Toon posts:

kan netwerk problemen leveren met versturen email?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan netwerk problemen leveren met versturen email met outlook express?

ik heb een wanadoo abbonoment..

smtp.wanadoo.nl
pop.wanadoo.nl

nix mis mee maar kan het zo zijn dat netwerk problemen opleverd, dat de server het op een of andere manier blokt?
inlezen van de emails wil wel

Verwijderd

Gebruik je ook je wanadoo emailadres en dat geeft problemen of een andere?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik gebruik het wanadoo email adress.. maar ik bel niet in.. ik heb verbinding met de kabel

Verwijderd

het was toch pop.cablewanadoo.nl en smtp.cablewanadoo.nl................

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het eens proberen

Verwijderd

Topicstarter
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is fff@hotmail.com. Onderwerp 'tet', Account: 'pop.cablewanadoo.nl', Server: 'smtp.cablewanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC79

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is fff@hotmail.com. Onderwerp 'tet', Account: 'pop.cablewanadoo.nl', Server: 'smtp.cablewanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC79
Je moet de als SMTP server die van je provider opgeven. Dit zal ongetwijfeld in de FAQ staan, en als je dit in Google intype krijg je tonnen hits.

Verwijderd

Topicstarter
in the faq s staat dat smtp.wanadoo.nl hem is maar helaas werkt niet

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
Op dinsdag 21 mei 2002 16:38 schreef rebos50 het volgende:
in the faq s staat dat smtp.wanadoo.nl hem is maar helaas werkt niet
ik heb effe snel gekeken op de website van wanandoo en daar staat: smtp.cablewanadoo.nl
Zie zelf de link waar ik het gevonden heb: http://internet.casema.net/helpdesk/inst_email_oe.php
De inkomende mailserver is bij hun: pop.cablewanadoo.nl
Succes ermee!! >:)

Verwijderd

weet iemand hoe dit bij DDS zit?
ik krijg dezelfde foutmelding
code:
1
2
3
4
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. 
Het geweigerde e-mailadres is onlyhardstyle@hotmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'pop.dds.nl', 
Server: 'smtp.dds.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', 
Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 553, Foutnummer: 0x800CCC79

maar ontvangen kan ik wel

google vind trouwens nix interessants als je erop zoekt (ook niet naar outlook error 553 bijvoorbeeld)

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Maak die account eens opnieuw aan in uitkijk..

en niks te vinden klopt ook niet: http://www.google.com/search?q=server+error+553

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 19:50

PowerSp00n

There is no spoon

Op zaterdag 06 juli 2002 13:16 schreef BackSlash32 het volgende:
Maak die account eens opnieuw aan in uitkijk..

en niks te vinden klopt ook niet: http://www.google.com/search?q=server+error+553
Zet er dan even smtp bij. Er zijn zoveel error 553's :)...

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Probeer eerst ff of je op je (hoofd) PC wel kan mailen, dan weet je iig of je de goeie SMTP server hebt.

Verder.. bepaalde routers hebben problemen met mail zenden...

Sitecom bijvoorbeeld.

Op de site van hun staat ook de oplossing:
Q: Mijn MXstream internet verbinding functioneert prima via de router, maar ik kan nu geen
e-mails meer verzenden?
A: Dit probleem wordt veroozaakt door de zogenaamde MTU Packetsize. Deze waarde kunt u aanpassen in de Tech Support pagina van de router: 192.168.0.1/techsupp.htm. Verander de standaardwaarde van 1500 naar 1400.
Pagina: 1