Netsupport school pro omzeilen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.416 views sinds 30-01-2008

• Giblet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 08:54
Sinds vandaag hebben wij op school op alle clients een proggie staan om zogenaamd met zn allen tegelijk een powerpointbestand te bekijken. Het is hier echter ook mee mogelijk om alle clients te monitoren (op alle gebieden volgens mij)... Weet iemand hoe dit te omzeilen is?? En het is natuurlijk onder het motto: recht op privacy he >:)

Specs: http://www.netsupport-inc.com/NSS/Netsupport_School_overview.htm

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
ws gewoon de lokale service killen op de client, werkt iig bij netopschool wel

Verwijderd

dit ken ik :P

ff proggie killen. Ikzelf ben telemarketeer en bij ons op de computers staat winvnc. ff uitschakelen en je kan kaarten :P 1 keer komen ze naar je toe, we kunnen niet kijken.

gos kreeg foutmelding bij inloggen >:)

Verwijderd

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Dat killen van die prog is disabled...
client32.exe ken je dus niet afsluiten
Beetje jammer :(

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Kijk ff op welke poort dat progje draait. Dan een ander netwerkprogje van de zelfde poort gebruik laten maken. Ik geloof dat dan beide progjes geen netwerktoegang meer hebben (poortconflict). Ben niet zeker...

Forget your fears...
...and want to know more...

• Friedchicken
poort 5405 of 5404
Zeker weten doe ik het nog niet...

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
zonealarm installeren op je pc :)

do you want to dinges access to the local network :?
nope >:)

• Friedchicken
Dat proggie op die link ken ik helaas niets mee..
Helaas gaat er hier geloof ik iedere een image over de pc's heen...

Dingen op c: en rest blijven wel staan maar caches en taakbalk iedere dag refreshed.....

Verwijderd

Gebruik attacker van http://www.foundstone.com/knowledge/intrusion_detection.html

Hoef je niet te installen (daar heb je namelijk geen recht voor).

Gewoon executen en dan de poort voor netsupport aanzetten (5405).

• Giblet
Op woensdag 22 mei 2002 09:41 schreef olav het volgende:
Gebruik attacker van http://www.foundstone.com/knowledge/intrusion_detection.html

Hoef je niet te installen (daar heb je namelijk geen recht voor).

Gewoon executen en dan de poort voor netsupport aanzetten (5405).
Gaan we dat binnenkort ff proberen >:)

• Friedchicken
Kweet niet waar ze mee bezig zijn hier op school maar het is nu weer geuninstalled. Ken goed dat het er binnenkort weer op komt... Dit denk ik ivm de licenties ! >:)

Till than gaan we gewoon door met oplossingen cq netwerkhacks ..... :)

• holoX
  • Laatst online: 14:34
[nofi]
Ik irriteer me aan de gasten die achter de pc zitten en hun cu2 site zitten te sjeken of hun email of whatever. Heb ik de pc eens nodig voor op school zitten ze weer van de onzin uit te halen. Doe dat toch gewoon thuis en gebruik die dingen op school waar ze voor nodig zijn :)

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Op woensdag 22 mei 2002 12:42 schreef Friedchicken het volgende:
Kweet niet waar ze mee bezig zijn hier op school maar het is nu weer geuninstalled. Ken goed dat het er binnenkort weer op komt... Dit denk ik ivm de licenties ! >:)

Till than gaan we gewoon door met oplossingen cq netwerkhacks ..... :)
Hmz. Alternatieve oplossing voor dit soort progjes is dus de BSA kliklijn :? >:)
* Aetje takes note >:)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Giblet
Op woensdag 22 mei 2002 13:20 schreef Aetje het volgende:

[..]

Hmz. Alternatieve oplossing voor dit soort progjes is dus de BSA kliklijn :? >:)
* Aetje takes note >:)
Nee, ze hebben het gister voor het eerst erop gezet (met z'n 4en uiteraard, want ze zijn nie echt slim :P) en toen we het vroegen zeiden ze dat ze al een licensie hadden aangevraagd

Verwijderd

Kan me hier zo aan ergeren...dat proggie staat erop om jullie er van te weerhouden de boel te slopen.
Ik hoop echt dat jullie daar novell draaien en de systeembeheerders er mee om kunnen gaan.

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 16:40

TweakBoy

---

Op woensdag 22 mei 2002 17:43 schreef mig_01 het volgende:
Kan me hier zo aan ergeren...dat proggie staat erop om jullie er van te weerhouden de boel te slopen.
Ik hoop echt dat jullie daar novell draaien en de systeembeheerders er mee om kunnen gaan.
Bij mij op school draaien ze Novell met W2K, alleen de beheerder is niet zo snugger om bepaalde functies uit te zetten |:(

Wij hebben NetOpSchool (Alias Teacher), die werkt ook niet goed... men weet het altijd nog te omzeilen :(

---

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:28
MOGEN ze wil stiekum op je beeldscherm kijken? Of geld de wet op pricacy niet op school?

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
mag als dat in de regelementen staat ga je daarmee acoord dus mogen ze meekijken en dat is bij iedereen bekend dat dat kan in een school

• Giblet
Maar dan moeten ze niet zeggen dat het erop gezet is, zodat we met zn allen tegelijk dezelfde powerpoint presentatie kunnen bekijken (op +- 30 pc's het beeld van 1 pc)

Het proggie is er dus officieel niet om ons van bepaalde dingen te weerhouden, maar voor anderen doeleinden...

Ze draaien er nu NT4, maar wordt binnenkort waarschijnlijk novell of 2000 :|

Maar even iets uitgebreider over t proggie:
Is het mogelijk dat als een client-pc een bepaalde handeling doet (zeg ctrl+alt+del om in taakbeheer te komen) dat er dan een waarschuwing gegeven wordt bij de server???

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Aan dit soort vandalisme werken we niet mee. punt

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.