Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Je maakt een movie clip met meerdere frames en dat zet je als achtergrond. Je geeft de movie clip een instance
en dan doei je
if (vraag== "5")
target(_root.jeachtergrondinstance)
GotoandStop (5)
let niet op de coda maar zoeits word het
en dan doei je
if (vraag== "5")
target(_root.jeachtergrondinstance)
GotoandStop (5)
let niet op de coda maar zoeits word het
Na veel proberen werkt het nog niet echt.
Ik heb een aparte SWF movie gemaakt met daarop de achtergrond.
Toen heb ik hem in Flash 5 ge-importeerd en in een layer geplakt.
Ik krijg hem wel te zien maar wanneer de flashmovie zelf aan z'n einde is blijft de achtergond niet doorspelen.
Ik heb een aparte SWF movie gemaakt met daarop de achtergrond.
Toen heb ik hem in Flash 5 ge-importeerd en in een layer geplakt.
Ik krijg hem wel te zien maar wanneer de flashmovie zelf aan z'n einde is blijft de achtergond niet doorspelen.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Verwijderd
Je moet hem niet importeren als een layer! Je moet een aparte layer make waar je de achtergrond in plakt als een Movie object. (Dit is het zelfde object gedeelte als je een button maakt).
Deze movie zal blijven repeaten zolang de layer zichtbaar is.
Ik denk dat dit je oplossing is!!!
Deze movie zal blijven repeaten zolang de layer zichtbaar is.
Ik denk dat dit je oplossing is!!!
Hij doet het! Ben zojuist gered van totale afgang...
Ik heb hef SWF filmpje moeten importeren, vervolgens gecoverteerd naar een movieclip symbol. Toen ik dubbelklikte op dit symbol stond er maar 1 frame
vandaar dat ie neiat afspeelde. Heb de andere frames in de movieclip geplakt en hij doet het.
Ik heb hef SWF filmpje moeten importeren, vervolgens gecoverteerd naar een movieclip symbol. Toen ik dubbelklikte op dit symbol stond er maar 1 frame
Pagina: 1