hij een duidelijke anti-LPF visie naar voren brengt. Het verbaast mij niets als dit met zijn slot te maken heeft. Hij kan niet tegen openheid ofzo (in een forum). iig, zijn gedrag is veranderd in de loop van de tijd tov ons topic, hopelijk is dit dus niet unaniem onder de mods.
denk jij dat wij hier allemaal anarchisten en machtsgeilerds bij elkaar zijn? Alle politieke meningen zijn aanwezig binnen de crew wees maar niet bang
dus dit soort reply's zijn wmb ernstig ongewenst en stemmingmakend
dan kan je ze netzogoed naar de prullenbak move, die zijn toch allemaal op slotOp dinsdag 21 mei 2002 18:36 schreef Potatoman het volgende:
De oplossing hiervoor IMHO is: move die zooi topics naar de HK. Het dekt de lading dan wel niet helemaal, maar dan kunnen de offtopic berichten er wel tussendoor komen, en iedereen die hier komt om zomaar te lullen alleen voor FS, kan er niet meer bij
Wat heeft dat in vredes naam met FS2002 te makenOp dinsdag 21 mei 2002 18:34 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Waar ik op doel is mijn ergnernis van IceStorms sig waarin hij een duidelijke anti-LPF visie naar voren brengt. Het verbaast mij niets als dit met zijn slot te maken heeft. Hij kan niet tegen openheid ofzo (in een forum). iig, zijn gedrag is veranderd in de loop van de tijd tov ons topic, hopelijk is dit dus niet unaniem onder de mods.
Jah das ook lekker, in de HK, komen paar van die gasten die lekker gaat zitten flamen in het topic --> "ooow wat is dit nu voor saai spel????", "WTF ZIT DIT IN DE HK????!?!?!??!", OWNEE ee paar van die bimbo's die et leuk vinden om beetje naar een paneel zitten te staren" etc en nog meer van die opmerkingen (die we wel vaker, JA ZELFS IN SP (waar overigens vrij weinig tegen werd gedaan) komt het voor)Op dinsdag 21 mei 2002 18:36 schreef Potatoman het volgende:
De oplossing hiervoor IMHO is: move die zooi topics naar de HK. Het dekt de lading dan wel niet helemaal, maar dan kunnen de offtopic berichten er wel tussendoor komen, en iedereen die hier komt om zomaar te lullen alleen voor FS, kan er niet meer bij
Het leek net of je een ban wilde hebben door op bepaaalde dingen te reageren op een bepaalde manier.
bv
iemand zecht goeide middag
komt uncle-sam
ook goedemiddag.
Dit is maar een vb. Maar een dag terug ging het weer goed dus het kan wel
Die mensen worden er snel genoeg zat van, net zoals in SP, daar kijkt ook niemand er meer naar om. Zelfs de modjes kijken er niet echt naar (tot voor kort dan).Op dinsdag 21 mei 2002 18:38 schreef ND het volgende:
[..]
Jah das ook lekker, in de HK, komen paar van die gasten die lekker gaat zitten flamen in het topic --> "ooow wat is dit nu voor saai spel????", "WTF ZIT DIT IN DE HK????!?!?!??!", OWNEE ee paar van die bimbo's die et leuk vinden om beetje naar een paneel zitten te staren" etc en nog meer van die opmerkingen (die we wel vaker, JA ZELFS IN SP (waar overigens vrij weinig tegen werd gedaan) komt het voor)
nou er komen geregeld gasten metOp dinsdag 21 mei 2002 18:39 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Die mensen worden er snel genoeg zat van, net zoals in SP, daar kijkt ook niemand er meer naar om. Zelfs de modjes kijken er niet echt naar (tot voor kort dan).
"is dat het nou"
"HEBBE JULLIE SCREENS VAN DAT JULLIE IN WTC VLIEGEN"

"dat jullie dit spel leuk vinden"
ik ken ze allemaal na 26delen
Jah precies, like dat soort dingen, en meer kunnen we echt niet meer gebruiken hoorOp dinsdag 21 mei 2002 18:41 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nou er komen geregeld gasten met
"is dat het nou"
"HEBBE JULLIE SCREENS VAN DAT JULLIE IN WTC VLIEGEN"
"dat jullie dit spel leuk vinden"
ik ken ze allemaal na 26delen
Verwijderd
Maar dat deed ik alleen voor mijn 350ste postOp dinsdag 21 mei 2002 18:39 schreef The_FrankO het volgende:
Uncle-sam ik vind het super wat je allemaal doet met het vliegen alleen wat je vandaag hebt gedaan vond ik uiterst irritant.
