Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Je kan het echt alleen via de client zien. Hij zegt voor OGR bijvoorbeeld :
Zo ook met RC5. je kan misschien wel bepalen hoeveel WU's erin zitten, maar een WU kan 2...32 groot zijn. Dat zie je niet aan de buitenkant.
Dus het aantal stubs (39) en de hoeveelheid (4T). Een OGR stub is namelijk niet even groot als zijn voorganger. Misschien dat je met een formule kan bepalen hoeveel stubs/packets erin zitten.[Apr 25 14:27:27 UTC] OGR: Summary: 39 packets (4622.16 stats units)
Zo ook met RC5. je kan misschien wel bepalen hoeveel WU's erin zitten, maar een WU kan 2...32 groot zijn. Dat zie je niet aan de buitenkant.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Jammer. Maar dat van OGR gaat volgens mij niet met de ouwe (463 client). Dan laat hij toch alleen zijn hoeveel er klaar is tijdens deze sessie?
Nou ja. Ze zijn geflushed en we zien wel hoeveel het is...
Nou ja. Ze zijn geflushed en we zien wel hoeveel het is...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik dacht dat het kon met Mycows. Aardig statsprogje.
Staat op http://www.ialone.demon.nl/ ,werkt hier uit de kunst.
Staat op http://www.ialone.demon.nl/ ,werkt hier uit de kunst.
Division BrabanderT
Verwijderd
heel leuk en aardig!!
alleen heeft mycows een probleem met groote logfile's
hierbij moet je denken aan logfiles van plus minus 50 megabyte.
ik krijg dan een klere melding waarna hij het spontaan begeeft en kompleet op zijn gat ligt.
P.S. 50 megabyte dat wil zeggen een log file van een comp
die wel al 1020 dagen staat te rekenen.
trouwens als ik mijn tweede en of andere logfiles van meerdere comp's wil inlezen kun je het al helemaal vergeten

maar bij kleine file een top progje... mooohhh
alleen heeft mycows een probleem met groote logfile's
hierbij moet je denken aan logfiles van plus minus 50 megabyte.
ik krijg dan een klere melding waarna hij het spontaan begeeft en kompleet op zijn gat ligt.
P.S. 50 megabyte dat wil zeggen een log file van een comp
die wel al 1020 dagen staat te rekenen.
trouwens als ik mijn tweede en of andere logfiles van meerdere comp's wil inlezen kun je het al helemaal vergeten
maar bij kleine file een top progje... mooohhh