Ik heb een erg vaag probleem met mijn md-speler+recorder. Het is een Pioneer, en de stereo bestaat uit 2 delen: Een deel is de versterker+radio+cd-speler en daaraan heb ik dus een md-speler (Kan alleen samen met DIE versterker) zitten.
Als ik nou een nieuwe MD er in doe dan doet ie het wel goed en kan ik gewoon opnemen en daarna ook afspelen, ook als ik hem uit en daarna weer aan zet. Als ik de md eruit haal en er dan weer instop, doet ie het niet
Hij geeft dan de foutmelding "NO DISC" en dat zou moeten betekenen dat de disc beschadigd/stuk is, maar ik ga er altijd heel voorzichtig mee om (
) en in m'n draagbare md-player doen alle md's het wel. En ook heel vreemd is dat als er een md in doe die 99 v/d 100x zegt: "No DISC" dat die het heeeel soms wél doet.
Dit zijn de type-nummers:
cd-speler/versterker: XC-L7 (DU-L7)
Speakers: S-L7 S-L7-A
MD recorder/speler: MJ-L7
En het probleem is dus dat ik geen garantie meer heb en ik zou wel willen weten waar dit toch wel vreemde gedrag vandaan kan komen
Misschien is er iets vies ofzo?
Als ik nou een nieuwe MD er in doe dan doet ie het wel goed en kan ik gewoon opnemen en daarna ook afspelen, ook als ik hem uit en daarna weer aan zet. Als ik de md eruit haal en er dan weer instop, doet ie het niet
Dit zijn de type-nummers:
cd-speler/versterker: XC-L7 (DU-L7)
Speakers: S-L7 S-L7-A
MD recorder/speler: MJ-L7
En het probleem is dus dat ik geen garantie meer heb en ik zou wel willen weten waar dit toch wel vreemde gedrag vandaan kan komen