Toon posts:

ECS L4S5A V3.X iemand al eentje (gezien)??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het lezen van deze review van 30 maart!!! : http://www.techhard.com/docs/mobo/ecsl4s5a/ecsl4s5a_1.htm ben ik op zoek naar dit bordje:

http://www.ecsusa.com/ecsusa/www.ecs.com.tw/products/l4s5a_3x.htm

L4S5A

V3.X SiS645DX & SiS961/B/962 Chipset
Socket 478 for Pentium® 4 processors
Three 184-pin DDR DIMMs with DDR SDRAM
support, up to 3GB
5 PCI slots, 1 AGP slot, 1 CNR slot
AC97 Audio Codec on board
LAN: RealTek 8100/B (Optional)
PROMISE PDC20265R IDE RAID controller
(Optional)

Die ac97 sound kan me gestolen worden maar onboard promise raid en nic.

Of er wel de benodigde DDR voltage instelling en 166fsb instelling er op zitten weet ik niet maar dit is vast weer een cheap ass bordje dat heerlijk zal werken met een p4 1,6a@2400+ :).

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24
nou, zoveel overklok-mogelijkheden hebben ecs-moederborden niet hoor.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 16:37 schreef Tobias het volgende:
nou, zoveel overklok-mogelijkheden hebben ecs-moederborden niet hoor.
met alleen fsb veranderen kom je met een 1.6A al een heel end hoor ...

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24
Ik bedoel dat het bios van een ecs-mobo niet veel mogelijkheden heeft. Maar misschien zijn daar wel getweakte biossen voor te vinden, waarmee je wel de fsb kan instellen.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

Verwijderd

Topicstarter
Maar de vraag: heeft iemand meer info/reviews over dit mobo?
Waar/wanneer is dit bord te koop?

// ik heb al behoorlijk veel gezocht.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

nee gve, helemaal niks, ik heb me er suf naar gezocht en zelfs naar ecs nederland gemaild. Ze hebben niks van zich laten horen. De plankjes staan ook niet in een pricewatch. Er heeft een preview van de plank bij ocworkbench gestaan met de belofte dat er een complete review zou komen. Ik heb ook naar ocworkbench gemaild en die vertelde me dat die plank er nog lag maar dat ie het veels te druk had en we nog moeten w88.
De dichtbijzijnde bron van info is eventueel ecs uk, die hebben revisie 3 wel op hun website staan.
afw88 dus.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 mei 2002 18:31 schreef Spice het volgende:
nee gve, helemaal niks, ik heb me er suf naar gezocht en zelfs naar ecs nederland gemaild. Ze hebben niks van zich laten horen. De plankjes staan ook niet in een pricewatch. Er heeft een preview van de plank bij ocworkbench gestaan met de belofte dat er een complete review zou komen. Ik heb ook naar ocworkbench gemaild en die vertelde me dat die plank er nog lag maar dat ie het veels te druk had en we nog moeten w88.
De dichtbijzijnde bron van info is eventueel ecs uk, die hebben revisie 3 wel op hun website staan.
afw88 dus.
Thanks Spice, ff wachten dan maar.....

Verwijderd

Topicstarter
tijd voor een kick!

Iemand?

Verwijderd

nu dan misschien, ben ook drasiche op zoek naar dat board
Pagina: 1