Toon posts:

Wat is dit voor koeler...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet denk ik maar even een andere koeler hebben voor mijn tb1400, is nu idle 64 graden( en dat bij de begin van de zomer, heb trouwens al veel dingen geprobeerd om dit te verbeteren, ik heb zelfs mijn voeding buiten de kast geplaatst.)
Nu heb ik geen zin om hiervoor ver te gaan rijden of om dit via internet te gaan bestellen en nu kwam ik bij norrod de volgende koeler tegen...

Cooler CPU High Quality (zie ook www.norrod.nl

alleen staan daar geen specs bij.

Dus mijn vraag is of iemand hier ook ervaringen of meer informatie over heeft.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou gewoon ff bij norrod langs gaan, en vrage wat voor cooler het is, want ze hebben bij norrod niet altijd dezeflde producten.

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

das eentje van spire. Een bigrock geloof ik. Ik weet niet helemaal zeker. Ik meende ook dat ze een actie hadden, dat bij aanschaf van een amd-processor, dat je deze gratis krijgt. Misschien dat een meeltje naar norrod wel een beetje kan helpen.

Verwijderd

Zal wel gewoon zo'n standaar klote cooler zijn , dan ben je even ver als nu.
Als je gewoon goed wilt koelen neem een swiftech met daarop een papst(voor weinig geluid).

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ervaringen heb ik niet met dit ding. Het merk is mij niet bekend, maar gezien de prijs mag die wel goed koelen. Meer kan ik er niet over zeggen. (op google is ook niets te vinden)

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Norrod koopt voornamelijk partijen op van verloren bedrijven. En oude series. Maar ook afgekeurde series. Dus hun assortiment verschild heel erg en vaak. Norrod Succes!

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 16:50 schreef mdusink het volgende:
das eentje van spire. Een bigrock geloof ik. Ik weet niet helemaal zeker. Ik meende ook dat ze een actie hadden, dat bij aanschaf van een amd-processor, dat je deze gratis krijgt. Misschien dat een meeltje naar norrod wel een beetje kan helpen.
die van €10 is een bigrock(toen ik 'm kocht iig wel ;)), en die leveren ze standaard(niet als actie) bij iedere AMD/S370 CPU.

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 13:54
ik heb er ook wel eens een volcano 7 voor gezien...
maar het verandert van tijd tot tijd

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11

JWO

ik heb daar ook zo'n high quality ding weg, is een best ding, aluminium finnen met koperen onderkant en een 60 mm fan er bij die niet al te stil is ;)

houd mijn TB 800 @ 950 @ 43graden idle en 48 stressed..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 17:06 schreef Tweaker-Willem het volgende:
ik heb daar ook zo'n high quality ding weg, is een best ding, aluminium finnen met koperen onderkant en een 60 mm fan er bij die niet al te stil is ;)

houd mijn TB 800 @ 950 @ 43graden idle en 48 stressed..
ah, in iedergeval een stuk beter dan mijn idle 64 van nu...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 16:50 schreef SH007 het volgende:
Ik zou gewoon ff bij norrod langs gaan, en vrage wat voor cooler het is, want ze hebben bij norrod niet altijd dezeflde producten.
via email kreeg ik dit:
Geachte klant,

Helaas kan ik hiervan geen exacte artikel benaming en uitvoering geven
aangezien hiervoor niet een bepaald artikel besteld wordt.

Met vriendelijke groet;

Webmaster NoRRoD Computers BV

• SH007
  • Niet online
Op dinsdag 21 mei 2002 17:14 schreef Fopma het volgende:

[..]

via email kreeg ik dit:
[..]
dan moet je dus gewoon ff langsgaan, dan kunnen ze 'm je wel laten zien :)

Verwijderd

Norrod die probeert gewoon altijd de goedkoopste dingen van het moment te kopen. Ze hebben ook nooit hetzelfde soort geheugen of HD.

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus een Volcano 7, was dat niet zo lawaaiding..??? ik heb hem trouwens al gekocht....

Ehh en even een vraagje voor het verwijderen van de oude... hoe kan ik het beste even het oppervlak schoonmaken...?

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Toen ik vorig jaar mijn TB1400 kocht heb ik gelijk gelijk gevraagd welke koeler er standaard op kwam en wat die high quality cooler was, de standaard koeler was toen een vulcanoII (die heb ik er nu op) en de high quality was een super-Orb...
Maar tegenwoordig leveren ze andere koelers...

Verwijderd

Volgens een mailtje van Norrod is de 'CPU cooler high quality' de Thermaltake Volcano 7+, tenminste dat was 'ie op 29-4-2002 jl...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 16:16 schreef 3234dmtr het volgende:
Volgens een mailtje van Norrod is de 'CPU cooler high quality' de Thermaltake Volcano 7+, tenminste dat was 'ie op 29-4-2002 jl...
ja klopt het is een Thermaltake, er staat alleen geen plus op..

ben benieuwd of hij mijn 64 graden warme proc nu koeler krijgt...

Verwijderd

Topicstarter
Hij zit er nu in.

De temp is van 64 idle naar 54 idle gedaald....

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11

JWO

Op woensdag 22 mei 2002 17:54 schreef Fopma het volgende:
Hij zit er nu in.

De temp is van 64 idle naar 54 idle gedaald....
das nogwel verrekte heet..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 19:01 schreef Tweaker-Willem het volgende:

[..]

das nogwel verrekte heet..
Och ja in ieder geval beter dan 64 graden idle. En dat net voor het begin voor de zomer....
Ik heb bijna alles al geprobeerd.... voeding buiten de kast geplaatst, kabel goed opgebonden, extra casefans....

Volgens mij is het gewoon een kwaal van de TB 1400 ....

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Inderdaad mijn TB 1400 WERD ( >:) )ook heel heet, idd 55 graden ofzo.

Canon Digital Ixus V3

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 21 mei 2002 16:54 schreef questa.unigame het volgende:
Norrod koopt voornamelijk partijen op van verloren bedrijven. En oude series. Maar ook afgekeurde series. Dus hun assortiment verschild heel erg en vaak. Norrod Succes!
Whehehehe... Wat een rare ideeen kunnen mensen toch hebben... :D |:(

Maarreuh... Die high quality cooler is een Volcano 7+ op het moment idd...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Pagina: 1