Het leek net of je een ban wilde hebben door op bepaaalde dingen te reageren op een bepaalde manier.
bv
iemand zecht goeide middag
komt uncle-sam
ook goedemiddag.
Dit is maar een vb. Maar een dag terug ging het weer goed dus het kan wel
En dingen als "hoi", "hallo" en "morguh" welOp dinsdag 21 mei 2002 18:42 schreef ND het volgende:
[..]
Jah precies, like dat soort dingen, en meer kunnen we echt niet meer gebruiken hoor
Nou ja, als de modjes dit soort dingen niet in SP willen, en jullie niet in HK, gaan jullie toch naar je eigen forum, dan is alles opgelost
Van mij mag die dichtblijven, totdat we een goede regeling kunnen treffen, maar ik ben blij dat het multiplayer topic nog openblijft (alhoewel ik ga voorspellen dat er minder daarnatoe komen, omdat "men" (merendeel) verkast naar et "nieuwe" forum)Op dinsdag 21 mei 2002 18:43 schreef -Sander_ het volgende:
Dus even concreet aan de modjes:
Wat gaat er nu gebeuren?
kijk hier het oplossing voor 'het probleem'Op dinsdag 21 mei 2002 18:45 schreef Potatoman het volgende:
[..]
En dingen als "hoi", "hallo" en "morguh" wel
Nou ja, als de modjes dit soort dingen niet in SP willen, en jullie niet in HK, gaan jullie toch naar je eigen forum, dan is alles opgelost

Heb ik iets gemist ofzo?Op dinsdag 21 mei 2002 18:45 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Waarom reageer jij hier op? Je bent geen mod en je zit ook nooit in het fs topic.
Ik weet niet of jij een beetje het verschil ziet tussen een kreet van "JULLIE HEBBEN VAST EN ZEKER WELEEN IN DE WTC JE PLANE GEBOORD HEH? PICS GRAAG!" en tussen "hoi,hallo, mogguh"Op dinsdag 21 mei 2002 18:45 schreef Potatoman het volgende:
[..]

Das wel heel simpel zeg. Lijkt wel dan of het er hier naar gemaakt werd. "hoi", "hallo" en "morguh" is gewoon net zo hard offtopic als andere onzin, wel alleen als het geen onderdeel uitmaakt van een vraag of setje screenies.Op dinsdag 21 mei 2002 18:45 schreef Potatoman het volgende:
[..]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
Op dinsdag 21 mei 2002 18:18 schreef JvS het volgende:
[..]
Dan wil ik jou officieel waarschuwen om niet in LA een beetje te gaan zitten trollen als je niets toe te voegen hebt aan een thread... Als je je niet in kan houden ga je maar tegen je vrienden schreeuwen ofzo, maar ga dan niet sneaky zitten impliceren dat we losers zijn ofzo. Verkapt flamen doe je maar ergens anders.

Dit was mn laatste post op GoT, modjes bedankt....
En ik heb geen recht van spreken omdat ik de FS topics al vanaf het begin volg, en ook zwaar verslaafd ben aan FS2K?Op dinsdag 21 mei 2002 18:46 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist ofzo?
Waarom reageer jij hier op? Je bent geen mod en je zit ook nooit in het fs topic.
Maar ik loop al een tijd met een vraag rond .
Die ik bij deze gelijk ff er uit gooi omdat er hier toch spraken is van ... VS ....
Kan er een Extra topic bij komen omtrend SIMgames
Want ik vind het Niet echt in spellerij thuis horen .
Omdta het hier betreft niet over een GEWOON spel gaat ..
Dus Sim zoals
MS FS 2k.
MS TS
Nascar ... serie's
GP Legende's
en dat soort SiMS
OMdat deze dingen een hele andere manier van aan pak hebbben als gewoon een Arcade game.
En dat hier alleen mensen rond lopen die alleen maar uit zijn op Echte praat over hun HOBBIE
Dus kan dit eens over wogen worden om hier eens naar tekijken dat scheeld ook veel topics in Spellerij .
Net zo als je RPG ook bij elkaar kan houden en dan is het een stuk overzichtelijker.
bij voor baat UW dank .
Ondertussen al weer op page drie aanbeland. Oftewel, het FS2002 topic gaat ons allen aan het hart en ontlokt het sluiten ervan dermate veel discussie met dit als gevolg.
Als ik mijn mening mag geven: wanneer de modjes ons weer een beetje ruimte geven en we dit alles goed in de oren knopen moeten we toch over voldoende zelfregulerend vermogen beschikken om de sfeer en orde onderling op een aanvaardbaar niveau te houden.
