Toon posts:

welk operation system voor bpm studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
welk OS is het beste zodat BPM studio optimaal werkt??
is het niet beter dat ik beos gebruik?thx

Verwijderd

wat is er dan mis met bpm studio onder windows :?

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 16:26

Cybje

First Post!

BPM Studio is er toch niet voor BeOS? Dus zal niet eens werken dan, werkt dacht ik alleen onder Windows.

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

je hebt Windows® 98 SE, Windows® ME, Windows® 2000 of Windows® XP nodig...

weet niet of die windows software onder beos gaat werken, maar winxp moet toch gewoon goed draaien lijkt me

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 18:57
Als je een systeem wilt dat vooral bedoelt is om BPM Studio stabiel te draaien denk ik dat Windows 2000 de beste keuze is.
De andere windows versies doen het ook normaal wel goed, maar bij windows xp heb ik op mijn AMD K7-1Ghz/256MB Ram al regelmatig voorgehad dat als hij even met iets anders bezig is dat het geluid dan stopt (niet echt met BPM Studio getest, maar zowel winamp als djDecks krijgen het bij mij soms voor)
Als dat de enige programma's zijn waar je mee bezig bent gaat het normaal wel goed.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

De importeur van Nederland zegt dat 98SE het beste is. Ik heb het op 98SE, 2000 en XP gehad, en eigenlijk met geen van drie problemen gehad.

Maakt dus niet zo veel uit volgens mij.

Verwijderd

Ik heb BPM studio nu ook op w98SE draaien helemaal geen problemen, en als je het echt goed wilt aanpakken gebruik je BPM als shell, dus laat hij alleen BPM en geen andere windhoos software , kan je ook nog wel eens een hoop problemen schelen :)

Verwijderd

Gewoon een redelijk verse Windows install (vanaf 98) en
voldoende geheugen, that should do the trick :P
Pagina: 1