Toon posts:

[USB printer] Te lange kabel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een usb printer, lexmark Z33 (zie ook deze topic: [topic=483073] )welke niet wil werken, hoe dan ook. Op iemand anders' pc werkt ie wel, maar op de mijne niet. Nou liggen er nogal wat speaker en netwerkkabels achter en loopt de usbkabel achter m'n monitor langs. Ook heb ik de langste kabel gekozen toen ik 'm kocht. Kan dit het communicatieprobleem veroorzaken? Ik heb helaas geen andere kabel om het een en ander te testen en niemand in m'n omgeving schijnt er een te hebben.

Kan dit het euvel zijn of is het gewoon mijn '99 AT super7 bord dat niet helemaal lekker USB compatible is?

Verwijderd

je zegt dat hij het bij iemand anders wel doet... hoe heb je hem daar dan getest? leen je daar toch die usb kabel van?

lijkt mij dat die kabels qua lengte gewoon door de fabrikant getest zijn! werken andere usb apparaten wel goed op je mobo?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoe lang is die kabel dan?

Verwijderd

heb je die zelfde kabel gebruikt bij die vriend?

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 17:31 schreef MREn het volgende:
heb je die zelfde kabel gebruikt bij die vriend?
want als hij het met die kable wel doet, ligt het ergens anders aan! denk niet dat het door storing van de andere kabels kan komen... aangezien ik hier ook allerlei kabels bij elkaar heb liggen en nog nooit problemen daarmee heb ondervonden :)

Verwijderd

Topicstarter
ja zelfde kabel. Andere usb apparaten (cam, scanner, flashdrive) werken zonder enig probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb die putprinter maar teruggebracht en ingeruild tegen een degelijke HP920C. En jahoor, die werkt dus inderdaad wel.

Kennelijk is het toch zo dat goedkoop duurkoop is :P.
Pagina: 1