Af en toe een kat houdt de mens scherp en moet toch ook wel eens kunnen.
Hebben we het in het echte leven over verdraagzaamheid en de kracht van het debat, ik bespeur hier toch weer de o zo gewraakte achterkamertjespolitiek.
Gewoon open dat topic en iedereen heeft nu wel weer door dat die op zijn manier wat normaal moet doen.
dat zal vast wel dat je het volgt, maar ik ken je nietOp dinsdag 21 mei 2002 18:50 schreef Potatoman het volgende:
[..]
En ik heb geen recht van spreken omdat ik de FS topics al vanaf het begin volg, en ook zwaar verslaafd ben aan FS2K?
gek voorbeeld
als jij nou elke dag politiekm op tv kijkt, en je intreseert je ervoor, kan je dan ook maar ineens meebeslissen
Verwijderd
nee heOp dinsdag 21 mei 2002 18:53 schreef pilotincommand het volgende:
Sorry, ik ben het een beetje zat met dit FStopic. Ik ga me terugtrekken. Sorry jongens, veel contacten heb er aan over gehouden en die staan nu in mn msn-lijst. Ik zie jullie daar dus nog wel of op VATSIM.
dit gaat de verkeerde kant op
thx
Vol met inhoud, en krachtigOp dinsdag 21 mei 2002 18:52 schreef rdluca het volgende:
mag ik "[fs2002] Waarom dicht deel 2" openen?
Ondertussen al weer op page drie aanbeland. Oftewel, het FS2002 topic gaat ons allen aan het hart en ontlokt het sluiten ervan dermate veel discussie met dit als gevolg.
Als ik mijn mening mag geven: wanneer de modjes ons weer een beetje ruimte geven en we dit alles goed in de oren knopen moeten we toch over voldoende zelfregulerend vermogen beschikken om de sfeer en orde onderling op een aanvaardbaar niveau te houden.
Af en toe een kat houdt de mens scherp en moet toch ook wel eens kunnen.
Hebben we het in het echte leven over verdraagzaamheid en de kracht van het debat, ik bespeur hier toch weer de o zo gewraakte achterkamertjespolitiek.
Gewoon open dat topic en iedereen heeft nu wel weer door dat die op zijn manier wat normaal moet doen.
Eens kijken, dat topic gaat zo weer open dont worry. De enige reden dat ie dicht gegaan is niks meer dan dat ik/we het even zat waren dat er op momenten gewoon TE veel offtopic gelult wordt. Dus zometeen doe ik deel 27 gewoon weer open en dan kunnen jullie gewoon verder gaan zolang het 'binnen de perken' blijft.
De reden dat het bij topic 26 'mis' is gegaan is heel simpelweg dat het even een druppel was. Ik vind een gezellige community geen probleem en daar hoort zo af en toe wat onzinnige geblaat bij, dat begrijp ik best. Maar laat FS dan wel meer dan de hoofdmoot van het gesprek zijn aub
Laat ik het zo zeggen, ik wil niet 'hoeven te letten' op FS topics, ik gok dat iedereen oud en wijs (oei, vervelende term om te gebruiken
Samengevat, topic 27 open, jullie houden het leuk en wij bemoeien ons er niet teveel mee zodat we er allebei geen last van hebben
Mogen we dan nou weer vriendjes zijn
Ok, volgende stukje
Mwa, dat klopt. Ik ben niet bepaald aanhanger van LPF of hun ideeen. Dat laat ik idd in mijn sig merken, niks mis mee naar mijn idee toch?Op dinsdag 21 mei 2002 18:34 schreef Rateltje het volgende:
Waar ik op doel is mijn ergnernis van IceStorms sig waarin hij een duidelijke anti-LPF visie naar voren brengt.
Sorry? Je denkt dus dat omdat ik geen fan van LPF ben je FS2002 topic dicht gaat?Het verbaast mij niets als dit met zijn slot te maken heeft.
Nogmaals sorry? Ik kan niet tegen openheid in een forum omdat mijn politieke voorkeur niet bij LPF ligt?Hij kan niet tegen openheid ofzo (in een forum).
Mijn gedrag is veranderd (uiteraard, dit is de eerste die dicht gaatiig, zijn gedrag is veranderd in de loop van de tijd tov ons topic, hopelijk is dit dus niet unaniem onder de mods.
Naar mijn idee niet geheel onwaar
Sorry dat ik het zeg maar vind je dit nou niet een lichtelijk kinderachtige reactie voor iemand van 28 jaar? Dat je het niet eens bent met het slot, prima. Maar om dan mensen persoonlijk aan te vallen, lijkt mij zowel niet gewenst als niet netjes.Op dinsdag 21 mei 2002 18:19 schreef Rateltje het volgende:
En daar zitten we dan, met 26 topics op een plek waar ze wel degelijk horen. En het beste is, daar hebben we dan nog voor gekozen ook.
* IceStorm is nu een lange reply en 1 muisarm rijker
Beetje een slecht voorbeeld, nietOp dinsdag 21 mei 2002 18:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat zal vast wel dat je het volgt, maar ik ken je niet
gek voorbeeld
als jij nou elke dag politiek op tv kijkt, en je intreseert je ervoor, kan je dan ook maar ineens meebeslissen
Lees de topics door en bepaal voor jezelf of dat aanwezig is bij de vaste gasten...Op dinsdag 21 mei 2002 18:52 schreef rdluca het volgende:
ja maar als je nooit je kop ergens 'insteekt' en je lult ineens mee, dan denkt iedereen ookOp dinsdag 21 mei 2002 18:57 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Beetje een slecht voorbeeld, nietMaar ik vind het gewoon interresante topics, die ik graag volg(de). Daarom zou ik het ook leuk vinden als het zo door kan gaan als in de eerste topics.
[..]
Lees de topics door en bepaal voor jezelf of dat aanwezig is bij de vaste gasten...
ookal volg je het topic
ik stel voor post gewoon is wat
Dus omdat jij hem niet ken mag hij hier niet replyen en om FS2002 met politiek te vergelijken is niet helemaal juist, daar komt bij, we kunnen gedeeltelijk in de politie mee beslissen, maar daar draait een mooi thema topic t/m morgen over...Op dinsdag 21 mei 2002 18:52 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat zal vast wel dat je het volgt, maar ik ken je niet
gek voorbeeld
als jij nou elke dag politiekm op tv kijkt, en je intreseert je ervoor, kan je dan ook maar ineens meebeslissen
ik intreseer me niet in FS2002, meer in gedrag van mensen
he ik ben 14, politiek intreseert me niet, maar ik zei maar een stom voorbeeldOp dinsdag 21 mei 2002 18:59 schreef White Dust het volgende:
[..]
Dus omdat jij hem niet ken mag hij hier niet replyen en om FS2002 met politiek te vergelijken is niet helemaal juist, daar komt bij, we kunnen gedeeltelijk in de politie mee beslissen, maar daar draait een mooi thema topic t/m morgen over...
ik intreseer me niet in FS2002, meer in gedrag van mensen
i know, we mogen gewoon doorgaan ,maar als het misgaat contacte we gewoon een modje, that's the dealOp dinsdag 21 mei 2002 19:02 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
Goed Deel 27 is weer open
Ik vind dat et mag, MITS er NUTTIG POST bij staat, dus niet allleen 1 post, met "Mogguh" erop ofsow, maar bijvoorbeeld :
Mogguh,
Jongens, ik heb een vraagje over de FD737, over de AP...
Ofsowiets
Verwijderd
[quote]
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
[quote]
Lees alleen af en toe boven waar hier onder staat
Op dinsdag 21 mei 2002 19:13 schreef ItSnows het volgende:
ND: wat mij betreft valt dat in deze categorie uit de LA Faq:
[quote]
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
En t/m deel 13 was et wel goed? Ik wil daar ff duidelijk over hebben, want voor de meesten zorgden DAT WEL voor de goede sfeer, maar volgens de FAQ "niet"Lees alleen af en toe boven waar hier onder staat
Verwijderd
FF serieus: ik (als oudgediende FS-topic bezoeker) ben het helemaal eens met IceStorm. Dit was een goede actie! Kijk maar hier: het nieuwe deel 27 is weer helemaal als vanouds!
Ik zelf maak ook regelmatig ERRUG leuke grapjes (en dus zeer overbodige posts) in het FS topic, maar ik compenseer dat ook altijd met nuttige info en antwoorden. Al zeg ik het zelf. En grappen zijn nog altijd beter dan afzeikers en scheldpartijen.
Ik vond het ook al dat de mods 'ons' aardig onze gang lieten gaan. Maar ergens moet er een keer een grens getrokken worden. Dat had van mij overigens al veel eerder gemogen.
Al met al: goed gemod, mods!
Zo, discussie gesloten. Nu kan dit topic ook op slot.
Ik kan um eik wel gelijk geven
Ik zie wat vliegtuig screenies, een verdwaalde boot, gezeik over andere dingen.. problemen met PC's formatteren..
Er word zo ontzettend veel offtopic geblaat daaro, das niet normaal

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.